A.Kanopkinas neišvengė problemų: „Teko trasoje pasikeisti šakę ir važiuoti be priekinio pusašio“
„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.
Trečiadienis Dakaro ralyje buvo apgaulingas – nors trasa driekėsi vos 118 kilometrų, iki jos sportininkai turėjo įveikti daugiau nei 500 km bendraisiais keliais. Negana to, trasoje sportininkai jau įvažiavo į Tuščiąjį Ketvirtį, kuris pasitiko smėlio jūra. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotas Antanas Kanopkinas pasakoja, kad diena buvo gera, tačiau nepavyko išvengti nesklandumų.
„Buvo labai smagi trasa, sudaryta tik iš kopų. Visos jos buvo įveikiamos, tik viena jų nubaudė. Teko trasoje pasikeisti šakę ir važiuoti be priekinio pusašio. Labai džiaugiuosi, kad mechaniko prieš startą atlikti namų darbai leido pasiekti šiandienos finišą. Kitu atveju turbūt dar dabar kopose laukčiau pagalbos iš nežinia kur“, – pasakojo A. Kanopkinas ir neslėpė, kad po dienos jaučiasi labai pavargęs, bet džiaugiasi pasiekęs finišą.
Preliminariai sportininkas užfiksavo septintą laiką keturračių įskaitoje ir nuo dienos lyderio M. Medeiroso finiše jį skyrė valanda ir 47 minutės.
Rytoj dalyviai leisis į pirmą kartą vykstantį „48h chrono“ iššūkį, kurio metu per dvi dienas jiems teks įveikti 781 km, iš kurių net 572 sudarys greičio ruožas. Naktį iš ketvirtadienio į penktadienį dalyviai leis viename iš kelių dykumoje įrengtų bivakų, priklausomai nuo to, kurį pasieks besibaigiant pirmosios dienos laiko normai. Taip pat, jie negalės sulaukti jokios technikų pagalbos ir naktį dykumoje leis tik varžovų draugijoje.
Šios dvi dienos tai vienas sudėtingiausių artėjančių išbandymų, mat visą etapą dalyviai turės važiuoti nesibaigiančiomis Tuščiojo Ketvirčio kopomis.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.