„Ferrari“ įsiutino teisėjų sprendimas atimti iš Ch.Leclerco antrą vietą: „Tai absurdiška ir nepateisinama“
Charlesas Leclercas ir Sergio Perezas | Scanpix nuotr.
Sekmadienį vykusiose Japonijos GP lenktynėse monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“) ilgą laiką gynė savo antrą poziciją nuo meksikiečio Sergio Perezo („Red Bull“).
Prieš pat paskutinio rato pabaigą S.Perezo spaudžiamas Ch.Leclercas išvažiavo už trasos ribų, „kirto“ kampą ir taip „išlošė“ šiek tiek laiko. Nors pozicijos taip jis neįgijo ir tiesiog išlaikė turėtą vietą, tačiau dėl šiek tiek laimėto laiko prieš S.Perezą teisėjai jį nubaudė.
leclerc pipocou mais uma vez, nao aguentou a pressão do sexo perez 🍿🔞pic.twitter.com/k0jzHWBgBK
— bz¹¹ ⚾| チェコ (@bzflungoutspace) October 9, 2022
Netrukus po finišo paskelbta, kad Ch.Leclercui skirta 5 sekundžių bauda. Tai nustūmė monakietį į trečią vietą, S.Perezą pakėlė į antrą poziciją ir garantavo čempiono titulą olandui Maxui Verstappenui („Red Bull“).
„Ferrari“ apeliacijos dėl šio sprendimo neteikė, nors komandos vadovas Mattia Binotto buvo įsiutęs ant teisėjų.
„FIA sprendimas buvo absurdiškas ir nepateisinamas. Praėjusiose lenktynėse jie begalybę laiko nagrinėjo taisyklių pažeidimus, o čia per keletą sekundžių nubaudė Charlesą, nors jis neįgijo jokio pranašumo. Nesuvokiama, kad tokius sprendimus jie priima net nepasikalbėję su pilotais. Šiandien jie per akimirką nubaudė Charlesą, o Singapūre vargšo Perezo atvejį svarstė 3 valandas ir sugalvojo skirtingas baudas skinti už du vienodus taisyklių pažeidimus“, - nervinosi M.Binotto.
Tiesa, „Ferrari“ vadovas pasveikino M.Verstappeną su čempiono titulu ir pažymėjo, kad šis puikiai vairavo bolidą.
FIA vėliau pateikė savo paaiškinimą dėl baudos Ch.Leclercui: „Nors 16-u numeriu pažymėtas bolidas, išvažiavęs už trasos ribų, neįgijo pozicijos, tačiau tam tikrą pranašumą jis vis tiek gavo. Sprendimas buvo priimtas remiantis ankstesniu sutarimu, kad jei pilotas gindamasis išvažiuoja už trasos ribų ir taip išlaiko poziciją, tuomet tai reiškia, kad išvažiuodamas jis įgijo pranašumą“.
Įdomu tai, kad Ch.Leclercas po lenktynių manė, kad FIA priėmė teisingą sprendimą: „Nežinojau, kad tai jau paskutinis ratas. Tiesą pasakius, manau, kad 5 sekundžių bauda buvo teisingas sprendimas“.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.