Pasibaigęs. 11-19 02:30
NBA
Knicks
134
Wizards
106
Pasibaigęs. 11-19 05:05
NBA
Kings
108
Hawks
109
Pasibaigęs. 11-21 02:30
NBA
Bucks
122
Bulls
106
Pasibaigęs. 11-22 20:00
Eurolyga
Žalgiris
84
Panathinaikos
77
Pasibaigęs. 11-23 02:00
NBA
Wizards
96
Celtics
108
Pasibaigęs. 11-23 03:00
NBA
Bulls
136
Hawks
122
Pasibaigęs. 11-23 05:30
NBA
Clippers
104
Kings
88
Pasibaigė po baudinių. 11-23 15:00
A Lyga
Sūduva
2(1)
BE1 NFA
0(0)
Pasibaigęs. Vakar 03:00
NBA
Bulls
131
Grizzlies
142
Pasibaigęs. Šiandien 04:00
NBA
Kings
103
Nets
108
Šiandien, 00:00
NBA
Pacers
-
Wizards
-
Rytoj, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
Rytoj, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Atletico
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sporting
-
Arsenal
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Feyenoord
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Leipzig
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
-
PSG
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
-
Brest
-
11-27, 02:00
NBA
Wizards
-
Bulls
-
11-27, 18:00
KMT
M Basket
-
Nevėžis-Optibet
-
11-27, 18:30
KMT
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
11-27, 19:00
KMT
Neptūnas
-
Šiauliai
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Dinamo
-
Borussia
-
11-28, 02:00
NBA
Magic
-
Bulls
-
11-28, 02:00
NBA
Wizards
-
Clippers
-
11-28, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Kings
-
11-28, 19:00
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Venezia
-
11-28, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Baskonia
-
11-29, 20:00
Europos taurė
Buducnost
-
Wolves
-
11-30, 03:00
NBA
Bulls
-
Celtics
-
11-30, 05:00
NBA
Trail Blazers
-
Kings
-
11-30, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-
11-30, 19:00
LKL
Neptūnas
-
Uniclub Casino-Juventus
-
12-01, 03:00
NBA
Bucks
-
Wizards
-
12-01, 16:50
LKL
Žalgiris
-
CBet
-
12-01, 19:00
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Nevėžis-Optibet
-
12-02, 04:00
NBA
Kings
-
Spurs
-
12-03, 03:00
NBA
Bulls
-
Nets
-

Le Mano lenktynių trasoje – lietuvio pasirodymas

2024.06.21 19:Jun
Lenktynių akimirka | „Stop“ kadras

Lenktynių akimirka | „Stop“ kadras

Povilas Jankavičius dalyvavo „Fun Cup“ 4h ištvermės lenktynėse, vykusiose Le Mans 24h lenktynių trasoje, penktadienio išvakarėse prieš legendinių 24 valandų lenktynių startą. Jis kartu su pilotu iš Prancūzijos, Christophe Cresp, atstovavo Belgišką „DNS Racing“ komandą. Lenktynėse startavo 115 identiškų Fun Cup automobilių, gaminamų „WRT“ komandos Belgijoje.

„Kvalifikavomės tik 45 vietoje dėl didelio „trafiko“ ir daugybės „slow zone“ kvalifikacijos metu, kuri vyksta 45 minutes ir idealiomis sąlygomis, kurių nebūna, kai 13.6 km ilgio trasoje važiuoja virš 100 automobilių, gali pravažiuoti 6 ratus.

Startas praėjo sklandžiai ir po truputi kilau pozicijomis aukštyn iki 27 pozicijos, kai 36-ą lenktynių minutę Mulsanne posūkyje gavau smarkų smūgį į galinį dešinį ratą, dar po kelių posūkių galinis ratas išlūžo ir „užstrigau“ ties „Porsche S-ais“. Teko ilgai laukti evakuatoriaus kuris parvežė automobilį į remonto sezoną, mechanikai sutvarkė automobilį ir galėjome tęsti 4 valandų lenktynes. Taigi, finišas pasiektas, bet aišku rezultatas „kažkur gale pelotono“.

Neskaitant rezultato finiše, aš labai patenkintas savaite praleista Le Mane, pirma, tai pravažiuoti legendine trasa, kuri paprastą dieną yra kasdienio naudojimo keliai, kas pravers ateityje, o antra, pamatyti ir pajausti tą atmosferą, kurios pilnai neperteikia televizorius, dalyvių kiekis, žiūrovų kiekis, teisėjų kiekis, organizacijos lygis ir kokybė. Ten, net važiuodamas „support“ lenktynių serijoje jautiesi kaip žvaigždė, nes žiūrovai ir net teisėjai sveikinasi, kai eini su sportiniu kombinezonu, žiūri į vėliavą ir į pavardę ant kombinezono, nori su tavim nusifotografuoti.“ – pasakojo po lenktynių Povilas Jankavičius.

Lietuviška „Manthey PureRxcing“ komanda dalyvavo Le Mans 24 valandų ištvermės lenktynėse su Porsche LMGT3 automobiliu.

„Pirmasis Lietuvoje registruotos lenktynių komandos pasirodymas „Le Mans 24h“ varžybose atrodo kaip tragedija, jeigu tiesiog atsidaryti rezultatus. Ten matome faktą, jog užimta tik 14-ta vieta. Lenktynių savaitgalio eiga prasideda nuo treniruočių dar savaitę prieš startą. Čia nėra didelių tikslų „įvažiuoti“ geriausią rato laiką pas daugumą komandų. Bandomės visus automobilio mazgus. Ir kas kaip veikia lyginant su mūsų simuliacijomis. Šitoje trasoje LMGT3 specifikacijos automobiliai dar nėra važiavę. Vėliau, seka dar vienos treniruotės, kur jau turim pradėti ieškoti tikrųjų mūsų automobilio galimybių. Toliau kvalifikacija, kvalifikacijoje daug nesitikėjome. Nėra tikslo koncentruotis į vieno rato įveikimo laiką, jeigu lenktyniausim 24 val. Bet pasirodo turim ir ne patį blogiausią vieno rato įveikimo laiką. Po „HyperPole“ kvalifikacijos, startuosime iš antros pozicijos LMGT3 klasėje. 24 val. lenktynės – pasirenkam strategiją tokią, kurią renkasi ne daugelis komandų. Po 6 valandų lenktynių tvirtai įsitvirtinam pirmoje vietoje su 51 s. atitrūkimu nuo antros vietos. Toliau iki pat 17 valandos lenktynių distancijos buvome pirmoje pozicijoje. Ir vėliau nesėkmė, gedimas, lenktyniauti toliau neįmanoma. Pavarų dėžė užstrigo trečioje pavaroje. Gedimas visiška retenybė mūsų automobilyje. Visos detalės automobilyje buvo atrinktos, pakeistos ir kruopščiai patikrintos prieš lenktynių startą. Teoriškai ir praktiškai, absoliučiai visi automobilio mazgai buvo paruošti ne 99%, o 100%. Sustojimas tvarkytis automobilio. Sugaištam net 25 min. ir grįžtam i lenktynių trasą, atsilikdami nuo lyderio 5 ratais. Kovoti net dėl podiumo šansu jau jokių. Žiūrint į bendrą mūsų automobilio ir komandos pasirodymą, turim greičiausią automobilį ir pilotų „line-up’a“ iš visų LMGT3 klasėje. Kiekvienas mūsų vairuotojų yra greičiausias savo FIA pilotų kategorijoje. Kiekvienas mūsų sustojimas „pit-box’uose“ tobulas. Neprarandam nei pusės sekundės, nei vienam sustojime nuo laikų užfiksuotų sustojimo treniruočių metu. Kiekvieno sustojimo metu laimėdavom po 1-2 s. prieš kitus konkurentus. Bet pasiekto finišo nuotaika nekokia – paleidau vienintelį gyvenimo šansą laimėti šias lenktynes.

Galbūt tik guodžia tai, kad parodžiau ateities kartoms, kad mums ten vietos irgi yra ir gerų rezultatų pasiekti galima. Na ir aišku, norėtųsi pritraukti daugiau dėmesio ir palaikymo iš valstybinių įstaigų bei privačių įmonių, kad šį sportą galėtume išauginti bent iki vidutinio lygio Lietuvoje ir garsinti Lietuvą visame pasaulyje. “ – komentavo lietuviškos „Manthey PureRxcing“ komandos savininkas Edgar. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų