„Vienintelis Žala pasielgė deramai, o vadinamieji mūsų bičiuliai elgėsi negražiai“: įsiutęs M.Prokopas gyrė tik V.Žalą
„Stop“ kadras ir Jurgos Urbonaitės nuotr. | Organizatorių nuotr.
Garsiam Čekijos lenktynininkui Martinui Prokopui trečiasis Dakaro ralio greičio ruožas buvo labai sudėtingas. Čekas prarado beveik pusantros valandos laiko ir finišavo rikiuotės gale.
„Gerą rezultatą jau galima pamiršti. Visa stabdžių sistema sugedo. Šį kartą, skirtingai nei anksčiau, nusprendėme vežtis tas sunkias atsargines dalis, todėl galėjome sutvarkyti gedimą. Tvarkėme bolidą gal pusantros valandos. Čia ne 5 minučių darbas. Aišku, mes kovosime ir toliau, bet gero rezultato jau nebus. Technika šį kartą mus „pavedė“, - sakė „Ford“ pilotas.
Kol M.Prokopas taisė automobilį, pro jį prašvilpė sunkvežimių klasės lyderiai – čekai Alešas Lopraisas ir Martinas Macikas bei lietuvis Vaidotas Žala. M.Prokopas tikėjosi, kad tautiečiai praleis jį į priekį, bet jokios paslaugos iš jų nesulaukė. Anot čeko, vienintelis V.Žala pasielgė deramai.
„Situacija dar pablogėjo dėl to, kad užstrigome už sunkvežimių. Jie važiuoja labai lėtai, kelia didžiulius dulkių debesis ir nieko nepraleidžia, nereaguodami į „Sentinel“ įspėjimus. Nors tie lyderiai yra mūsų bičuliai iš Čekijos, šį kartą jie elgėsi nesąžiningai. Laimei, Žala, anksčiau Dakare vairuodavęs automobilį, žino, kaip reikia praleisti kitus, bet tai mūsų jau neišgelbėjo. Diena vis tiek buvo sumauta“, - sakė M.Prokopas.
Vėliau, kalbėdamas su „TV Nova“, M.Prokopas sakė, kad M.Macikas jį praleido tik po kiek laiko, o štai A.Lopraisas niekur nesitraukė ir paskui jį teko važiuoti iki pat finišo.
„Sport.cz“ pažymi, kad M.Macikas su A.Lopraisu kol kas nesureagavo į M.Prokopo kaltinimus.
M.Prokopas jau daug metų yra vienas iš elitinių Dakaro pilotų. Net 5 kartus jis ralį baigė pirmajame 10-uke, o pernai finišavo 5-as, pasiekdamas geriausią karjeros rezultatą.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.