C.Sainzas pripažino, kad jis su komanda galimai padarė klaidą: „Nesitikėjome, kad saugos automobilis išbus taip ilgai“
Carlosas Sainzas jaunesnysis | „Stop“ kadras
Ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“) turėjo retą galimybę pakovoti dėl pergalės Kanados GP lenktynėse su olandu Maxu Verstappenu („Red Bull“), bet niekaip jo neaplenkė per paskutinius 16 ratų.
C.Sainzas į boksus buvo pakviestas, kai trasoje pasirodė saugos automobilis. Tuo metu ispanas jau buvo prie pat įvažiavimo į boksus, todėl „Ferrari“ teko žaibiškai priimti sprendimą.
„Teisėjai ilgai svarstė, ar išleisti saugos automobilį. Kai tai buvo paskelbta, Carlosas jau buvo prie įvažiavimo į boksus. Mes turėjome gal sekundę pranešti jam, kad jis privalo ten sukti. Gerai padirbėjo tiek mechanikai, tiek inžinieriai, tiek pilotas. Jei teisėjai būtų dar uždelsę, Carlosas nebūtų spėjęs ten pasukti. Norėtųsi, kad tokius sprendimus teisėjai priimtų greičiau.
Sunku pasakyti, kaip būtų pasibaigusios lenktynės, jei trasoje nebūtų saugos automobilio. Akivaizdu, kad Carlosui būtų buvę labai sunku užlaikyti už savęs Maxą, jei jis būtų nestojęs. Negana to, mes dar stebėjome Hamiltoną ir turėjome saugotis jo“, - sakė „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto.
Po lenktynių buvo spėliojama, kodėl „Ferrari“ C.Sainzui uždėjo kiečiausias padangas, nors iki finišo jau buvo likę nedaug ratų. Pats ispanas vėliau pripažino, kad tai galėjo būti klaida ir kad veikiausiai reikėjo rinktis minkštąsias padangas, kurios bent keletą pirmųjų ratų būtų suteikusios jam nemažą greičio pranašumą prieš M.Verstappeną.
„Dabar kaip tik ir galvoju apie tą sprendimą. Pasitraukus saugos automobiliui, buvo belikę 16 ratų. Tiek minkštos padangos galėjo atlaikyti. Aišku, dabar man jau lengva kalbėti. Kai buvo paskelbta apie saugos automobilį, dar buvo likę kiek daugiau nei 20 ratų. Saugos automobilis išbuvo ilgiau, nei nes su komanda galvojome. Jei ne saugos automobilis, būčiau nestojęs ir nemanau, kad Maxas būtų lengvai mane aplenkęs. Aš tuo metu dar važiavau geru tempu, ratus įveikdavau per 1 min. 17.3 sek. Tai būtų buvusi gera kova iki pat finišo“, - sakė C.Sainzas.
Tuo tarpu M.Binotto pridėjo, kad C.Sainzas lenktynių režime jaučiasi vis geriau. Anot „Ferrari“ vadovo, jei ispanas būtų laimėjęs kvalifikaciją, tai tikriausiai būtų triumfavęs ir lenktynėse.
„Yra ir pozityvo. Carlosui tai buvo turbūt pačios geriausios lenktynės. Jis netgi sugebėjo paspausti Maxą, todėl panašu, kad mes pasiruošę kontratakuoti „Red Bull“. Carlosas tobulėja su kiekvienomis lenktynėmis, jo pasitikėjimas savimi auga ir tai mums labai svarbu. Mums jis reikalingas, kad galėtume kovoti dėl titulų. Gaila, kad Carlosas praleido savo progą kvalifikacijoje. Manau, kad startuodamas iš „pole“ pozicijos Carlosas būtų išlaikęs Maxą už savęs“, - svarstė M.Binotto.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.