Dakaro fanai spėliojo, kad pagal sutartį bėdos atskleisti negalėjęs V.Žala gelbėjo A.Lopraisą, tačiau lietuvis paaiškino situaciją
„MM Photo“ nuotr. | Komandos nuotr.
Ketvirtadienio Dakaro greičio ruožas košmariškai baigėsi Vaidotui Žalai, kuris trasoje praleido net 9 valandas, nors greičio ruožą įprastu rėžimu būtų galėjęs įveikti per maždaug penkias.
„Šiandien trasoj praleidom 9 valandas, nors turėjo būt kokios 5. Atrodė, kad jau vakar reikalų nutiko, nes lūžo amortizatorius, lingė, tai važiavom iki finišo kaip kiaušinių prisikrovę į „terbą“, nes jei ir antras amortizatorius būtų lūžęs, tada būtų „batai“. Bet atvažiavom. Praradom vakar kažkur 20 minučių, tai situacija atrodė visiškai kontroliuojama.
Šiandien vėl reikėjo nuvažiuoti 400 km. Po truputį judėjom, matėm, kad po truputį laiko prarandam, bet situacija buvo valdoma. O tada nutiko tai, kas nutiko. Nutiko gedimas, apie kurį, teisybės dėlei, net negaliu papasakoti pagal sutartį, bet tas gedimas mums „suvalgė“ 4 valandas. 4 valandos šuniui ant uodegos. Labai apmaudu ir pikta, bet dar pusė Dakaro liko. Kaip Paulo sakė, mes niekada nepasiduodam. Dabar varom miegoti ir dar pusė Dakaro lieka“, - sakė V.Žala.
Daugelis Dakaro gerbėjų sekė V.Žalos GPS signalą žemėlapyje ir pastebėjo, kad 10.13 val. Lietuvos laiku startavęs V.Žala važiavo ramiai, atsilikdamas apie 30-40 min. nuo lyderio, tačiau užtikrintai iki 15.05 val., o tuomet pirmą kartą ilgam stojo šalia komandos draugo Alešo Lopraiso, kuris toje pačioje vietoje sustojo apie 14.45 val.
A.Lopraisas pajudėjo apie 15.10 val., vos maždaug 5 minutės po V.Žalos sustojimo. Pats V.Žala vėl pajudėjo 16.00 val., kai prie jo privažiavo vengras Miklosas Kovacsas, tačiau jau po 10 minučių V.Žala ir vėl sustojo šiek tiek toliau nuo pagrindinio dalyvių kelio, o M.Kovacsas nuvažiavo į tarpinius finišus. Tuomet jau V.Žala pajudėjo tik 17.54 val.
Tiek A.Lopraisas, tiek ir V.Žala vairuoja „Iveco Powerstar“ sunkvežimį, priklausantį „De Rooy“ komandai. Dar vienas „De Rooy“ priklausantis komandos narys – Anja van Loon, kuri šiandien buvo 4-as ir lyderiui Martinui Macikui nusileido 41 min. 3 sek.
Dakaro gerbėjai socialiniuose tinkluose spėliojo, kad V.Žala atidavė ratus arba kažkokią dalį, kad A.Lopraiso galėtų tęsti lenktynes, kadangi komandoje jis turi didesnį prioritetą.
Visgi tai tebuvo spėjimai, o pats A.Lopraisas savo socialiniuose tinkluose dėkojo vengrui Miklosui Kovacsui (šiandien 12 vieta, +01:48:08) ir Williamui de Grootui (šiandien 10 vieta, +01:28:51), kurie gelbėjo prieš šį greičio ruožą.
„Visų pirma norėčiau padėkoti M.Kovacsui ir W.de Grootui, kurie draugiškai suteikė mums atsargines dalis šiandienos etapui, todėl galėjome tęsti lenktynes.
Šiandieninis 5-asis etapas buvo vienas gražiausių, kokius kada nors esu važiavęs. Davidas puikiai navigavo, viskas vyko sklandžiai, vieną po kito lenkėme varžovus ir kitų kategorijų transporto priemones. Buvo tiesiog nuostabu – tikrai neįtikėtinas etapas. Deja, galiausiai viskas nesusiklostė taip, kaip tikėjomės, nes mums liko tik viena sveika lingė. Visos kitos sulūžo nuo apkrovos“, – sakė A.Lopraisas.
Galiausiai V.Žala vienam iš gerbėjų komentaruose atsakė, kad „Lopraisui atidavė lingės remonto komplektą, bet su mūsų bėda - nieko bendro“.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.