D.Malūkas „IndyCar“ sezono finiše komandai uždirbo 1,2 mln. JAV dolerių: „Jei būtų parodytos geltonos vėliavos, tikriausiai būtume laimėję“
Deividas Malūkas | Scanpix nuotr.
Sekmadienį Nešvilyje (JAV) baigėsi 2024 m. „IndyCar“ sezonas, kurio paskutinėse lenktynėse netoli pergalės buvo Čikagos lietuvis Deividas Malūkas.
Iš 5-os vietos startavęs lietuvis ilgai buvo tarp lyderių, o likus vos 12 ratų iki finišo pakilo į pirmą vietą. Komanda D.Malūkui parinko rizikingą strategiją – buvo aišku, kad kuro bake jam iki finišo neužteks, bet ekipa vylėsi, kad paskutiniuose ratuose įvyks koks nors incidentas ir tada geltonų vėliavų fazės metu D.Malūkas nepraras pirmos vietos.
Deja, rizika nepasiteisino – incidentų paskutiniuose ratuose nebuvo, o D.Malūkui likus vos keliems ratams teko sukti į boksus ir užleisti lyderio poziciją. 8 ratus lyderiavęs lietuvis finišą galiausiai pasiekė 9-as.
„Šį kartą lenktynės baigėsi gana apmaudžiai. Surizikavome, tikėjomės, kad bus parodytos geltonos vėliavos, bet ta rizika nepasiteisino. Jei būtų įvykęs koks incidentas, tikriausiai būtume nugalėję. Aišku, 9-a vieta irgi yra neblogas rezultatas – užsitikrinome premiją pagal „Leader‘s Circle“ įskaitą, o tai ir buvo pagrindinis komandos tikslas. Šiame sezone buvo tiek pakilimų, tiek nuosmukių. Džiugu, kad sezoną pavyko užbaigti patekus į dešimtuką“, - sakė D.Malūkas.
„Meyer Shank Racing“ komandos 66-uoju numeriu pažymėtą bolidą sezono pradžioje vairavo naujokas britas Tomas Blomqvistas, kurio rezultatai buvo labai prasti. Galiausiai ekipa nusprendė pasikviesti „Arrow McLaren“ atleistą D.Malūką, kuris kaip tik išsigydė rankos traumą. Lietuvis demonstravo ženkliai geresnius rezultatus nei T.Blomqvistas ir pakėlė 66-ąjį bolidą tarp 22 geriausiųjų bendroje sezono įskaitoje. Būtent 22 geriausi bolidai pagal „Leader‘s Circle“ programą gauna premijas. Anot „Meyer Shank Racing“, ta premija sieks 1,2 mln. JAV dolerių. „Meyer Shank Racing“ pasiliko D.Malūką iki sezono pabaigos net žinodama, kad kitąmet komandai jis nebeatstovaus, nes žinojo, kad lietuvis gali padėti užsidirbti tą premiją. D.Malūkas nuo kitų metų gins „A.J.Foyt Racing“ ekipos garbę.
The Malukas and Daly hirings were million dollar judgment calls by JHR and MSR. https://t.co/yjELQMliEE
— Steve Singiser (@StevenSingiser) September 15, 2024
Paskutines sezono lenktynes laimėjo Coltonas Herta, aplenkęs Pato O‘Wardą ir Josefą Newgardeną.
Bendroje sezono įskaitoje čempionu tapo Alexas Palou (544 taškai). Jam tai jau trečias „IndyCar“ čempiono titulas – prieš tai ispanas triumfavo 2021 m. ir 2023 m. Antras liko C.Herta (513), trečias – Scottas McLaughlinas (505). D.Malūkas spėjo surinkti 148 tšk.
Kitų metų „IndyCar“ sezonas turėtų prasidėti kovo 2 d.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.