M.Verstappenas po „Ferrari“ sprendimo nesulaikė juoko, M.Binotto paaiškino, kodėl Ch.Leclercui buvo parinktos kietos padangos
Lenktynių prizininkai | „Stop“ kadras
Sekmadienį Vengrijoje vykusias 13-ąsias „Formulės 1“ sezono lenktynes įspūdingai laimėjo olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“ komanda), turėjęs vos 10-ą starto poziciją. Jam tai buvo pirma pergalė Vengrijoje per karjerą.
Tuo tarpu įpusėjus lenktynėms į pirmą vietą pretendavęs monakietis Charlesas Leclercas, gavęs kietas padangas, ėmė kristi rikiuote žemyn, galiausiai atliko vienu sustojimu daugiau nei varžovai ir finišavo vos 6-as. „Ferrari“ sprendimas parinkti Ch.Leclercui kietas padangas pribloškė „Formulės 1“ ekspertus, mat „Pirelli“ nei tarp pagrindinių, nei tarp alternatyvių strategijų nebuvo numačiusi to, ką „Ferrari“ parinko Ch.Leclercui. Jis lenktynes pradėjo su vidutinėmis padangomis, vėliau gavo dar vieną tokių padangų komplektą, tada jam buvo uždėtos kietos padangos, o pabaigoje – dar ir minkštos.
Pasibaigus lenktynėms, M.Verstappenas kartu su abiem „Mercedes“ pilotais – britais Lewisu Hamiltonu bei George‘u Russellu – prieš pasirodymą ant podiumo trumpai peržiūrėjo svarbiausių lenktynių momentų pakartojimus. L.Hamiltonas tada pamatė, kad M.Verstappenas lenkė Ch.Leclercą, kai šis važiavo su kietomis padangomis.
„Ferrari“ važiavo su kietomis padangomis?“, - nustebęs paklausė L.Hamiltonas.
„Taip“, - teištarė M.Verstappenas ir dar nusijuokė kartu su G.Russellu.
Po fiasko pasibaigusių lenktynių „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto pareiškė, kad ne prastas strateginis sprendimas, o greičio trūkumas nulėmė komandos nesėkmę.
„Tai pirmas kartas per 13 lenktynių, kai mes nebuvome pakankamai greiti, kad galėtume kovoti dėl pergalės. Nežinau, kodėl tai nutiko, bet reikės tai išsiaiškinti. Galbūt prie to prisidėjo taip stipriai kritusi oro ir trasos temperatūra. Šiandien nebuvome tokie greiti, kokie tikėjomės būti.
Situacija dar pablogėjo, kai uždėjome Charlesui kietas padangas. Sprendžiant pagal simuliaciją, buvome pasiruošę, kad Charlesui bus sunkūs pirmieji pora ratų. Vėliau dar 10-11 ratų jis turėjo būti kiek lėtesnis nei vidutines padangas turintys pilotai, tačiau vėliau pagal simuliaciją jis turėjo įgyti pranašumą prieš varžovus. Tuo metu iki finišo dar buvo likę 30 ratų. Mes privalėjome panaudoti dar vieną skirtingą padangų mišinį, o minkštas padangas dėti buvo per anksti. Deja, padangos nedirbo taip, kaip tikėjomės.
Visgi, dar kartą pažymėsiu, kad svarbiausia mums dabar išsiaiškinti, kodėl bolidas nebuvo toks konkurencingas kaip įprastai. Carlosas su Lewisu važiavo pasirinkę tas pačias taktikas. Carlosas turėjo aukštesnę starto poziciją, bet finišavo už Lewiso ir dar jam pralaimėjo 10 sek. Akivaizdu, kad bolidas nebuvo toks greitas, kokio tikėjomės. Kai bolidas yra lėtas, tada ir padangos situacijos nepagerins, ypač kai mes kalbame apie kietas padangas“, - sakė M.Binotto.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.