Pasibaigęs. 11-17 14:30
A Lyga
BE1 NFA
2
Sūduva
1
Pasibaigęs. 11-17 16:50
LKL
Rytas
71
Wolves
82
Pasibaigęs. 11-17 16:50
LKL
Žalgiris
101
M Basket
46
Pasibaigęs. 11-17 19:00
LKL
CBet
84
7bet-Lietkabelis
82
Pasibaigęs. 11-18 01:00
NBA
Wizards
104
Pistons
124
Pasibaigęs. 11-18 02:00
NBA
Bulls
107
Rockets
143
Pasibaigęs. 11-19 02:00
NBA
Pistons
112
Bulls
122
Pasibaigęs. 11-19 02:30
NBA
Knicks
134
Wizards
106
Pasibaigęs. 11-19 05:05
NBA
Kings
108
Hawks
109
Pasibaigęs. Vakar 02:30
NBA
Bucks
122
Bulls
106
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Panathinaikos
-
Rytoj, 02:00
NBA
Wizards
-
Celtics
-
Rytoj, 03:00
NBA
Bulls
-
Hawks
-
Rytoj, 05:30
NBA
Clippers
-
Kings
-
Rytoj, 15:00
A Lyga
Sūduva
-
BE1 NFA
-
11-24, 03:00
NBA
Bulls
-
Grizzlies
-
11-25, 00:00
NBA
Pacers
-
Wizards
-
11-25, 04:00
NBA
Kings
-
Nets
-
11-26, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
11-26, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Atletico
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sporting
-
Arsenal
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Feyenoord
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Leipzig
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
-
PSG
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
-
Brest
-
11-27, 02:00
NBA
Wizards
-
Bulls
-
11-27, 18:00
KMT
M Basket
-
Nevėžis-Optibet
-
11-27, 18:30
KMT
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
11-27, 19:00
KMT
Neptūnas
-
Šiauliai
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Dinamo
-
Borussia
-
11-28, 02:00
NBA
Magic
-
Bulls
-
11-28, 02:00
NBA
Wizards
-
Clippers
-
11-28, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Kings
-
11-28, 19:00
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Venezia
-
11-28, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Baskonia
-
11-29, 20:00
Europos taurė
Buducnost
-
Wolves
-
11-30, 03:00
NBA
Bulls
-
Celtics
-
11-30, 05:00
NBA
Trail Blazers
-
Kings
-
11-30, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-

24 valandų elektromobilių lenktynėse triumfavo praėjusių metų čempionai

2023.10.07 16:Oct
Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

 Šį savaitgalį Kuršėnų autodrome vyko visos paros elektromobilių lenktynės – jose čempiono titulą ginanti komanda po kvalifikacijos startavo iš nepalankios pozicijos. Tačiau valdydama savo tempą priklausomai nuo oro sąlygų ir konkurentų veiksmų bei susikoncentravusi į efektyvų vairavimą, komanda į lyderių gretas išsiveržė praėjus jau trečdaliui lenktynių laiko. Šią poziciją ji likusį lenktynių laiką užleido tik trumpoms pertraukoms ir galiausiai iškovojo pergalę antrus metus iš eilės.

„24H EV Race“ lenktynių tikslas – ne maksimalus greitis, o per parą įveiktas didžiausias ratų skaičius. Per parą įveikusi 602 ratus ir artimiausią konkurentą aplenkusi 9 ratais, „Freor thinking green powered by MyBee“ komanda apgynė praėjusiais metais iškovotą čempionų titulą.

Šiais metais iš patyrusių vilkų ir perspektyvių jaunuolių sudarytai komandai atstovavo jos vadovas Edvinas Kriščiūnas, koordinatorius Darius Šapka, automobilių sporto entuziastas ir elektromobilių lenktynių čempionas Artūras Stelionis bei automobilių sporto mėgėjas ir atsinaujinančių energijos sprendimų ekspertas Vidas Buzas.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Taip pat Mini ralio (C lygos) lenktynininkas ir čempionas bei dviračių sporto entuziastas Vytautas Stelionis ir Ralio sprinto (B lygos) lenktynininkas ir Mini ralio (C lygos) čempionas Tadas Stelionis bei virtualios erdvės lenktynininkas, Lietuvos virtualių lenktynių prizininkas ir Europos virtualių lenktynių dalyvis Matas Mendelis.

Komandos atstovė komunikacijai – Viktorija Žilinskaitė.

Strategiją parengė dar praėjusiais metais

Komandos „Freor thinking green powered by MyBee“ vadovas Edvinas Kruščiūnas pasakoja, kad praėjus vos kelioms dienoms po pernai laimėtų lenktynių, jis identifikavo visas komandos klaidas ir sukūrė strategiją, kuri šiemet padėjo išvengti praėjusių metų klaidų.

„Mūsų stiprybė – puikiai pažįstama elektromobilių specifika. Dėl šios priežasties mes žinojome, kaip savo naudai išnaudoti kinetinę energiją ir išvengti energijos nuostolių nenaudojant stabdžio, kur jo nereikia. Taip pat ne tik sekėme oro prognozes ir žinodami, kad kris lenktynių tempas, planuodavome savo sustojimus įkrovimams, bet planuodavome ir geriausią išvažiavimo į trasą langą. Mūsų tikslas buvo paprastas – grįžti į trasą prieš lėtesnius varžovus ar kol jie kraunasi, kad jie mūsų nestabdytų. Be to, atidžiai sekėme ir savo konkurentų statistiką – su kokiu baterijos likučiu jie atvažiuoja į krovimą, kiek ratų iki tol būna įveikę, kiek laiko krauna ir su kokiu likučiu išvažiuoja trasą“, – pasakoja E. Kriščiūnas.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Jis tęsia, kad šiais metais viena esminių užduočių buvo išvengti didžiausios praėjusių metų silpnybės – pirmas 6 krovimo minutes mažesnės galios priėmimo nei maksimaliai „atiduodavo“ elektros įkrovimo stotelė. Ir tai įgyvendinti pavyko. Šiais metais su naująja TESLA šios problemos komanda neturėjo – jų TESLA elektromobilis priimdavo maksimalią įkrovimo stotelės galią nuo pirmos krovimo minutės.

Pralaimėti galėjo tik dėl pačių klaidų

Paskutinį kartą pakrauti elektromobilio komanda stojo 9 ryte – tai buvo strateginis sprendimas, kuris, komandos skaičiavimu, būtų leidęs važiuoti iki lenktynių galo be krovimo. Jeigu reikia, net į minusą – tai reiškia, kad komanda turėjo savo rezerve galimybę trasoje sukti ratus net ir tada, kai baterijos likutis būtų 0 proc., tačiau to neprireikė.

„Likus mažiau nei 3 valandoms iki lenktynių pabaigos žinojome, kad pergalė mūsų rankose ir ją prarasti galime tik dėl savo klaidos – turėjome 9 ratų pranašumą iki artimiausio konkurento ir baterijos rezervą. Todėl mūsų taktika buvo paprasta – laikyti protingą tempą ir nerizikuoti, kur nereikia, siekiant išvengti incidentų ar baudų. Nors kelių baudų išvengti nepavyko, tačiau didesnių klaidų komanda išvengė. O ir skubėti neturėjome kur, tad šiek tiek sumažinę tempą, finišavome turėdami 6 proc. likutį“, – priduria „Freor thinking green powered by MyBee“ vadovas E. Kriščiūnas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų