Optibet A lygos sezone komandos rungtyniaus naujais „Adidas“ kamuoliais
Optibet A lygos sezone komandos rungtyniaus naujais „Adidas“ kamuoliais | lff.lt nuotr.
Lietuvos futbolo federacija bei Optibet A lyga džiaugiasi šį sezoną galėdama pristatyti naują techninį partnerį – UAB „Sportpoint“.
Su kompanija pasirašyta 3 metų sutartis dėl „Adidas“ futbolo kamuolių tiekimo. Šį sezoną aukščiausios Lietuvos lygos klubai žais aukščiausios kokybės Adidas „Al Rihla Pro“ kamuoliu, kurį buvo galima išvysti 2022 FIFA pasaulio futbolo čempionate, juo žaidžiama Lenkijos „Ekstraklasa“, Austrijos aukščiausioje lygoje bei kituose čempionatuose.
Vokiečių kompanija „Adidas“ nuo seno garsėja kaip vienas inovatyviausių futbolo kamuolių kūrėjų ir gamintojų, o „Adidas Rihla Pro“ kamuolys kurtas atliekant daugybę bandymų laboratorijose bei vėjo tunelyje.
Patentuotas besiūlis kamuolio paviršius ir unikali tekstūra suteikia daugiau tikslumo, sukibimo bei geresnį kamuolio valdymą. Ypatingomis kamuolio savybėmis jau spėjo įsitikinti geriausi pasaulio žaidėjai, padovanoję įspūdingų įvarčių puokštę 2022 FIFA pasaulio futbolo čempionate.
„Labai džiaugiamės, jog šiame sezone pagaliau turėsime nuoseklumą ir tęstinumą kalbant apie mūsų varžybose naudojamus kamuolius. Vaikų, jaunimo čempionatuose bei įvairiose pakopose iki pat Pirmos lygos naudojome „Adidas“ kamuolius, tačiau anksčiau A lygoje būdavo naudojami kitų gamintojų kamuoliai, tad tai sukeldavo nepatogumų.
Nuo šio sezono „Adidas“ kamuoliai bus naudojami ir aukščiausios lygos varžybose, tad labai svarbu, kad visoje futbolo piramidėje bus naudojami vieno gamintojo kamuoliai,“ – teigė LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius.
Optibet A lygos komandų žaidėjai jau spėjo išbandyti naująjį „Adidas Rihla“ kamuolį treniruočių metu. Vienas tokių – FA „Šiauliai“ naujokas Mantas Kuklys.
„Pirmiausia, treniruočių metu pradėjus žaisti su šiuo kamuoliu, pasijautė, kad jis yra greitesnis ant dangos ir skrieja greičiau, assmeniškai man juo lengva atlikti perdavimą. Esu ne kartą žaidęs su „Adidas“ kamuoliais ir man, mėgstančiam atlikti tolimus smūgius, šis labai patinka.
Kamuolio skriejimo trajektorija yra mįslingesnė vartininkams, tad galbūt pamatysime daugiau efektingų įvarčių, kurie bus atlikti tolimais smūgiais“, – dėstė ilgametis rinktinės futbolininkas.
„Labai džiaugiamės partneryste su Lietuvos futbolo federacija bei Optibet A lyga. Inovatyvus „Adidas“ futbolo kamuolys padės geriau atskleisti žaidėjų įgūdžius ir sirgaliams padovanos daugiau gražių akimirkų.
Tikimės, kad per ateinančius trejus metus galėsime glaudžiai bendradarbiauti su futbolo federacija ir remti jų misiją – stiprinti futbolą Lietuvoje. „Sportpoint“ įmonei tai didelė atsakomybė bei galimybė įsitvirtinti futbolo bendruomenėje”, – sakė „Sportpoint“ pardavimų vadovas Augustinas Kubiliūnas.