„BRO Racing – Viena moneta“ ekipa Maroke į priekį veržiasi nepaisydama nesklandumų
„BRO Racing – Viena moneta“ nuotr. | Komandos nuotr.
Ketvirtąją, priešpaskutinę Maroko ralio dieną šio maratono dalyviams teko įveikti dar 350 kilometrų greičio ruožą bei kiek mažiau nei 100 km pervažiavimų. Ši diena dviem „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažams klostėsi skirtingai, tačiau abiejų rezultatai ir vėl puikūs – Tomas Mickus su Dariumi Leskausku buvo greičiausi OPEN CAR klasėje, o Algirdas Talutis su Adomu Gančieriumi įsitvirtino iškart už jų.
Šiandienos distanciją Tomas Mickus su Dariumi Leskausku įveikė per 5 val. 6 min. 38 sek. Nors jie iškovojo pergalę dar viename greičio ruože savo klasėje, tačiau ekipažo pilotas sakė, jog šiandien jiems lenktyniauti sekėsi ne itin sklandžiai.
Pasak Tomo Mickaus, dar prieš startą juos iš vėžių išmušė pamiršti daiktai, kurių į bagį su savimi duetas pasiimti jau nespėjo. Panašu, kad tai gerokai išbalansavo ekipažą ir iki šiol gana disciplinuotu buvęs važiavimas šiandien pavirto chaosu bagio viduje.
„Sunki diena gavosi. Prasidėjo viskas nuo to, kad ryte atvykus į bivaką paaiškėjo, jog vienas iš komandos narių pamiršo autobuso raktelius. O autobuse yra sukrauta kai kuri įranga, kurią turime kartu vežtis į greičio ruožą. Prasidėjo stresas. Nors turėjome dar valandą laiko ir jo būtų užtekę, bet žmogus nespėjo. Išvažiavome į greičio ruožą be telefonų, be kamerų ir kitų smulkmenų.
Tas toks rytinis stresas išmušė iš ritmo. Pajudėjome starto link. Darius irgi susinervinęs, pražiopsojo du pasukimus, bet galiausiai susigaudėme, kur važiuoti ir spėjome į startą. Starte susitarėme, kad važiuojame ramiai, nieko nesivaikome, jei reikia galime ir nusileisti šiek tiek varžovams.
Pirmą šimtą kilometrų suvažiavome neblogai. Vėliau vėl atsirado kažkokia įtampa – Darius pradėjo stabdyti mane, aš pradėjau jo klaidas žiūrėti. Tikrai ne mūsų diena. Nesisekė nei Dariui, nei man. Viskas tokiame strese, įtampoje. Tačiau atvažiavome pirmi, nesugadinome technikos. Dabar nuotaikos jau geros. Rytoj paskutinė diena. Tikėkimės, kad pavyks išlaikyti tą rezultatą ir nenukristi žemiau nei esame“, - sakė Tomas Mickus.
Tuo metu Algirdas Talutis su Adomu Gančieriumi, kurie nuo kolegų šiandien atsiliko vos dvi minutes, mėgavosi važiavimu. Ekipažo šturmanas pasakojo, kad ketvirtasis greičio ruožas navigacijos subtilybėmis nepasižymėjo, tačiau vieną aštresnę situaciją duetas turėjo. Ji galėjo baigtis rimtu incidentu.
„Greičio ruožas nebuvo įspūdingas. Pradžioje akmenys, paskui daug nelygumų. Navigacinių triukų nebuvo. Vidurys greičio ruožo buvo kalvotas ir duobėtas, tai vienoje vietoje padarėme tokią konkrečią „žvakę“ su bagiu, kad persigandome, jog mūsų varžybos čia ir baigsis. Toliau važiavome neblogu tempu ir jau be jokių nuotykių“, - sakė Adomas Gančierius.
Algirdas Talutis antrino Adomui Gančieriui teigdamas, kad diena buvo gana įprasta. Tiesa, pagal pirminį planą ekipažas turėjo važiuoti ilgesnį greičio ruožą, bet organizatoriai nusprendė tiems, kurie startuoja vėliau, jį sutrumpinti. Baiminamasi, kad dalyviai gali likti naktį dykumoje, o sutemus lenktyniauti nėra saugu.
„Diena be didelių iššūkių ir įspūdžių. Važiavome trumpesnį greičio ruožą. O šiaip apart to atvejo, kai vos neapsivertėme, kažko daugiau nebuvo. Na dar nebent galima paminėti, kad Adomui du kartus buvo užstrigusi kelio knyga ir nepamatėme, kad priekyje laukia daug duobių. Tai į vieną plojome gana smarkiai. Tačiau viskas gerai, šiandien per daug net nepavargome“, - sakė Algirdas Talutis.
Trečiadienį Maroko ralio dalyvių laukia paskutinė, penktoji diena. Joje numatytas vienas sąlyginai trumpas, 152 km ilgio greičio ruožas ir jau jokių pervažiavimų. Daugiau informacijos apie „BRO Racing – Viena Moneta“ komandos pasirodymą Maroko ralyje galite sužinoti ekipos „Facebook“ puslapyje paspaudę ČIA.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.