T.Jančio kantrybė baigėsi: „Kviesimės gamintoją ir žiūrėsim, nes važiuojam kaip veždami vištos kiaušinius“
„Mediafon team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.
Dešimtą Dakaro ralio dieną organizatoriai lenktynininkams paruošė trasą, kurią sudarė net 90 proc. kopų. Startavę Harado apylinkėse ekipažai pajudėjo į ilgą pervažiavimą, vienos didžiausių pasaulio dykumos link, tačiau čia kai kuriems dalyviams iškart paaštrėjo techninės problemos.
„Užkniso jau, nebegaliu. Važiuoklė nedirba taip, kaip turi dirbti, ir viskas, tad žiauriai lėtai turime važiuoti. Tai truputį sugadino nuotaiką. Kviesimės gamintoją ir žiūrėsim, kalbėsim, nes tie reguliavimai, kuriuos darom tendencingai, mums nepadeda. Tai kaip veždami vištos kiaušinius ir važiavom. Lėtai, pristabdydami, nusileisdami ir taip toliau. Na, bet šiandien pirma tokia diena per šitą Dakarą, kai buvo tikros geros kopos ir jos sausos“, – išliko pozityvus Tomas Jančys, „Mediafon“ pilotas.
Ganėtinai trumpas greičio ruožas, tačiau sudėtinga navigacija, techniškos vietos ir net trijų lygių kopos neleido dalyviams atsipalaiduoti, trasoje jie galėjo sutikti ne vieną sulūžusį konkurentą, todėl buvo privaloma būti itin atsargiems.
„Abu Vaidus apsilenkėm. Nes vienam kopą netraukė, o kitam kažką priekyje nulaužė. Pagal bagius, bent jau, nemanau, kad šiandien buvom greiti“, – trumpai apibendrino Irmantas Bražiūnas.
Mediafon ekipažas po 10 dienų kyla į 19 vietą, šiandien iškovoję 22 poziciją. 11-ąją Dakaro ralio dieną prasideda tikroji maratono diena su sudėtingu ir įvairių spalvų smėliu, kopomis ir kieta danga, viso laukia 428 km, iš jų 275 km greičio ruožo. Be jokių techninių pagalbų, veiksmas ir toliau vyks nesibaigiančioje dykumoje, visų tikslas - nesugadinti technikos, neprarandant greičio. Ekipažai po lenktynių ruožo išvyks į tik jiems skirtą stovyklavietę, o pasiekę vietą imsis serviso darbų ir pasiruošimo 12 etapui.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.