Trasą automobiliams atidarinėjęs V.Jurkevičius ir A.Paliukėnas daugiau nei pusę greičio ruožo neturėjo pagrindinės planšetės: tai nutiko maždaug pusei dalyvių VIDEO
Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas | „Stop“ kadras
Šeštadienį Saudo Arabijoje įvyko pirmasis 2025 m. Dakaro greičio ruožas, kuriame automobiliai ir motociklai turėjo įveikti 413 km greičio ruožą Bišoje.
Tai buvo etapas, kuriame daugelis iš dalyvių nenorėjo skubėti, kadangi jau rytoj laukia 48 valandų „Chrono“ etapas, kuriame dalyviai važiuos dvi dienas be mechanikų pagalbos.
Vieni pirmųjų iš „Ultimate“ klasės dalyvių startavo lietuviai Vladas Jurkevičius (3 pozicija) ir Benediktas Vanagas (5 pozicija).
Po finišo V.Jurkevičius teigė, kad trasą atidarinėti nebuvo taip blogai, tačiau pilotas ir jo šturmanas Aisvydas Paliukėnas atskleidė, kad taip, kaip ir Arūnas Gelažninkas, jie neteko pagrindinės planšetės, kuri rodo kelią.
„Žiauriai sunki diena, bet ne dėl ruožo, automobilio, techninių problemų, o dėl organizatorių navigacijos planšetės, kuri nustojo veikti 120 kilometre“, – pasakojo V.Jurkevičius.
„Startavome labai neblogai, buvo smagu atidaryti kelią, nes kartais būdavo tik mažas motociklininkų takelis. Valėmės kelią, atidarinėjome jį kitiems, viskas puikiai sekėsi iki tol, kol sustojo planšetė. Ji yra mano pagrindinė mano darbo priemonė. Nors turiu atsarginę, bet pagrindinė yra su pulteliu, turiu įvairius atstumus. Atsarginėje planšetėje to nėra, turėjau ją liesti pirštais, bet ji nebuvo 100 proc. funkcionali. Neveikė perspėjimo sistema, negalėjome lenkti motociklininkų“, – pasakojo A.Paliukėnas.
„O šiandien buvo labai siaura, pasiveji motociklininką, kurie lėčiau važiuoja ir negali jo lenkti, nes nenumuši jo, pypsinti neveikia sistemą.. Belekas“, – pridėjo V.Jurkevičius.
„Neturėjome normaliai įrankių dirbti, buvo neužtikrintumas navigacijoje, todėl padariau keletą navigacinių klaidų. Pabaigoje planšetė norėjo, kad peršoktume į kitą tarpinį finišą, nors žinojome, kad vienas nepaimtas. Tokiu atveju aš su pulteliu nukreipiu navigaciją į ankstesnį tarpinį finišą, bet pulteliai neveikė. Galime liesti ekraną, bet ta funkcija irgi kažkodėl neveikia. Ten pasisukinėjome minutę, radome poziciją ir iki finišo važiavome dulkėse. Esame piktoki ant aplinkybių, bet ką padarysi, yra kaip yra. Nežinau, ką nuspręs organizatoriai, daugumai dalyvių taip buvo“, – toliau tęsė A.Paliukėnas.
„Kokiai pusei“, – pridėjo V.Jurkevičius. „Automobilio tik išorines paneles apgadinome per krūmus, o visa kita – super, jokių automobilio problemų“.
V.Jurkevičius 4 sekundėms buvo greitesnis nei B.Vanagas, o nuo lyderio G.Chicherito atsiliko 26 min. 53 sek. ir užėmė maždaug 33-ią vietą.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.