„Rytas“ pristatė didžiausią bendradarbiavimo sutartį klubo istorijoje (1)

Darius Gudelis | Organizatorių nuotr.
Antradienį, kovo 4 d. „Active Vilnius arenoje Vilniaus „Rytas“ oficialiai pristatė didžiausią bendradarbiavimo sutartį klubo istorijoje – strateginę partnerystę su didžiausiais Lietuvos aludariais. Ši sutartis sustiprina „Ryto“ bei „Švyturio-Utenos alaus“ ryšį ir dar kartą parodo bendras organizacijų vertybes: atsakingą požiūrį į veiklą, bendruomeniškumą ir tvarumą. Įmonė „Švyturys-Utenos alus“ jau daugelį metų aktyviai investuoja į tvarų gamybos procesą, atsakingą vartojimą bei socialines iniciatyvas, o šis, iš naujo pasirašytas susitarimas, žymi naują etapą ilgalaikėje partnerystėje.
Vilniaus „Ryto“ valdybos pirmininkas Darius Gudelis džiaugiasi šiuo susitarimu ir pabrėžia jo svarbą: „Mūsų klubas visuomet siekia partnerystės su organizacijomis, kurios dalijasi mūsų vertybėmis. „Švyturys-Utenos alus“ – tai įmonė, kuri ne tik remia sportą, bet ir rodo atsakingo verslo pavyzdį, investuodama į tvarumą, bendruomenę bei inovacijas.[1] “ – išskirtinėje spaudos konferencijoje teigė D. Gudelis.
„Švyturys- Utenos alus“ jau ilgą laiką remia sportą, kultūrą ir socialinius projektus Lietuvoje. Vadovaudamasi „Carlsberg“ tvarumo programa „Kartu link nulio ir toliau“, įmonė siekia visiškai eliminuoti anglies dioksido emisijas, skatinti aplinkai draugiškus sprendimus ir mažinti gamybos poveikį gamtai. Atnaujinta partnerystė su Vilniaus „Rytu“ – tai dar vienas žingsnis stiprinant ilgalaikį įmonės įsipareigojimą kurti teigiamą poveikį visuomenei, prisidėti prie „Ryto“ organizuojamų iniciatyvų.
„Jau daugiau kaip 20 metų didžiausia „Švyturio-Utenos alaus“ rėmimo kryptis yra sportas. Mūsų tikslas yra vystyti sporto raidą Lietuvoje, sukurti sąlygas ugdyti didžiausius talentus bei padėti pasiekti pergales, kurios džiugintų sirgalius. Partnerystę su „Rytas“ atnaujinome todėl, kad tai viena stipriausių Lietuvos komandų, turinti ilgametę pergalių istoriją, lydima lojalaus ir bendruomeniško sirgalių būrio ir bei neabejinga visuomenės narė, vykdanti aktyvias socialines akcijas“, - sakė „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalių rinkodaros direktorius Laimis Balčiūnas.
Partnerystė su aludariais, kuri vykdoma su „Utenos Nealkoholinio“ ženklu, bus matoma įvairiose „Ryto“ veiklose, pradedant rungtynėmis ir aikštele ir baigiant bendromis socialinėmis iniciatyvomis. Abi pusės tikisi, kad ši sutartis atneš daug pridėtinės vertės tiek klubui, tiek jo sirgaliams.