O.Piastri reikalauja atsakymų: „Beveik iš karto supratau, kad padarėme klaidą“
Oscaras Piastri | „Stop“ kadras
Sekmadienį legendinėje Silverstono trasoje įpusėjo 2024 m. „Formulės 1“ sezonas – buvo surengtos dramatiškos Didžiosios Britanijos GP lenktynės. Permainingomis oro sąlygomis pergalę iškovojo britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“).
Šiose lenktynėse taktinių klaidų neišvengė „McLaren“ komanda. Ji iš pradžių ratu per vėlai pakvietė į boksus britą Lando Norrisą, o australas Oscaras Piastri buvo paliktas trasoje dviem ratais per ilgai ir prarado labai daug laiko. „McLaren“ nusprendė nekviesti dviejų vienas paskui kitą važiavusių pilotų į boksus tuo pačiu metu, nors vėliau tapo aišku, kad tai būtų buvęs geresnis sprendimas, nei palikti O.Piastri šlapioje trasoje dar vienam ratui su sausai trasai skirtomis padangomis.
Oscar Piastri lost an entire pitstop worth of time due to McLaren not double stacking
— Matt Gallagher (@MattP1Gallagher) July 7, 2024
He finished 12.4 seconds off the lead
„Tai yra pats sunkiausias sprendimas autosporte. Kai turi du pilotus, važiuojančius vieną šalia kito, yra sunku nuspręsti, ar kviesti juos abu tame pačiame rate, ar – ne. Dabar, žinant visus duomenis, akivaizdu, kad buvo priimtas klaidingas sprendimas, bet lenktynių įkarštyje tinkamai pasielgti nebuvo lengva.
Kodėl dirbtinai nesukūriau atstumo iki Lando? Aš galvojau, kad jei man pavyks išsiveržti į priekį, tada komanda man teiks prioritetą ir anksčiau kvies į boksus. Tada lietus staigiai suintensyvėjo ir komandai teko priimti sunkų sprendimą.
Kai įveikinėjau tą papildomą ratą, pamačiau, kad Lando grįžęs iš boksų, yra vos per 5 sek. už manęs. Tada supratau, kad turėsiu rimtų problemų ir kad sprendimas buvo priimtas klaidingas. Gerai, kad tuo metu nenaudojau radijo ryšio“, - sakė O.Piastri.
#F1 Mclaren Continues to Screw Over Oscar Piastri with bad Strategy Calls.
— William Blackwell Network (@WBNetwork72) July 7, 2024
He would need something catastrophic to happen if he wanted to win a Grand Prix this year…..
Mclaren wouldn’t dare allow him to go toe to toe with there start boy.#britishGP pic.twitter.com/uGQjXWmEte
O.Piastri būtų praradęs keletą sekundžių, laukdamas, kol mechanikai aptarnaus L.Norrisą, o likęs trasoje jis prarado keliolika sekundžių ir iš virtualios 2-os vietos krito į 6-ą.
Po šio įvykio „McLaren“ padarė ir dar vieną klaidą. Džiūstant trasai, L.Norrisas į boksus buvo pakviestas ratu vėliau nei pagrindiniai konkurentai. Britas prarado pirmą vietą, o vėliau – ir antrą.
„Dabar galime padaryti išvadą, kad suklydome. Abu mūsų pilotai realiai galėjo kovoti dėl pergalės. Kai lyderiauji lenktynėse, visada yra sunkiau pirmam kažko imtis – nesinori nepamatuotai rizikuoti. Kai jau turi kažkokią informaciją, tada gali ir vertinti, ar suklydai, ar ne. Jei būtume Lando ir Oscarą kartu kvietę į boksus, tai Oscaras būtų praradęs apie 5 sek. Dabar jau aišku, kad mes praradome daug daugiau laiko palikdami Oscarą trasoje.
Nepasiteisino ir sprendimas lenktynių pabaigoje parinkti Lando minkštąsias padangas. Matėte, koks greitas tuo metu buvo Maxas su kietosiomis padangomis. Reikės išanalizuoti visą informaciją ir padaryti išvadas. Šitas sportas yra labai konkurencingas, čia tu negali klysti, jei nori iškovoti pergalę. „Red Bull“ ir „Mercedes“ ilgai yra viršūnėje bei žino, kaip laimėti. Mes dabar irgi turime bolidą, galintį kovoti dėl pergalių, bet turime pasirūpinti, kad ir visi mūsų sprendimai būtų čempioniško lygio. Šį kartą mes klydome, bet anksčiau priimdavome ir gerų sprendimų. Pasimokysime iš klaidų ir pasiruošime Vengrijos GP“, - sakė „McLaren“ vadovas Zakas Brownas.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.