„Pastatų sistemos Racing“ duetas į ralio finišą Rokiškyje skriejo be vienos pavaros
„Pastatų sistemos Racing“ ekipažas | Komandos nuotr.
Praėjusį savaitgalį Rokiškyje baigėsi dvi dienas trukusios ketvirtojo Lietuvos automobilių ralio čempionato etapo varžybos „CBet Rally Rokiškis“. Jose startavo ir sėkmingai pasirodė Dakaro ralio lenktynininko Vaidoto Paškevičiaus ir jo šturmanės Kamilės Kazickaitės duetas.
Laimėta pirmoji vieta klasėje ir pasiekta devinta absoliučios įskaitos pozicija – tokiais rezultatais ilgose bei technikai negailestingose „CBet Rally Rokiškis“ varžybose šįkart gali pasigirti „Pastatų sistemos Racing“ komandos ekipažas. Tačiau Vaidotui Paškevičiui ir Kamilei Kazickaitei lenktynės nebuvo lengvos.
Jos ekipažui prasidėjo dar nuo ketvirtadienio, kai po administracinės komisijos duetas pajudėjo užsirašyti greičio ruožų stenogramas. Tai užėmė beveik visą dieną, nes reikėjo apvažiuoti dešimt unikalių greičio ruožų ir beveik 100 km atstumą suguldyti ant popieriaus.
Nors varžybos duetui klostėsi gana sklandžiai, viename posūkyje per daug optimistiškai užrašyta stenograma vos nesibaigė griovyje ant stogo, tačiau tąkart viskas susiklostė sėkmingai ir duetas tęsė lenktynes be jokių nuostolių. Kai jau atrodė, kad viskas vyksta pagal planą, kaprizus ir vėl nusprendė pademonstruoti jų „Mitsubishi Lancer EVO“. Šįkart apie save pranešė pavarų dėžė.
„Nuo devinto greičio ruožo iki finišo visą laiką teko važiuoti be ketvirtosios pavaros. Tačiau tai nesutrukdė mums finišuoti ir net laimėti klasėje „Powerstage“ ruožą, už kurį skiriami papildomi taškai. Klasėje iškovojome pirmą vietą, o absoliučiai užėmėme devintą vietą. Žinant, kad mums su Kamile ekipaže tai pirmasis sezonas, rezultatas tikrai geras“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Kaip tvirtino Vaidotas Paškevičius, šiame ralyje su automobiliu teko atlikti ir nemažai šuolių. Ir nors pirmo bei trečio greičio ruožo trampliną ekipažas praskriejo kone idealiai, kitos organizatorių supiltos kalvos nepatiko nei pačiam ekipažui, nei jų automobiliui.
Kaip teigia Vaidotas Paškevičius, po šių lenktynių su partnerių „Pastatų sistemos“, „Organicagro“, „Otanki Mill“, „Stareka“, „SV Technika“ bei „Stiklų ekspertai“ pagalba reikės atlikti išsamią automobilio agregatų peržiūrą, kadangi kovinis „Mitsubishi Lancer Evolution“ patyrė nemažai kietų nusileidimų.
„Kitiems gal patinka šokinėti, bet mūsų „Mitsubishi“ to nemėgsta. Trečio greičio ruožo trampliną praskriejome jau tikrai virš savo galimybių ribų, 110 procentų. Vaizdų daug, emocijos geros, bet automobilis nepatenkintas. Labai nepatiko karjere supiltas tramplinas. Ten turbūt juo nusivylė ir dalyviai, ir žiūrovai. Jis tiesiog apie nieką. Šoko ten gal tik keli automobiliai, o kiti važiavo lėtai.
Manau, kad toje vietoje reikėjo apskritai jokio tramplino negaminti ir palikti tik tą trampliną išvažiuojant iš karjero, nes jis buvo gerokai smagesnis. Per Žalos trampliną gal irgi būtume nešokę, bet jis buvo „Powerstage“, tai teko rizikuoti. Gerai, kad mašina atlaikė ir pavyko finišuoti. Net ir neturint vienos iš pavarų“, - tvirtino Vaidotas Paškevičius.
Šių metų Lietuvos automobilių ralio čempionato kalendoriuje lieka du raliai. Dėl taškų ir klasės čempionų vardų Vaidotas Paškevičius su Kamile Kazickaite dar kovos Elektrėnuose ir Utenoje.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.