S.Perezas ir C.Sainzas dėl avarijos kaltino vienas kitą, likusius pilotus pribloškė teisėjų elgesys
Carlosas Sainzas ir Sergio Perezas | „Stop“ kadras
Sekmadienį vykusias Azerbaidžano GP lenktynes paženklino dramatiška avarija tarp meksikiečio Sergio Perezo („Red Bull“) ir ispano Carloso Sainzo („Ferrari“), po kurios abu pilotai kaltino varžovą.
„Ką jis daro? Ką šitas asilas daro? Kas per velniava? Jis beprotis ar kas jam? Sumautas idiotas“, - po avarijos radijo ryšiu rėkė S.Perezas.
10 seconds in ... Sainz drifts left and tires rub. Perez keeps going straight having had front wheel ahead of Sainz's rear wheel... racing incident but Sainz at fault here IMHO..pic.twitter.com/v6hzDIlGak
— Tze-wei Chong 🇦🇺🧢 (@Tze_C) September 16, 2024
ok hold actually cuz if you slow it down perez goes ever so slightly right, i cant tell if there was much movement from sainz to the left https://t.co/8qq8MIBX0f pic.twitter.com/9076osRHYc
— ︎ ︎ (@Khpri) September 15, 2024
Vaizdo įraše matyti, kad S.Perezas po incidento priėjo prie C.Sainzo bolido ir galimai stumtelėjo ispaną. Tiesa, iš paties C.Sainzo bolido šio incidento nesimatė.
An angry Sergio Perez pushes Sainz’s head after there major crash at the end of the Azerbaijan GP…👀 #F1 #F12024 #AzerbaijanGP 🇦🇿#TheF1Republic pic.twitter.com/LUHl6VVsOy
— The F1 Republic 🏁 (@TheF1Republic) September 15, 2024
Ofc I checked Carlos’ on board first. They changed the camera angle in the first few seconds Perez approaches Carlos and it didn’t show in his on board. https://t.co/muZQ5CsQ9I pic.twitter.com/hLLYHRUByj
— WIO (@sainznificant) September 15, 2024
„Checo šiandien buvo vertas daug geresnio rezultato. Aš žiūrėjau vaizdo pakartojimą ir mačiau, kaip Carlosas po truputį slinkosi į šoną. Esame labai nusivylę – turėjome iškovoti vietą ant podiumo. Šitas incidentas sugadino Checo lenktynes, stipriai aplamdė bolidą ir kainavo mums brangius taškus konstruktorių įskaitoje“, - teigė „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris.
Tuo tarpu C.Sainzas savo kaltės neįžvelgė: „Aš važiavau įprasta lenktynine trajektorija, nedariau jokių keistų judesių ir mes kažkodėl susidūrėme. Manau, kad varžovas kairėje pusėje turėjo užtektinai vietos. Charlesas tuo metu važiavo prieš mane. Toje vietoje yra normalu po truputį slinktis į kairę – aš važiavau tokia pačia trajektorija kaip Charlesas prieš mane“.
S.Perezas vėliau irgi pripažino, kad C.Sainzas veikiausiai „gaudė“ Ch.Leclerco „oro maišą“, o teisėjai nusprendė nebausti nė vieno piloto, padarę išvadą, kad tai buvo lenktyninis incidentas.
Tuo tarpu kiti pilotai, matę avarijos padarinius, stebėjosi, kodėl teisėjai taip ilgai delsė imtis veiksmų.
„Iš karto turėjo būti išleistas saugos automobilis. Nesuprantu, ką darė teisėjai. Juk tai buvo rimta avarija – du bolidai dideliu greičiu rėžėsi į barjerus. Trasoje buvo pilna detalių ir visokių šiukšlių, o teisėjai tik po kiek laiko paskelbė virtualaus saugos automobilio fazę“, - stebėjosi Maxas Verstappenas.
Panašiai kalbėjo ir George‘as Russellas: „Saulė tuomet jau leidosi ir nebuvo lengva matyti, kas dedasi priekyje. Mane šokiravo tai, kad saugos automobilis nebuvo išleistas į trasą ir kad taip ilgai buvo delsiama paskelbti virtualaus saugos automobilio fazę. Juk tie bolidai galėjo būti bet kur. Gerai, kad viskas baigėsi laimingai“.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.