„CFMOTO Thunder Racing Team“ Breslau ralyje laukia daug užduočių
„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.
Atėjus vidurvasariui, kai dienos tampa ilgiausios, prieš akis taip pat ir vienos didžiausių lenktynių metuose – „Breslau Rallye“. Viename didžiausių Europos poligonų birželio 25 dieną startuos bekelės ralis, prie kurio starto linijos stos per du šimtai dalyvių, o vien keturračių įskaitoje net trys dešimtys. „CFMOTO Thunder Racing Team“ šiame ralyje šiemet startuos jau penktąjį kartą.
Vienas iš komandos lenktynininkų, Antanas Kanopkinas, sako, kad daugiau nei 1000 kilometrų lenktynėse komanda turi išsikėlusi ne vieną svarbų tikslą, o rezultatai šį kartą nėra pirmoje prioritetų vietoje: „Šis Breslau ralis mums yra visiškai kitoks nei buvo prieš tai, nes pagrindinis tikslas yra pasiruošti ateinančioms pasaulio ralio reido čempionato varžyboms. Po jų mes turėjome nemažai techninių problemų, kurias išsprendėme, tad šios varžybos bus skirtos ištestuoti, ar viskas veikia, kai įveikiami tokie dideli atstumai.“
Sportininkas pasakoja, kad po kiekvienos dienos finišo tiek jis, tiek jau antrą kartą komandos sudėtyje startuosiantis Mindaugas Skudutis, turės užduotį įvertinti technikos veikimą bei pakeitimų įtaką. Kartu su mechanikais bus siekiama atrasti optimalius technikos nustatymus.
„Tikėtina, kad kiekvieną dieną ieškosime geriausių važiuoklės, variatoriaus, aušinimo sistemos pozicijų. Pagrindinis tikslas ir toliau tobulėti bei gerinti mūsų techniką, o rezultatas šiose varžybose nėra prioritetas. Žinoma, smagu būtų pakliūti į TOP10, bet aukštesnių ambicijų šiose varžybose sau nekeliame“, – komentavo A. Kanopkinas.
Komandos būstinė ant ratų
Komandos sudėtį pirmą kartą tarptautinėse varžybose papildė ir naujasis sunkvežimis, gavęs Hanso vardą. Čia įrengtos atskiros erdvės, skirtos kiek įmanoma patogiau visiems komandos nariams atlikti savo užduotis. Atsarginių dalių ir serviso zonoje mechanikai turės tvarkingai sudėliotą visą savo įrangą, tad net ir atokiausiose lenktynių vietose galės jaustis lyg savo servise. Sunkvežimyje yra ir media komandos darbo bei visų narių miegamosios vietos, o taip pat ir virtuvėlė bei erdvė kiekvieno komandos nario daiktams.
„Sunkvežimis taip pat neišvengiamai visada keičiasi ir įgauna vis patogesnę formą. Kadangi jis buvo gaminamas specialiai pagal mūsų komandos poreikius, o ne iš katalogo, tad, kaip sako patarlė, tobulumui ribų nėra. Bandome rasti komfortiškiausią variantą su savo partneriais „Soderus“ – sumontavome ir kondicionierių, ir karšto vandens boilerį, atskiruose kambariuose yra galimybė tiek šildyti, tiek šaldyti patalpas. Turėsime visus reikalingus patogumus“, – apie Hansą kalbėjo A. Kanopkinas ir užsiminė, jog maksimalaus įmanomo rezultato varžybose produktyviai galima siekti tada, kai visi komandos nariai yra pailsėję ir gebantys atiduoti geriausia, ką sugeba visų lenktynių metu.
„Breslau Rallye“ startuoja birželio 25 dieną, o finišo liniją lenktynininkai kirs birželio 30 d. „CFMOTO Thunder Racing Team“ atstovaus A. Kanopkinas ir M. Skudutis. Iki šiol komandos sportininkams pavyko net du kartus iškovoti trečiąją vietą keturračių įskaitoje šiose lenktynėse. Tiesa, prieš šį startą abu sportininkai neslepia, jog tai vienos konkurencingiausių lenktynių Europoje.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.