„Maserati“ žengia į GEN4 erą ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate
„Maserati“ žengia į GEN4 erą ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate | Organizatorių nuotr.
Maserati žengia į GEN4 erą ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate, pradedant 13-uoju sezonu (2026–2027 m.)
Modena, 2024 m. lapkričio 26 d. – Maserati su džiaugsmu praneša, kad tęs savo įsipareigojimą ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate kaip GEN4 kartos automobilių gamintojas, pradedant 13-uoju sezonu (2026–2027 m.).
Modenoje įsikūrusi automobilių gamybos įmonė priima šį sprendimą, siekdama pabrėžti savo atsidavimą aukščiausio lygio elektrinių automobilių lenktynėms, dalyvaudama GEN4 vienviečių automobilių lenktynėse, kurios suteiks gamintojams dar daugiau plėtros galimybių.
„Formula E“ – natūralus Maserati pasirinkimas, įkūnijantis jos įsipareigojimą elektrinei ateičiai. Tai konkurencinė platforma, skirta naujų technologijų bandymams ir kūrimui. Čempionatas suteikia technologinę erdvę, kurioje „Tridento“ namų atsidavimas tvariam mobilumui įgyja naują pagreitį, perkeliant šias inovacijas į 100% elektrinių automobilių „Folgore“ seriją.
Maserati debiutavo ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate 9-ajame sezone (2023 m.) su Tipo Folgore vienviečiu automobiliu, kai startavo trečiosios kartos transporto priemonės.
Pradedant 11-uoju sezonu, automobiliai pasieks reikšmingą našumo padidėjimą su „GEN3 EVO“ modeliais. Iki svarbaus GEN4 atnaujinimo tarpinės kartos automobiliai pasieks iki 350 kW galią, keturių ratų varomumą tam tikrais lenktynių momentais ir atgaus iki 600 kW energijos. Naujausias automobilis demonstruoja didelį našumo šuolį – įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h trunka vos 1,82 sek., tai 36% greičiau nei pirmtakas. GEN4 projektas siekia dar aukštesnių rezultatų – keturių ratų varomumo per visą lenktynių trukmę ir dar didesnės galios, užtikrinant daugiau dinamiškų lenktynių tvariausiu įmanomu būdu.
Maserati šlovinga lenktynių istorija ir grynas konkurencijos dvasios atsidavimas žengia į „Formula E“ ateitį su naujuoju GEN4 modeliu, siekiant bekompromisio našumo iki 2030 m.
Santo Ficili, Maserati generalinis direktorius: „Esame nepaprastai didžiuojamės tęsdami įsipareigojimą tokiai prestižinei ir inovatyviai platformai kaip „Formula E“. Šiam prekės ženklui ryšys tarp lenktynių trasos ir kelio yra neatsiejamas, o vienviečių automobilių evoliucija atskleidžia daugybę elektrinės mobilumo plėtros galimybių. Tęsime pagrindinių inovacijų kūrimą ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate, siekdami perkelti jas į mūsų 100% elektrinę seriją, kurią šiuo metu sudaro „Grecale Folgore“ SUV, ikoniškas „GranTurismo Folgore“ ir kabrioletas „GranCabrio Folgore“.
Jean-Marc Finot, Stellantis Motorsport vyresnysis viceprezidentas: „Džiaugiamės galėdami paskelbti Stellantis Motorsport įsipareigojimą Maserati artėjančioje GEN4 „Formula E“ eroje. Per daugiau nei 10 metų plėtojome itin efektyvius jėgos agregatus DS ir Maserati prekės ženklams ir toliau dirbsime su šiomis keliui aktualiomis technologijomis tokiose konkurencingose lenktynėse kaip „Formula E“. Kitų Stellantis prekės ženklų įsitraukimo sąlygos bus paskelbtos vėliau.“
Jeff Dodds, Formula E generalinis direktorius: „Esame sužavėti galėdami patvirtinti Maserati įsipareigojimą ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionatui, pereinant į GEN4 erą kartu su Stellantis Motorsport. Jie buvo vertinga mūsų čempionato dalis ir pademonstravo neįtikėtinus rezultatus trasoje, kartu skatindami elektrinių transporto priemonių technologijas, kurios naudingos kasdieniams vairuotojams. Jų tęstinis dalyvavimas, kaip ir kitų pasaulinių gamintojų, tokių kaip Nissan, Jaguar, Porsche ir Lola, įrodo „Formula E“ kaip konkurencingos ir aktualios platformos statusą elektrinio mobilumo ateičiai.“
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.