Po Didžiosios Britanijos GP kvalifikacijos – dėl C.Sainzo manevro įsiutęs Ch.Leclerecas ir V.Botto diskvalifikacija
Charlesas Leclercas ir Carlosas Sainzas | Scanpix nuotr.
Šeštadienį legendinėje Silverstono trasoje (Didžioji Britanija) permainingomis oro sąlygomis vyko 10-oji šio „Formulės 1“ sezono kvalifikacija.
Pirmoji kvalifikacijos dalis buvo sustabdyta likus kiek daugiau nei 3 min. dėl dano Kevino Magnusseno („Haas“) bolido gedimo. Pratęsus kvalifikaciją, visi pilotai skubėjo į trasą, kad per likusias maždaug 3 min. nuvažiuotų greitąjį ratą džiūstančioje trasoje.
„Ferrari“ komanda tuo metu informavo ispaną Carlosą Sainzą jaunesnįjį, kad šis turėtų užleisti į priekį komandos draugą monakietį Charlesą Leclercą. C.Sainzui tai nepatiko, bet jis iš pradžių vykdė vadovų nurodymą. Visgi, baigiantis apšilimo ratui, C.Sainzas staiga aplenkė Ch.Leclercą ir anksčiau pradėjo greitąjį ratą. Tai įsiutino monakietį.
Charles Leclerc mengklarifikasi situasi dengan Carlos Sainz di quali #BritishGP yang membuatnya kesal di radio!
— Lambe Resing (@LambeResing) July 9, 2023
Leclerc jadi prioritas pada race week kali ini dan memilih di depan, namun Sainz malah iseng nyalip di last turn, bikin situasinya gak ideal.pic.twitter.com/1BRWq2aq3v
„Mūsų komandoje yra nusistovėjusi tokia tvarka, kad kai kuriose lenktynėse vienas pilotas renkasi, ar nori būti priekyje, ar gale, o kitose lenktynėse – kitas. Šiose lenktynėse pasirinkimo teisę turėjau aš. Žinojau, kad liko nedaug laiko, todėl pasakiau, kad noriu būti priekyje.
Tuo metu nežinojome, ar užteks laiko pradėti greitąjį ratą, nes trasoje buvo labai daug bolidų ir reikėjo kažkaip susikurti erdvės. Tada Carlosas staiga nusprendė mane aplenkti ir mes turėsime apie tai pasikalbėti. Aišku, tas jo manevras galiausiai didesnės įtakos mano rezultatui neturėjo. Aš iš karto po jo manevro gal kiek pasikarščiavau ir mano žinutė radijo ryšiu nuskambėjo piktokai, bet tuo metu mane valdė adrenalinas“, - sakė Ch.Leclercas.
Tuo tarpu C.Sainzas pažymėjo, kad privalėjo lenkti Ch.Leclercą, nes nebūtų spėjęs pradėti greitojo rato: „Problemos prasidėjo tada, kai iš paskos važiavę bolidai apšilimo rate mus ėmė lenkti. Vis dažniau yra pamirštama nerašyta šio sporto taisyklė, jog apšilimo rate varžovų lenkti negalima. Tuo metu jau supratau, kad ilgiau delsti negaliu. Paskaičiavau, kad jei visi mus aplenkę pilotai norės pasidaryti 4 sek. tarpą vienas nuo kito, tai aš nespėsiu pradėti rato“.
Po pirmosios kvalifikacijos dalies sugedo ir suomio Valtterio Botto („Alfa Romeo“) bolidas. Jis fiksavo 11-ą rezultatą, bet antroje kvalifikacijos dalyje išvažiuoti į trasą negalėjo, todėl užėmė 15-ą vietą.
Negana to, po kvalifikacijos paaiškėjo, kad V.Botto bolide buvo likę tik 0,90 litro benzino. Tokio kiekio patikrinimui neužtenka, todėl V.Bottas buvo diskvalifikuotas. Vėliau teisėjai pranešė, kad leis suomiui startuoti lenktynėse iš paskutinės – 20-os – vietos.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.