S.Perezui demonstruojant tragišką formą – gandai apie „Red Bull“ pažadą L.Lawsonui
Sergio Perezas | „Stop“ kadras
Japonijos GP lenktynės sekmadienį virto tikru košmaru antrajam „Red Bull“ pilotui meksikiečiui Sergio Perezui.
Jis po starto susidūrė su britu Lewisu Hamiltonu („Mercedes“), vėliau dar rėžėsi į daną Keviną Magnusseną („Haas“) ir gavo baudą, kai išvažiuodamas iš boksų saugos automobilio fazės metu neleistinai aplenkė varžovus. S.Perezas tada pasuko į boksus ir pasitraukė iš lenktynių, bet praėjus 26 ratams...grįžo į trasą. Tada jis trumpai pasivažinėjo ir vėl pasitraukė iš lenktynių, taip atlikdamas prieš tai skirtą baudą.
S.Perezas taip pat maišėsi brito Lando Norriso („McLaren“) kelyje virtualaus saugos automobilio fazės metu. Meksikietis tuomet vos „vilkosi“ link boksų, tačiau L.Norrisas nežinojo, kad S.Perezas yra patyręs bolido gedimą. Lenkti virtualaus saugos automobilio fazės metu yra draudžiama, nebent oponentas akivaizdžiai turi problemų. L.Norrisas to nežinojo, važiavo paskui S.Perezą ir pagrindiniams konkurentams prarado 10 sekundžių.
Underreported moment in the race. Not that it would have changed the final result but should Perez have gotten a further penalty for driving Norris off track or not giving way in a clearly hobbled car? Or do VSC rules prevent overtaking even a damaged car? pic.twitter.com/Mc3fTNaTka
— Axis Of Oversteer (@AxisOfOversteer) September 24, 2023
„Tuo metu kokpite rėkiau ir keikiausi. Buvau sutrikęs ir nežinojau, kaip elgtis. Praradau daug laiko Maxui ir „Ferrari“ pilotams. Tikrai praradau bent 10 sekundžių. Jei jau varžovas turi problemų su bolidu, tada jis turėtų pasitraukti į šoną ir leisti tai suprasti kitiems. Tuo tarpu Perezas toliau važiavo lenktynine trajektorija ir aš negalėjau rizikuoti jo lenkti esant virtualaus saugos automobilio fazei“, - sakė L.Norrisas.
„McLaren“ vadovas Andrea Stella irgi pažymėjo, kad buvo nuspręsta nerizikuoti gauti baudą ir elgtis atsargiau. Nors L.Norrisas ir prarado laiko, jis vis tiek finišavo antras.
„Formulės 1“ pasaulyje jau sklinda gandai, kad „Red Bull“ 2025 m. pažadėjo piloto vietą Liamui Lawsonui iš Naujosios Zelandijos. Jis sėkmingai debiutavo „dukterinėje“ komandoje „AlphaTauri“, tačiau kitam sezonui jam buvo pasiūlyta tik atsarginio piloto vieta. Anot šaltinių, L.Lawsonas tokį pasiūlymą priėmė su sąlyga, jog 2025 m. galės tapti pilnaverčiu pilotu „Red Bull“ arba „AlphaTauri“ komandoje. Tokią tragišką formą demonstruojant S.Perezui, neatmetama tikimybė, kad L.Lawsonas galėtų pakeisti būtent meksikietį.
🚨 RUMOUR : Liam Lawson had agreed to a sim/reserve role for 2024 as he has apparently received a contractual obligation for a race seat at either Red Bull Racing or AlphaTauri in 2025
— RBR Daily (@RBR_Daily) September 25, 2023
[@jeppe_olesen] #F1 pic.twitter.com/8o2rAtqrzK
Klausimo apie prastą S.Perezo tempą neseniai sulaukė ir olandas Maxas Verstappenas, kuris tik gūžčiojo pečiais.
„Aš paaiškinimo neturiu. Galiu tik pasakyti, kad mūsų bolidai – vienodi“, - teigė olandas.
Sergio Perez recent form in last two races ( Singapore & Suzuka ) is something he should look to fix in remaining races or it’s not looking good for him next season . pic.twitter.com/Fdvo1RvhBr
— ahmed baokbah 🇸🇦🏎✈️ (@ahmed_baokbah) September 24, 2023
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.