M.Verstappeno žinutė „McLaren“: „Nustokite skųstis“
Lando Norrisas ir Maxas Verstappenas | Scanpix nuotr.
Sekmadienį Ostine vykusiose JAV GP lenktynėse britas Lando Norrisas („McLaren“) finišą pasiekė 3-ias, bet gavo 5 baudos sek. ir galutinėje rikiuotėje atsidūrė už olando Maxo Verstappeno („Red Bull“).
Lenktynėms artėjant prie pabaigos šviežesnes padangas turėjęs L.Norrisas pavijo M.Verstappeną ir ilgai jį spaudė. Galiausiai britas aplenkė olandą, bet tai padarė išvažiavęs už trasos ribų. L.Norrisas teisinosi, kad į posūkį įvažiavo pirmas, o M.Verstappenas jam nepaliko vietos trasoje. Reikia pažymėti, kad ir pats olandas tame epizode visais 4 ratais buvo už trasos ribų. Nepaisant to, teisėjai skyrė L.Norrisui 5 baudos sek. Nors britas finišą pasiekė 3-ias, pritaikius baudą jis atsidūrė ketvirtoje vietoje už M.Verstappeno.
This is ridiculous. OK, Norris overtaking off track and gaining an advantage (+5 seconds).
— Maxx | F1newsletter.com (@F1_Newsletter) October 20, 2024
But no penalty for Verstappen for going off track too?Why?
Also we had multiple penalties for driver inside "pushing opponent out of the track", so whats the difference? #USGP pic.twitter.com/4Q5tzaVr90
„Daugybę kartų peržiūrėjome vaizdo įrašą. Maxas įlėkė į posūkį taip, kad nepaliko Lando vietos trasoje ir net pats išvažiavo už trasos ribų. Abu bolidai išvažiavo už trasos ribų ir abu tokiu būdu įgijo pranašumą“, - sakė „McLaren“ vadovas Andrea Stella.
Pats L.Norrisas aiškino viską padaręs teisingai.
„Įprastomis aplinkybėmis, jei tu bandai gintis nuo varžovo ir tai darydamas išvažiuoji už trasos ribų, tai poziciją turi atiduoti. Aš buvau priekyje, todėl Maxui pozicijos atiduoti nebereikėjo. Maniau, kad pasielgiau teisingai, bet ne aš sugalvojau taisykles“, - sakė britas.
M.Verstappenas, reaguodamas į varžovų kalbas, pasiūlė jiems nustoti skųstis.
„Pastaruoju metu „McLaren“ labai dažnai kuo nors skundžiasi, tačiau šiuo atveju viskas yra labai aišku – viskas surašyta taisyklėse. Jei esi už baltos linijos, tai lenkti negali. Pats anksčiau esu už tai baustas“, - teigė M.Verstappenas.
Olandas teigė, kad turi savo nuomonę apie incidentą, bet jos neišsakė, nes tuo „turi užsiimti teisėjai“.
Atsaką varžovams pateikė ir „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris: „Buvo visiškai akivaizdu, kad lenkimas atliktas už trasos ribų, todėl Lando turėjo grąžinti poziciją Maxui. Jis nusprendė to nepadaryti, o teisėjai greitai įvertino situaciją ir skyrė jam baudą. Džiugu, kad viskas buvo išspręsta iki apdovanojimų ceremonijos. Ant podiumo norisi matyti tuos, kurie tų vietų nusipelnė. Iki sezono pabaigos liko 5 etapai, o 57 taškų persvara tikrai nėra ta, kuri leistų jaustis ramiai, tačiau šitos lenktynės buvo pirmos nuo Belgijos etapo, kai surinkome daugiau taškų už Lando. Mums labai svarbu pakeisti ankstesnę tendenciją ir susigrąžinti iniciatyvą“.
Kaip žinia, „Red Bull“ praėjusią savaitę atsidūrė ir kitos kontroversijos epicentre, kai kilo skandalas dėl komandos mechanizmo, galinčio keisti priekinio dugno aukštį. FIA prieš kurį laiką pranešė, kad imasi griežtesnių veiksmų, jog užtikrintų, kad komandos nepažeidžia „uždaro parko“ („parc ferme“) taisyklių ir nekeičia bolidų aukščio tarp kvalifikacijos ir lenktynių. Netrukus paaiškėjo, kad dėmesio centre dėl galimų pažeidimų atsidūrė būtent „Red Bull“ komanda, šiuo metu aktyviai kovojanti su „McLaren“ dėl čempionės titulo.
„Motorsport.com“ skelbė, kad „Red Bull“, reaguodama į FIA pareiškimus, ruošia tam tikras bolido modifikacijas. Jos turėtų būti pristatytos 21-ajame sezono etape Brazilijoje po 2 savaičių. „Red Bull“ tikisi, kad tuomet jau niekam nebekils abejonių dėl jų bolido legalumo.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.