Pasibaigęs. 04-16 18:50
LKL
Žalgiris
98
Šiauliai
56
Pasibaigęs. 04-16 19:00
A Lyga
Šiauliai
2
Riteriai
2
Pasibaigęs. 04-16 19:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
3
Hegelmann
1
Pasibaigęs. 04-16 19:00
LKL
Rytas
90
Uniclub Casino-Juventus
75
Pasibaigęs. 04-16 19:30
A Lyga
Dainava
1
Panevėžys
3
Pasibaigęs. 04-16 19:30
A Lyga
Žalgiris
3
Sūduva
0
Pasibaigęs. 04-16 22:00
UEFA Čempionų lyga
Real
1
Arsenal
2
Pasibaigęs. 04-16 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
2
Bayern
2
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Bulls
90
Heat
109
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
106
Mavericks
120
GYVAI. III kėlinys, 10 min.
LKL
Wolves
60
Žalgiris
59
GYVAI. IV kėlinys, 6 min.
LKL
7bet-Lietkabelis
84
M Basket
60
Šiandien, 19:00
A Lyga
Panevėžys
-
Kauno Žalgiris
-
Šiandien, 19:00
A Lyga
Sūduva
-
Šiauliai
-
Šiandien, 19:00
LKL
Šiauliai
-
Nevėžis-Optibet
-
Šiandien, 19:30
A Lyga
Riteriai
-
Džiugas
-
Rytoj, 16:00
A Lyga
Banga
-
Dainava
-
Rytoj, 18:25
A Lyga
Hegelmann
-
Žalgiris
-
04-21, 16:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Neptūnas
-
04-21, 19:00
LKL
CBet
-
Rytas
-
04-22, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Nevėžis-Optibet
-
04-22, 18:30
LKL
Šiauliai
-
Wolves
-
04-23, 18:30
LKL
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
04-24, 18:30
LKL
Rytas
-
Neptūnas
-
04-24, 18:50
LKL
Žalgiris
-
M Basket
-
04-25, 20:00
A Lyga
Žalgiris
-
Panevėžys
-
04-26, 15:00
A Lyga
Džiugas
-
Šiauliai
-
04-26, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-
04-26, 17:00
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Žalgiris
-
04-26, 18:30
A Lyga
Dainava
-
Riteriai
-
04-26, 19:00
LKL
Nevėžis-Optibet
-
CBet
-
04-27, 15:30
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Banga
-
04-27, 16:50
LKL
Wolves
-
7bet-Lietkabelis
-
04-27, 17:25
A Lyga
Sūduva
-
Hegelmann
-
04-27, 19:00
LKL
Neptūnas
-
Šiauliai
-
04-29, 18:30
LKL
Rytas
-
CBet
-
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
-
Nevėžis-Optibet
-
04-30, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Neptūnas
-
04-30, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Wolves
-
04-30, 19:00
LKL
Šiauliai
-
M Basket
-

B.Vanagas apie laukiančią „T1+“ klasės automobilių medžioklę: „Rinkoje jų tikrai trūks“

2022-01-12 11:15
Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

 Anksčiau nei planuota iš Dakaro grįžęs Benediktas Vanagas pasidalijo įspūdžiais vairuojant naujos T1+ specifikacijos automobilį. Lenktynininkas yra įsitikinęs, kad tarp šių daugiausiai perspektyvos rodo būtent šie automobiliai ir prognozuoja, kad vos pasibaigus Dakarui prasidės šių automobilių medžioklė.

Dalindamasis lenktynių įspūdžiais Benediktas Vanagas prisiminė, kad dar praėjusių metų lapkričio-gruodžio mėnesiais dažno Dakaro gerbėjo lūpose buvo girdėti abejonės dėl atnaujintos specifikacijos T1+ klasės sėkmės. Vos per keletą mėnesių gamyklinių „Toyota“ ir „BRX“ komandų sukurti ar iš senų modelių atnaujinti automobiliai kėlė ne tik dvejonių dėl patikimumo. Buvo diskutuojama, ar tikrai didesni ratai ir pakabos eiga bei bendrai padidėjęs automobilio plotis pasiteisins akmeningose Saudo Arabijos trasose, taip kaip buvo žadama.

Benediktas Vanagas sako, kad įsitikinti šių automobilių pranašumu Dakaro dalyviai netruko: „Praktiškai, jau po pirmų dviejų greičio ruožų visos abejonės nutilo. Tiek gamintojai, tiek dalyviai suprato, kad dabartiniam Dakarui vienintelė kryptis yra T1+“.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Lenktynininkas pripažįsta, kad technologija nėra 100 proc. išdirbta, bet teigia, kad jos suteikiami pranašumai kalba patys už save. „„Toyota Gazoo Racing“ dar tikrai tobulins esamą modifikaciją, tad 2023-iaisiais išvysime dar geresnį „Toyota GR DKR Hilux“ modelį. Bendrai esu įsitikinęs, kad vos tik baigsis Dakaras, rezultatų siekiančios komandos pradės medžioti T1+ specifikacijos modelius. O jų rinkoje tikrai trūks,“ – prognozavo „Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas.

Šiame Dakare žiūrovai tarp lyderiaujančių ekipažų gali išvysti net 13 T1+ klasės automobilių. Iš jų 9 yra „Toyota Gazoo Racing“ projektai, 3 „Bahrain Raid Xtreme (BRX)“ bolidai bei vienas komandos iš Čekijos „Ford“ projektas. „Dėl didesnės paklausos gamintojai ne tik tobulins šių metų projektus, bet ir ieškos naujų būdų, kaip modifikuoti T1 klasės automobilius. „Mini X-raid“ jau turi paruošę T1+ projektą, kurį, teigė, kad buvo „užšaldę“, norėdami įsitikinti ar nauja perdarymų visuma pasiteisins. Iš tiesų vokiečių komanda buvo užimta „Audi“ Dakaro projektu, į kurį nukeliavo daug „X-Raid“ žmogiškųjų resursų. „Audi“ projektas, nors ir varžosi „T1.U (Ultimate)“ kategorijoje, visgi technologiškai taip pat yra tokia pačia filosofija kaip ir T1+ kurtas bolidas, bet pastarasis, spėju, nebus prieinamas privačioms komandoms“, – pasakojo lenktynininkas Benediktas Vanagas.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Benediktas Vanagas (MCH Photo nuotr.) | Organizatorių nuotr.

Pokyčiai T1 klasėje kilo po praėjusių metų Dakaro. Tuo metu sąlyginai lengvesni ir dideliais ratais „apauti“ bagiai akmeningose Saudo Arabijos trasose buvo žymiai pranašesni nei mažus ratus turintys visureigiai. Nauja specifikacija, kuria siekiama sumažinti „pramuštų“ ratų kiekį greičio ruožuose buvo patvirtinta šių metų gale. Oficialiai, tiek senasis, tiek naujasis Benedikto Vanago sportinis automobilis priklauso tai pačiai T.1.1 kategorijai, tačiau automobilių sporto bendruomenėje jau susiformavo praktika šiuos automobilius atskirti juos vadinant „T1“ arba „T1+“.

Benediktas Vanagas iš Dakaro lenktynių pasitraukė ketvirtajame greičio ruože po to, kai vertėsi jo pilotuojamas „Toyota Hilux“ sportinis automobilis. Šiuo metu „Toyota Gazoo Racing Baltics“ laukia iš Saudo Arabijos grįžtančios technikos. Jai atvykus, laukia sportinio automobilio remonto bei pasiruošimo artėjantiems Europos baja taurės etapams darbai.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUTUOK IR LAIMĖK PHILIPS BARZDASKUTĘ
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų