Pasibaigęs. 01-15 03:00
NBA
Bulls
113
Pelicans
119
Pasibaigęs. 01-15 20:00
Eurolyga
Žalgiris
77
Virtus Bologna
68
Pasibaigęs. 01-16 03:00
NBA
Bulls
94
Hawks
110
Pasibaigęs. 01-16 19:30
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
78
Cedevita Olimpija
88
Pasibaigęs. 01-17 02:00
NBA
Wizards
123
Suns
130
Pasibaigęs. 01-17 05:00
NBA
Kings
132
Rockets
127
Pasibaigęs. 01-17 19:45
Eurolyga
Fenerbahce
98
Žalgiris
86
Pasibaigęs. Vakar 03:00
NBA
Bulls
123
Hornets
125
Pasibaigęs. Vakar 16:00
KMT
Wolves
85
CBet
72
Pasibaigęs. Vakar 18:30
KMT
Rytas
77
Neptūnas
92
GYVAI. II kėlinys, 2 min.
NBA
Golden State Warriors
28
Wizards
34
Šiandien, 17:00
KMT
7bet-Lietkabelis
-
Nevėžis-Optibet
-
Rytoj, 04:00
NBA
Kings
-
Wizards
-
Rytoj, 04:00
NBA
Trail Blazers
-
Bulls
-
Rytoj, 19:00
KMT
Žalgiris
-
Šiauliai
-
01-21, 05:30
NBA
Clippers
-
Bulls
-
01-21, 20:30
Europos taurė
Hamburg
-
7bet-Lietkabelis
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Lille
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bologna
-
Borussia
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Benfica
-
Barcelona
-
01-21, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Atletico
-
Bayer
-
01-22, 05:30
NBA
Lakers
-
Wizards
-
01-22, 19:00
Europos taurė
Wolves
-
Gran Canaria
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Feyenoord
-
Bayern
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
-
Manchester City
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Inter
-
01-22, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Arsenal
-
Dinamo
-
01-23, 05:00
NBA
Kings
-
Golden State Warriors
-
01-23, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
-
Žalgiris
-
01-24, 04:00
NBA
Nuggets
-
Kings
-
01-24, 05:00
NBA
Golden State Warriors
-
Bulls
-
01-24, 05:30
NBA
Clippers
-
Wizards
-
01-25, 16:50
LKL
Neptūnas
-
Šiauliai
-
01-25, 17:00
LKL
Rytas
-
CBet
-
01-25, 19:00
LKL
Wolves
-
7bet-Lietkabelis
-
01-26, 02:30
NBA
Knicks
-
Kings
-
01-26, 03:00
NBA
Bulls
-
76ers
-
01-26, 04:00
NBA
Suns
-
Wizards
-
01-26, 16:00
LKL
M Basket
-
Žalgiris
-
01-26, 19:00
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Nevėžis-Optibet
-
01-28, 02:30
NBA
Nets
-
Kings
-

Kai miegas tampa prabanga: „Ovoko Racing“ kasdienybė Dakare

2025.01.16 16:Jan
„Ovoko Racing“ nuotr. | Komandos nuotr.

„Ovoko Racing“ nuotr. | Komandos nuotr.

 Sėkmė Dakaro ralyje priklauso ne tik nuo greičio trasoje, bet ir nuo gebėjimo prisitaikyti prie išskirtinės šių lenktynių kasdienybės. Viena sudėtingiausių pasaulio trasų – Dakaro ralis – ne tik testuoja techniką ir vairuotojų meistriškumą, bet ir palieka gilų įspaudą dalyvių gyvenime. Net artėjant finišui, iššūkiai, neįtikėtini nuotykiai ir netikėti išbandymai dar ilgai išlieka sportininkų atmintyje. Kokia kasdienybė lydi „Ovoko Racing“ duetą su Karoliu Raišiu ir Ignu Daunoravičiumi priešakyje?

Kiekvienas Dakaro etapas prasideda ir baigiasi bivakuose – laikinuose miesteliuose, kurie tampa pagrindiniu lenktynių gyvenimo centru. Čia, naktimis tarp greičio ruožų, gyvenimas nesustoja: kol pilotai ir šturmanai ilsisi kemperiuose, mechanikų komandos intensyviai darbuojasi. Tarp specializuotų sunkvežimių ir mobilių dirbtuvių jie rūpinasi technika, kruopščiai perrinkdami automobilius ir paruošdami juos kitai dienai.

Tarp technikos gausos Dakaro bivake išsiskiria tamsiai mėlynas 1978-ųjų „Land Rover 109 Station Wagon“. Iš pirmo žvilgsnio jis galėtų pasirodyti kaip dar vienas pagalbinis komandos automobilis. Tačiau šis beveik 50 metų skaičiuojantis veteranas ne tik dalyvauja ralyje kartu su kitais, bet likus vos kelioms dienoms iki finišo užima podiumo poziciją. Lietuvių komanda kasdien sėda į automobilį, siekdama išlaikyti aukščiausią poziciją, kuri būtų istorinis pasiekimas „Dakar Classic“ kategorijoje.

„Greičio ruože visi lygūs – turime tik du žmones ir automobilį, kaip ir visi kiti. Tačiau tikrieji skirtumai tarp ekipažų išryškėja bivake. Čia visos užduotys gula tik ant mūsų dviejų pečių: automobilio remontas, bendravimas su Lietuvoje likusiais kolegomis ir žurnalistais, pasiruošimas kitam etapui peržiūrint žemėlapius – viskuo turime rūpintis patys, pasidalindami darbus tarpusavyje“, – sako „Ovoko Racing“ komandos pilotas K. Raišys.

„Kai mūsų landroveriukas pareikalauja tik nedidelių remontų ar patobulinimų, po etapo tai trunka 2–4 valandas darbo. Tačiau buvo etapų, kai nuo vieno finišo iki kito starto turėjome vos 7 valandas. Per tą laiką turime suspėti viską – sutvarkyti automobilį, pasiruošti kitam etapui ir dar kažkiek pamiegoti“, – pasakoja komandos šturmanas I. Daunoravičius.

„Ovoko Racing“ nuotr. | Komandos nuotr.

„Ovoko Racing“ nuotr. | Komandos nuotr.

Miegas yra vienas iš didžiausių malonumų, kurių itin trūksta lietuvių komandai. Kol didžioji dalis ralistų ilsisi savo komandų kemperiuose, „Ovoko Racing“ duetas nakvoja palapinėse, kurias kasdien turi ne tik pastatyti, bet ir išardyti. Be to, dykumos klimatas toli gražu nėra palankus patogiam stovyklavimui.

Dykumos oras naktį atvėsta vos iki kelių laipsnių aukščiau nulio. Be to, šių metų ralio metu buvo ir lietaus. Sušalęs ir sušlapęs, ralio ekipažas 4 valandų miegą laiko visiška sėkme. Kur kas dažniau pamiegoti tenka ir dar mažiau – apie 2–3 valandas.

„Mudu su Karoliu esame atsparūs nuovargiui, tačiau etapuose turime vienas kitą kontroliuoti, kad išliktume susikaupę“, – teigia komandos šturmanas.

Artėjant Dakaro pabaigai, komanda šiuo metu užima 3-ąją vietą „Classic“ kategorijoje, kurioje varžosi 95 ekipažai.

Dalis šio puikaus rezultato juokais yra priskiriama ir ralio metu valgomam maistui. Karolis ir Ignas vienu iš savo sėkmės nešėjų laiko „teftelius“ – konservuotus mėsos kukuliukus, kurie yra kasdienio ralistams suteikiamo maisto dalis. Ekipažas juokauja, kad suvalgius juos, etapas praeina sėkmingai, o praleidus „teftelius“, prasideda problemos.

Be kukulių, ekipažas gauna gan ribotą maisto kiekį – davinyje taip pat yra javainių batonėlių, traškučių, krekerių ir sulčių. Tačiau bent kol kas to pakanka, o komanda susitelkia ne į maistą ar patogumą, o į sėkmingą galutinį rezultatą.

Visas atsakomybes ant savo pečių prisiėmęs duetas tikisi, kad turimų resursų, laiko ir sėkmės užteks finišui ir geriausiam visų laikų rezultatui „Dakar Classic“ kategorijoje Lietuvos istorijoje. Ar komandai Dakaras pasibaigs triumfu, pamatysime jau rytoj.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
TOPSPORT A LYGA