Pasibaigęs. 04-16 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
2
Bayern
2
Pasibaigęs. 04-16 22:00
UEFA Čempionų lyga
Real
1
Arsenal
2
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Bulls
90
Heat
109
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
106
Mavericks
120
Pasibaigęs. Vakar 16:50
LKL
Wolves
69
Žalgiris
81
Pasibaigęs. Vakar 17:00
LKL
7bet-Lietkabelis
90
M Basket
69
Pasibaigęs. Vakar 19:00
A Lyga
Panevėžys
0
Kauno Žalgiris
2
Pasibaigęs. Vakar 19:00
A Lyga
Sūduva
1
Šiauliai
1
Pasibaigęs. Vakar 19:00
LKL
Šiauliai
96
Nevėžis-Optibet
91
Pasibaigęs. Vakar 19:30
A Lyga
Riteriai
0
Džiugas
1
Šiandien, 16:00
A Lyga
Banga
-
Dainava
-
Šiandien, 18:25
A Lyga
Hegelmann
-
Žalgiris
-
Rytoj, 16:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Neptūnas
-
Rytoj, 19:00
LKL
CBet
-
Rytas
-
04-22, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Nevėžis-Optibet
-
04-22, 18:30
LKL
Šiauliai
-
Wolves
-
04-23, 18:30
LKL
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
04-24, 18:30
LKL
Rytas
-
Neptūnas
-
04-24, 18:50
LKL
Žalgiris
-
M Basket
-
04-25, 20:00
A Lyga
Žalgiris
-
Panevėžys
-
04-26, 14:00
A Lyga
Džiugas
-
Šiauliai
-
04-26, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-
04-26, 17:00
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Žalgiris
-
04-26, 19:00
LKL
Nevėžis-Optibet
-
CBet
-
04-26, 19:30
A Lyga
Dainava
-
Riteriai
-
04-27, 15:30
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Banga
-
04-27, 16:50
LKL
Wolves
-
7bet-Lietkabelis
-
04-27, 17:25
A Lyga
Sūduva
-
Hegelmann
-
04-27, 19:00
LKL
Neptūnas
-
Šiauliai
-
04-29, 18:30
LKL
Rytas
-
CBet
-
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
-
Nevėžis-Optibet
-
04-30, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Neptūnas
-
04-30, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Wolves
-
04-30, 19:00
LKL
Šiauliai
-
M Basket
-
05-02, 18:00
A Lyga
Šiauliai
-
Hegelmann
-
05-03, 16:00
A Lyga
Banga
-
Žalgiris
-
05-03, 16:00
LKL
M Basket
-
Uniclub Casino-Juventus
-
05-03, 17:00
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Žalgiris
-
05-03, 17:00
A Lyga
Džiugas
-
Dainava
-
05-04, 15:00
A Lyga
Sūduva
-
Panevėžys
-

B.Vanagas apie laukiančią „T1+“ klasės automobilių medžioklę: „Rinkoje jų tikrai trūks“

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

 Anksčiau nei planuota iš Dakaro grįžęs Benediktas Vanagas pasidalijo įspūdžiais vairuojant naujos T1+ specifikacijos automobilį. Lenktynininkas yra įsitikinęs, kad tarp šių daugiausiai perspektyvos rodo būtent šie automobiliai ir prognozuoja, kad vos pasibaigus Dakarui prasidės šių automobilių medžioklė.

Dalindamasis lenktynių įspūdžiais Benediktas Vanagas prisiminė, kad dar praėjusių metų lapkričio-gruodžio mėnesiais dažno Dakaro gerbėjo lūpose buvo girdėti abejonės dėl atnaujintos specifikacijos T1+ klasės sėkmės. Vos per keletą mėnesių gamyklinių „Toyota“ ir „BRX“ komandų sukurti ar iš senų modelių atnaujinti automobiliai kėlė ne tik dvejonių dėl patikimumo. Buvo diskutuojama, ar tikrai didesni ratai ir pakabos eiga bei bendrai padidėjęs automobilio plotis pasiteisins akmeningose Saudo Arabijos trasose, taip kaip buvo žadama.

Benediktas Vanagas sako, kad įsitikinti šių automobilių pranašumu Dakaro dalyviai netruko: „Praktiškai, jau po pirmų dviejų greičio ruožų visos abejonės nutilo. Tiek gamintojai, tiek dalyviai suprato, kad dabartiniam Dakarui vienintelė kryptis yra T1+“.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Lenktynininkas pripažįsta, kad technologija nėra 100 proc. išdirbta, bet teigia, kad jos suteikiami pranašumai kalba patys už save. „„Toyota Gazoo Racing“ dar tikrai tobulins esamą modifikaciją, tad 2023-iaisiais išvysime dar geresnį „Toyota GR DKR Hilux“ modelį. Bendrai esu įsitikinęs, kad vos tik baigsis Dakaras, rezultatų siekiančios komandos pradės medžioti T1+ specifikacijos modelius. O jų rinkoje tikrai trūks,“ – prognozavo „Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas.

Šiame Dakare žiūrovai tarp lyderiaujančių ekipažų gali išvysti net 13 T1+ klasės automobilių. Iš jų 9 yra „Toyota Gazoo Racing“ projektai, 3 „Bahrain Raid Xtreme (BRX)“ bolidai bei vienas komandos iš Čekijos „Ford“ projektas. „Dėl didesnės paklausos gamintojai ne tik tobulins šių metų projektus, bet ir ieškos naujų būdų, kaip modifikuoti T1 klasės automobilius. „Mini X-raid“ jau turi paruošę T1+ projektą, kurį, teigė, kad buvo „užšaldę“, norėdami įsitikinti ar nauja perdarymų visuma pasiteisins. Iš tiesų vokiečių komanda buvo užimta „Audi“ Dakaro projektu, į kurį nukeliavo daug „X-Raid“ žmogiškųjų resursų. „Audi“ projektas, nors ir varžosi „T1.U (Ultimate)“ kategorijoje, visgi technologiškai taip pat yra tokia pačia filosofija kaip ir T1+ kurtas bolidas, bet pastarasis, spėju, nebus prieinamas privačioms komandoms“, – pasakojo lenktynininkas Benediktas Vanagas.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Pokyčiai T1 klasėje kilo po praėjusių metų Dakaro. Tuo metu sąlyginai lengvesni ir dideliais ratais „apauti“ bagiai akmeningose Saudo Arabijos trasose buvo žymiai pranašesni nei mažus ratus turintys visureigiai. Nauja specifikacija, kuria siekiama sumažinti „pramuštų“ ratų kiekį greičio ruožuose buvo patvirtinta šių metų gale. Oficialiai, tiek senasis, tiek naujasis Benedikto Vanago sportinis automobilis priklauso tai pačiai T.1.1 kategorijai, tačiau automobilių sporto bendruomenėje jau susiformavo praktika šiuos automobilius atskirti juos vadinant „T1“ arba „T1+“.

Benediktas Vanagas iš Dakaro lenktynių pasitraukė ketvirtajame greičio ruože po to, kai vertėsi jo pilotuojamas „Toyota Hilux“ sportinis automobilis. Šiuo metu „Toyota Gazoo Racing Baltics“ laukia iš Saudo Arabijos grįžtančios technikos. Jai atvykus, laukia sportinio automobilio remonto bei pasiruošimo artėjantiems Europos baja taurės etapams darbai.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUTUOK IR LAIMĖK PHILIPS BARZDASKUTĘ
Naujausi
Geriausiai įvertinti

 

Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų