„Aurum 1006 km lenktynių“ trasoje jau gaudžia varikliai
„Aurum 1006 km lenktynių“ treniruotės | Vytauto Pilkausko nuotr.
Vos spėję sugrįžti iš lenktynininkų parado bei varžybų atidarymo Palangos Vytauto gatvėje sportininkai okupavo pagrindinę „Aurum 1006 km lenktynių“ trasą, kurioje jie pradėjo pirmąsias treniruotes.
Komandų vadovai ir patys sportininkai džiaugėsi, kad pirmoji treniruočių sesija vyko sausoje trasoje ir palankiu lenktynėms oru, o 20 laipsnių šiluma nelaužė kaulų nei sportininkams, nei perkaitino variklių.
Visgi pirmieji bandymai buvo dar gana atsargūs, siekiant prisijaukinti trasą, testuoti padangas, kad pajustum jų gerąsias savybes.
Kadangi šiemet neliko visiems privalomų „Hankook“ padangų, komandos gali rinktis bet kurios markės, bet kurio gamintojo „apavą“ savo automobiliams ir būtent teisingas pasirinkimas turės daug įtakos rezultatams.
Varžybų vyriausiasis komisaras Gražvydas Smetonis komandas suskirstė į dvi grupes, o pirmieji treniruotes pradėjo vairuojantys galingiausius automobilius. Nors bolidai trasa lėkė greitai, tačiau iki rekordinio Juliaus Adomavičiaus pasiekimo, užfiksuoto pernai, kai jis vieną trasos ratą nuvažiavo per 1 min. 7,126 sek. laiką, dar stigo.
Julius buvo greičiausias ir pirmojoje treniruotėje. Šis „Circle K miles Plus Tacing Team“ komandos lenktynininkas su „Audi R8 LMS Gt3 Evo II“ greičiausiame rate užtruko 1 min. 08,326 sek.
Antrą rezultatą – 1 min. 09, 116 sek. – su „Lamborghini Huracan ST E“ užfiksavo „Nebankrutuok.lt-Club Exit by RD Sings“ narys Paulius Paškevičius.
Mažiau nei akimirką nuo jo su „Porsche GT3 Cup II“ atsiliko „Chemtransa bu Juta Racing“ sportininkas Karolis Jovaiša, greičiausiame rate sugaišęs 1 min. 09,206 sek.
„Rezultatai labai kompaktiški ir gana „greiti“ pirmajai treniruotei. O tai rodo, kad kova bus kaip reta atkakli“, - prognozavo G. Smetonis.
„Aišku, smagu žiūrėti dideliais greičiais lekiančius, meistriškai patyrusių sportininkų valdomus galingus automobilius, tačiau esame įsitikinę, jog šios maratoninės lenktynės – tai dar viena iš auditorijų, kurios dalyvių prašytume priminti, jog „draskytis“ reikia trasoje, tačiau ne keliuose, - sako AB „Kelių priežiūra“ komunikacijos vadovas Rimantas Zagrebajev. – Greitis – saugumo kelyje priešas, o situacija keliuose ir eismo įvykių statistika nėra džiuginanti. Keliuose dirbantys mūsų ekipažai imasi įvairiausių saugos ir darbo tvarkos priemonių: statomi perspėjantys kelių darbo ženklai, greičio ribojimo ženklai, specialūs atitvarai, šviesų signalai, dėvima ryški bei šviesą atspindinti apranga ir kt. Viena naujausių priemonių – smūgio slopintuvai. Jie kabinami prie sunkiosios technikos ir atlieka skydo funkciją, avarijos metu sugerdami smūgį“. Pasak komunikacijos vadovo bendrovė teikia svarbą ir nuolatiniam bendradarbiavimui su institucijomis, bendruomenėmis, rengdama bendras akcijas ir siekdama saugumo keliuose didinimo.
„Todėl mes nuolat primename, kad vairuotojai turėtų išlaikyti ypatingą atidumą, ypač važiuodami atokesniais keliais – pernai tam skirtas aktyvesnis dėmesys, sudėlioti tam tikri nauji bendradarbiavimo taškai su savivaldybėmis bei seniūnais, siekiant suaktyvinti komunikaciją“, - teigia R. Zagrebajev.
Kova „Aurum 1006 km lenktynių“ trasoje aštrėja. Prognozuojama, jog dar nuožmesnė ji bus rytoj, kai po treniruočių sportininkai pradės jas vainikuosiančias kvalifikacines varžybas, kuriose bus kovojama dėl pirmosios starto pozicijos šeštadienio lenktynėse.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.