Su „Ford“ debiutuojantis praėjusių metų Dakaro laimėtojas C.Sainzas įspėja: „Pirmąją dieną matysime šiek tiek keistų dalykų“
Carlosas Sainzas | Scanpix nuotr.
Jau sausio 3-ią dieną Saudo Arabijoje startuos 47-asis Dakaro ralis, kuriame praėjusių metų automobilių kategorijos laimėtojas ispanas Carlosas Sainzas šį kartą važiuos su „Ford“ komanda.
Pirmoji testų diena Saudo Arabijoje C.Sainzui paliko gerą įspūdį, o dabar belieka laukti lenktynių pradžios, kuri, pasak C.Sainzo, bus kitokia nei įprasta. Strategija šiais metais gali tapti lemiamu veiksniu.
„Šių metų Dakaro taktika gali būti svarbesnė nei bet kada anksčiau“, – kalbėdamas su Ispanijos žurnalistais Saudo Arabijoje įspėjo C.Sainzas.
Jis ragino neskubėti vertinti rezultatų po pirmojo etapo, kuris vyks prieš 48 valandų iššūkį: „Pirmąją dieną matysime šiek tiek keistų dalykų“.
– Kaip jaučiatės likus dienai iki Dakaro starto?
– Dakaras jau čia pat. Rytoj startuosime prologo etape. Pirma Dakaro savaitė bus itin intensyvi, ypač dėl dviejų etapų – 48 valandų (2 etapas) ir maratono (4 ir 5 etapai). Taigi, manome, kad ta pirmoji savaitė bus labai lemiama. Džiaugiuosi būdamas čia su šiuo nauju projektu.
– Kaip automobilis pasirodė per bandomąjį važiavimą?
– Bandomasis važiavimas praėjo gerai. Tai visada labai svarbi diena, nes praleidi kelis mėnesius nevairavęs, reikia atgauti pojūčius ir patikrinti, ar viskas veikia. Vakar viskas buvo puiku, todėl šiandien nevažiuosime – jau padarėme viską, ką reikėjo. Dabar vyksta techninės patikros, o automobilis ramiai stovi – tai visada geras ženklas.
– Ar verta pradėti ramiai, žinant, kokia sunki bus pirma savaitė?
– Ne, manau, kad šio Dakaro taktika gali būti svarbesnė nei bet kada. Pernai įrodėme, kad strategija neatidarinėti trasos per 48 valandų etapą buvo labai svarbi. Šiemet bus penki etapai, kuriuose motociklai važiuos kita trasa nei automobiliai, todėl neturėsime jų pėdsakų. Manau, kad šis Dakaras bus labai taktiškas ir jau pirmą dieną galime matyti keistų dalykų.
– Ar antrasis etapas (48 valandos) gali būti tas, kuriame Dakaro nelaimėsi, bet gali pralaimėti?
– Be abejo. Per 48 valandų etapą tikrai kažkas nutiks – 100%. Tu neturi techninės pagalbos, esi vienas, todėl labai svarbu įveikti kilometrus be problemų. Ypač svarbu be nesklandumų pasiekti pirmąją dalį ir pabaigą, nes mechanikų nebus – būsi tik tu vienas. Tai ankstyvas etapas lenktynėse, todėl turint naują projektą, galbūt startuosime su didesniu atsargumu.
– Kodėl 48 valandų etape bus tik viena pagalbos zona pradžioje?
– Matyt, po pirmųjų 150 km bus pagalbos punktas, nes tai akmenuota vieta, kur gali būti daug pradurtų padangų. Organizatoriai nenori, kad pradurtume dvi padangas ir turėtume įveikti likusius 1 000 km be atsarginių ratų. Tiesą sakant, viskas atrodo sudėtinga.
– Ar pasirašydamas sutartį su „Ford“ tikėjotės, kad jau pirmais metais automobilis gali būti toks konkurencingas kaip dabar?
– Na, reikia palaukti ir pamatyti, kaip seksis šiose lenktynėse. Tiesa, debiutas Maroke buvo sėkmingas, bet vis tiek turime palaukti. Akivaizdu, kad pasirašydamas sutartį visada turi lūkesčių ir ambicijų. Aš jau pažinojau Malcolmą Wilsoną – tai buvo lyg sugrįžimas namo, todėl jokių staigmenų nebuvo. Manau, kad per metus atlikome gerą darbą, o dabar belieka laukti, ką parodys šių lenktynių startas.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.