Komandos prašymą nerizikuoti ignoravęs M.Verstappenas: „Nežinote, kiek greičio slypi mano bolide“
Maxas Verstappenas | „Stop“ kadras
Barselonoje sekmadienį vyko septintojo šių metų „Formulės 1“ sezono etapo – Ispanijos GP – lenktynės. Jose nuo starto iki finišo dominavo olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“), užfiksavęs ypatingą „Grand Slam“ pasiekimą: olandas laimėjo kvalifikaciją, lyderiavo visus lenktynių ratus ir lenktynėse nuvažiavo greičiausią ratą.
Lenktynių metu M.Verstappenas puikiai tausojo padangas, planinius sustojimus atlikdavo paskutinis ir į trasą vis tiek grįždavo pirmas. Tiesa, olandas ne kartą nesilaikė trasos ribų. 2 kartus teisėjai jį už tai įspėjo. Po trečiojo pažeidimo M.Verstappenui buvo parodyta juoda ir balta vėliava. Tai reiškė, kad kitas taisyklių pažeidimas jam uždirbtų 5 sek. baudą. Visgi, tuo metu M.Verstappeno persvara buvo didžiulė, todėl jis, neklausydamas inžinierių pastabų, nusprendė surizikuoti ir apsuko patį greičiausią lenktynių ratą, pelnydamas papildomą tašką ir fiksuodamas „Grand Slam“ pasiekimą. Tik po rekordinio rato jis patikino „Red Bull“ inžinierių, kad nusiramins ir neberizikuos.
„Aš kiek padidinau greitį, bet neišvažiavau už baltos linijos, todėl nieko blogo nepadariau. Jie man pasakė, koks yra greičiausias lenktynių ratas ir sakė dėl to nesukti galvos, tačiau jie nežino, kiek greičio slypi mano bolide. Išgirdęs greičiausio rato laiką, žinojau, kad galiu jį pagerinti. Man tiesiog reikėjo išsilaikyti trasos ribose ir aš tai padariau. Dabar iš šios situacijos galime tik pasijuokti. Manau, kad komandos vadovai turėtų būti viskuo patenkinti.
Už ką buvau įspėtas? 3 kartus išvažiavau už baltos linijos. Tokie dalykais kartais nutinka. Tai priklauso nuo trasos specifikacijos. Šiandien, važiuodamas su kietesnėmis padangomis, turėjau problemų, bandydamas išsilaikyti trasos ribose. Kai jau gavau paskutinį įspėjimą, pradėjau tam skirti didesnį dėmesį ir išsilaikiau nebebuvau išvažiavęs už baltos linijos“, - sakė M.Verstappenas.
„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad M.Verstappeno santykiai su inžinieriumi Gianpiero Lambiase yra tarsi senos sutuoktinių poros.
„Maxas du kartus buvo už trasos ribų 5-ajame posūkyje ir sykį – 10-ajame posūkyje. Inžinierius tuomet jį informavo apie įspėjimą ir sakė, kad jam nevertėtų rizikuoti siekti greičiausio rato. Jų santykiai yra tarsi senos sutuoktinių poros, kuri ginčijasi dėl to, kurį televizijos kanalą norėtų žiūrėti. Maxas visiškai kontroliavo situaciją, suprato riziką ir vis tiek ramiai nuvažiavo greičiausią ratą“, - kalbėjo Ch.Horneris.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.