„RC Cola racing shaked by Texaco“: keturi ralistai ir svorio numetęs „Ford Shelby GT350“
„RC Cola racing shaked by Texaco“ nuotr. | Organizatorių nuotr.
Jau kitą savaitę Palanga taps visos Lietuvos automobilių sporto gerbėjų traukos centru, kadangi liepos 13-16 dienomis čia įvyks kultinės, jau 23-ią kartą organizuojamos „Aurum 1006 km powered by Hankook“ ilgų nuotolių lenktynės. Čia prie starto bus galima išvysti ir „RC Cola racing shaked by Texaco“ ekipą, lenktyniausiančią visiems jau puikiai pažįstamu „Ford Shelby GT350 evo2“ automobiliu. Įdomu tai, kad šiemet visa ekipos pilotų rikiuotė – iš ralio pasaulio.
Šiais metais komandą sudarys keturi vairuotojai ir visi jie gerokai daugiau patirties turi lenktyniaujant žvyriniuose greičio ruožuose klasikiniame ralyje, o ne žiedinėse lenktynėse. Prie „Ford Shelby GT350 evo2“ vairo sės Aurimas Eidžiūnas, Mindaugas Varža, Eugenijus Sladkevičius bei Matas Valiulis. Pastarasis klasikiniame ralyje atlieka šturmano funkcijas ir skaito stenogramą Giedriui Firantui.
Mindaugas Varža taip pat pastaruoju metu kur kas daugiau laiko praleidžia navigatoriaus vaidmenyje, kadangi kartu su pilotu Egidijumi Valeiša jie varžosi Pasaulio „Baja“ taurėje ir lenktyniauja motobagiu. Būtent po šios varžybų serijos etapo Italijoje Mindaugas Varža skubiai nusiplaus dulkes ir greičiausiu įmanomu būdu teleportuosis į Palangą, kur jo paties jau lauks „Ford Shelby GT350 evo2“.
Komandai vadovaus įvairių „Rally-raid“ varžybų nugalėtojas ir prizininkas keturračių kategorijoje Antanas Kanopkinas. Vos grįžęs po „Breslau“ ralio jis nedelsiant prisijungė prie ekipos, kur jo užduotis ne tik sukoordinuoti prieš lenktynes privalomų atlikti darbų sąrašą, bet ir sudėlioti keletą skirtingų strategijų pačioms lenktynėms.
Komandos lenktynininkas Aurimas Eidžiūnas pasakoja, kad šiais metais automobilis įgavo nemažai atnaujinimų. Vienas reikšmingiausių – jo svoris. Jei ankstesniais metais šis bolidas buvo bene sunkiausias rikiuotėje, tai šiemet komandos mechanikas, legendinis Lietuvos konstruktorius Darius Biesevičius su kompanionais sugebėjo šiam modeliui pritaikyti dietą.
„Pagrindinis dalykas ruošiantis šiems metams buvo svorio mažinimas. Turėjome dietą ne tik vairuotojams, bet ir automobiliui. Šiemet automobilis bus maždaug 130 kilogramų lengvesnis nei buvo pernai. Be to, Darius Biesevičius su Mindaugu Varža šiems metams turėjo ir dar vieną užduotį – subalansuoti atnaujintą „Samsonas Motorsport“ pakabą. Amortizatoriai automobiliui buvo pagaminti individualiai, pagal mūsų pastebėjimus iš ankstesnių metų lenktynių.
Po šių atnaujinimų susukome jau ne vieną dešimtį ratų Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje juos bandydami ir reguliuodami. Galiausiai nuo vieno trasos rato nupjovėme penkias sekundes, o tai yra pakankamai daug. Aišku, „Nemuno žiedo“ pakabos nustatymai Palangai netiks, bet mes dabar jau žinome, kur esame, kaip reikia reguliuoti pakabą ir vienas iš pirmųjų uždavinių per treniruotes Palangoje bus parinkti tinkamiausius nustatymus“, - sakė komandos pilotas Aurimas Eidžiūnas.
Beje, šiais metais komandos pilotai savo „ofise“ neturės vieno privalumo – oro kondicionieriaus. Jis iš automobilio buvo išmontuotas pasimokius iš pernykštės situacijos, kai dėl šios komforto įrangos gedimo sudegė praktiškai pusvalandis laiko stovint „pituose“. Vietoje kondicionavimo sistemos automobilyje įrengta oro gaudyklė ant stogo.
„RC Cola racing shaked by Texaco“ ekipa Palangoje varžysis TC5 klasėje, kurioje lenktyniaujama automobiliais, turinčiais minimalius patobulinimus. Galima sakyti, kad čia bolidai yra daug maž tokie, kokie nuriedėjo nuo konvejerio gamykloje. Praėjusiais metais strateginių klaidų ir techninių problemų pristabdyta komanda balansavo ties dvidešimtuko riba, tačiau šiemet tikisi atsigriebti.
„Optimistinis planas būtų patekti į TOP10. Klasėje esame pasiruošę kovoti dėl pergalės, kur pernai mums iššūkį metė „Tarzanijos“ komanda su „Audi S4“. Šiemet ir vėl kovosime su jais. Žiūrėsime, ar bus daugiau oponentų“, - sakė komandos lenktynininkas Eugenijus Sladkevičius.
Komandai vadovausiantis Antanas Kanopkinas pridūrė, kad kaip ir kiekvienose lenktynėse, taip ir Palangoje svarbiausia bus laikytis disciplinos ir vadovautis taisyklėmis, už kurių nesilaikymą būtų galima sulaukti nuobaudų.
„Kadangi esu didelis žiedinių lenktynių gerbėjas, o ypač Formulės-1, po praėjusių metų vadovavimo komandai supratau, kad svarbiausia Palangoje yra taktiniai, laiku atlikti sprendimai ir maksimalus taisyklių bei reglamento laikymasis. Tai bus pagrindinė mano užduotis“, - sakė komandos vadovas Antanas Kanopkinas.
„RC Cola racing shaked by Texaco“ ekipą tikrai pažins kiekvienas į Palangą atvykęs žiūrovas. Ir ne tik dėl išskirtinio „Ford Shelby GT350 evo2“ automobilio. Kaip sako komanda – jie atstovaują laisvę ir galią iš Jungtinių Amerikos Valstijų, o tradiciškai komandos nariai pasipuoš kaubojiškomis skrybėlėmis.
Daugiau informacijos apie komandą ir jos naujienas rasite ekipos paskyroje „Facebook“.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.