Įsiutęs N.Al-Attiyah su šturmanu sulaukė C.Sainzo ir M.Ekstromo atsako: „Iš tavęs to nesitikėjau“
Carlosas Sainzas | Scanpix nuotr.
Trečiadienio vakarą Dakaro ralio metu buvo paskelbta, kad atlikus duomenų analizę iš T1.U ir T1+ transporto priemonių 1, 2 ir 3 etapuose, nuspręsta padidinti 8 kW elektromobilių T1.U galią (nauja galia 266 kW neįskaitant naudingumo koeficiento). Skelbiama, kad šis sprendimas galioja nuo penktojo 2023 m. Dakaro greičio ruožo.
Tai labai įsiutino „Toyota“ lyderį katarietį Nasserą Al-Attiyah: „Koks siurprizas atiduoti mano pagrindiniams varžovams 11 arklio galių. Ačiū, kad nužudėte lenktynes anksčiau laiko“.
Tą pačią piktą žinutę „twitter“ tinkle parašė ir N.Al-Attiyah šturmanas prancūzas Mathieu Baumelis.
What a surprise to give our main rival 11 HP more !!!
— Mathieu Baumel (@matthieubaumel) January 4, 2023
Thank you for killing the race early 👏@fia @OfficialW2RC @dakar pic.twitter.com/yul5axaQpY
Pastarajam tame pačiame tinkle atsaką pateikė „Audi“ pilotas švedas Mattiasas Ekstromas: „Nesitikėjau, kad pasiversi į politiką ir parašysi kažką tokio. Nepamiršk, ką visi sutarė prieš ralio pradžią. Siūlau tiesiog koncentruotis į lenktynes ir leisti FIA daryti savo darbą. Tegul laimi geriausia komanda“.
Teigiama, kad dar prieš Dakaro ralio startą buvo susitarta, jog bus stengiamasi užtikrinti sąžiningą konkurenciją tarp skirtingų kategorijų automobilių. „Toyota“ komandos vadovas Glynas Hallas tąkart kaip tik ir pažymėjo, kad prireiks 4-5 etapų, kol paaiškės kaip dabartinis techninis reglamentas veikia trasoje ir ar yra užtikrinama sąžininga konkurencija.
Tuo tarpu ispanas Carlosas Sainzas pasidžiaugė gausiantis 11 papildomų arklio galių, bet priminė, kad „Audi“ automobiliai pagal techninį reglamentą yra sunkesni nei T1+ klasės bolidai. Pastarieji gali sverti 2000 kg, o T1.U klasės – ne mažiau nei 2100 kg.
„FIA turi visus duomenis ir jei jie mums duoda papildomos galios, tai akivaizdu, jog jie išsiaiškino, kad pagal dabartinį techninį reglamentą mums to trūko. Kiekvienas papildomas „arklys“ gali išeiti į naudą, bet aš visada sakiau, kad man reikia ne daugiau galios, o tiesiog vienodų konkurencinių sąlygų, kalbant tiek apie automobilių galią, tiek apie svorį, nes pagal dabartinį reglamentą mūsų automobiliai negali būti tokie lengvi kaip varžovų. 8 kW nėra daug, bet tai žingsnis į teisingą pusę. Teoriškai galingesnius automobilius turėtume turėti nuo rytojaus“, - sakė C.Sainzas.
Tiesa, net ir su papildoma galia „Audi“ bus sunku kovoti prieš „Toyota“ lyderį. N.Al-Attiyah jau susikrovė beveik 19 min. persvarą prieš Stephane‘ą Peterhanselį, beveik 33 min. – prieš C.Sainzą ir lygiai 50 min. – prieš M.Ekstromą.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.