„Perimetro“ prologe – „SV Technika Racing“ ekipažo šuolis į „Car“ klasės viršūnę
Vaidoto Paškevičiaus ir Edmundo Mockaus ekipažas | Organizatorių nuotr.
Trečiadienį Varėnoje prasidėjo didžiojo „Perimetro“ varžybos. Jose dalyviams šiemet vėl numatytos keturios „Baja“ disciplinos lenktynių dienos. Pirmąją varžybų dieną lenktynininkų laukė formalumai – administracinė ir techninė komisijos, o vakarop visi sportininkai pasuko į prologo greičio ruožą. Pagal šios distancijos rezultatus bus sudėliota ketvirtadienio starto tvarka.
Šiose varžybose taip pat startavo ir „SV Technika Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius. Jis šįkart sėdo prie „ Toyota Hilux“ vairo, o šturmano vietą šiose varžybose užėmė Edmundas Mockus. Nors prieš prologo startą Vaidotas Paškevičius tvirtino, kad jokios specialios strategijos prologui neturi ir pagrindinis tikslas yra susipažinti su automobiliu bei apšlifuoti darbą su nauju šturmanu, piloto teigimu viskas pavyko kone idealiai.
Dešimties kilometrų greičio ruožą „SV Technika Racing“ duetas įveikė per 13 min. 29,46 sek. ir artimiausius persekiotojus Mindaugą Povilaitį bei savo Dakaro ralio šturmaną Slavomirą Volkovą aplenkė beveik 12 sek. Po prologo greičio ruožo Vaidotas Paškevičius teigė, kad galima važiuoti ir dar didesniu tempu, tačiau atakuoti maksimaliai jis dar nesiryžo. Pasak piloto, prologe visuomet galima daugiau pralošti nei laimėti.
„Nebuvome per daug atsargūs, stengėmės važiuoti greitai, nes čia ir atvykome tam, kad pasisemtume dar daugiau patirties. Tačiau nerizikavome. Laimėti prologą pavyko, tačiau konkurentai arti ir jie spaudžia stipriai. Kaip matome automobiliai pas varžovus tikrai greiti ir galingi, tai kova bus tikrai įdomi. Mūsų automobilis šioms varžyboms atsirado netikėtai – mūsų Dakaro ekipažo šturmanas Slavomiras jį turėjo tarsi nenaudojamą, tai mes nusprendėme pasiskolinti jį ir pramankštinti šarnyrus. Prieš šias varžybas testų neturėjome, sėdame ir bandome dabar. Pokytis ekipaže yra ir su šturmanu, bet jau prologe supratau, kad Edmundas orientuojasi visai neblogai. Iš dešimties balų tikrai galima rašyti devynetą. Vienoje vietoje prologe buvo labai klaidu, tai jis teisingai ir laiku mane sustabdė, surado reikiamą kelią tai ten praradome ne daugiau kaip dešimt sekundžių, apsisukinėti nereikėjo“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Po „SV Technika Racing“ komandos vėliava „Perimetre“ važiuoja ir dar du ekipažai. Vienas jų – Justinas Putys su Valdemaru Milaševskiu. Jie čia startuoja BMW X1 automobiliu. Duetas prologe buvo septintas ir lyderiams nusileido kiek mažiau nei pusantros minutės.
„Sekėsi tikrai neblogai, bet vienoje vietoje šiek tiek pasiklydome ir paklaidžiojome. Bet tai tik pradžia. O daugiau viskas gerai, esame labai laimingi, kad čia esame. Automobilis tikrai paliko įspūdį, jokių nusiskundimų. Ar smėlis, ar žvyras, jis tikrai elgiasi labai gerai“, - sakė Justinas Putys.
Kitas „SV Technika Racing“ komandos ekipažas - Algirdas Talutis su Justu Vičiūnu. Duetas prologe parodė šeštą rezultatą, tačiau po finišo tvirtino, kad tempą įmanoma demonstruoti ir aukštesnį. Šįkart ekipažui kortas kiek sumaišė kaisti pradėjęs jų „Desert Warrior“ visureigio variklis.
„Prologas klojosi gerai, bet pačioje pabaigoje pradėjo kaisti variklis. Nežinome dėl ko, tai mechanikai matyt turės ką veikti, reikia išsiaiškinti priežastis. O šiaip greitis buvo geras. Nusiteikę esame tikrai gerai, po Pabradės varžybų esame tikrai kovinių nuotaikų. Matysime, kaip seksis kolegoms, nes technikos tikrai yra įvairios“, - kalbėjo Algirdo Talučio šturmanas Justas Vičiūnas.
Ketvirtadienį „Perimetro“ dalyvių lauks jau kur kas daugiau kilometrų. Per dieną dalyviai įveiks kiek daugiau nei 120 kilometrų, padalintų į du greičio ruožus. Bendras atstumas su pervažiavimais viršys 200 kilometrų, tad greičio ruožai jau bus panašesni ne į sprintą, o į tikrąsias „Rally-Raid“ ir „Baja“ disciplinos varžybas.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.