Geriausią Baltijos šalių rezultatą automobilių įskaitoje pakartojęs V.Žala: „Toks kaifas finiše, kaip pirmą kartą finišavus su Sauliumi“ VIDEO
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza | Komandos nuotr.
Penktadienį Saudo Arabijoje baigėsi 44-asis Dakaro ralis, kuriame puikiai pasirodė Vaidoto Žalos ir Paulo Fiuza ekipažas.
Prieš dvyliktąjį ir paskutinį greičio ruožą V.Žala bendroje įskaitoje užėmė 11-ą vietą ir tik 1 min. 35 sek. lenkė 12-oje vietoje buvusį ispaną Carlosą Sainzą. Visgi lietuvis pademonstravo fantastišką tempą ir dvyliktame greičio ruože buvo net 5-as bei pralenkė ne tik C.Sainzą, bet ir daugiau labai žinomų ir greitų varžovų.
Prieš paskutinį greičio ruožą V.Žalą nuo 10-oje vietoje buvusio argentiniečio Sebastiano Halperno skyrė 55 min. 23 sek. ir nors lietuvis jį taip pat aplenkė, tačiau paskutiniame greičio ruože panaikino tik 1 min. 54 sek. pranašumą.
Bendroje įskaitoje V.Žala išliko 11-as ir pakartojo geriausią lietuvių rezultatą Dakare tarp automobilių. Iki šiol geriausias rezultatas automobilių klasėje Dakare tarp lietuvių buvo pasiektas Benedikto Vanago ir Filipe Palmeiro, kuomet jie 2019 m. buvo 11-i ir tik 2 sekundėmis atsiliko nuo 10-os vietos.
„Mynėm, mynėm, oj mynėm!!“, – sakė V.Žala. „Jausmas toks, kaip 160 km klasikiniame ralyje sudalyvavus. Toks techniškas greičio ruožas.. Tarp akmenų.. Jau vieną akimirką man galvoje pradėjo suktis 2020 m., kai anksti baigėme. Bet ir stoti negaliu, ir mynt reikia.. Oj kaip gerai.. Buvo nelengva, nes visą laiką ant ašmenų“.
– Buvo daug dulkių?
– Buvo. Sebastianas Halpernas labai gražiai praleido, o tas parazitas prancūzas, komandoje su mėlynu bagiu, – laikė ilgai, naglai priešinosi, bet po to gėda turbūt pasidarė ir pasitraukė. Bet turbūt labai norėjo mus palaikyti už nugaros.
– Patenkintas, kad „įvežei Karoliui“ (C.Sainzui, – aut. past.)
– Ką? „Karoliui“ įvežėme?
Po šių žodžių V.Žala griebėsi už galvos ir ėjo pranešti džiugią naujieną savo šturmanui Paulo Fiuzai.
– Matėte Vladimirą Vasiljevą? (Jis bendroje įskaitoje buvo 7-as ir V.Žalą lenkė 1 val. 34 min. 34 sek., tačiau paskutiniame greičio ruože buvo sustojęs ir kuriam laikui buvo atsiradusi viltis, jog tai galėtų lemti, kad V.Žala kiltų į dešimtą vietą. Visgi V.Vasiljevas prarado „tik“ apie 1 val. 5 min. ir to nepakako, kad lietuvis pakiltų aukščiau, – aut. past.).
– Matėme. Su virve laukė, bet.. Kažkas sugedo, mes negalim sustoti, deja, kitą sykį.
– Kuris Dakaras buvo sunkiausias?
– Nežinau, bet paskutinis greičio ruožas tikrai buvo žiaurus. Kažkaip ėjo ir praėjo tas Dakaras, lauksime kito.
– Gal kitame Dakare bus kitas automobilis?
– Tikiuosi, nes Lateganas ėjo pro šoną.. Pralėkė kaip beprotis, stojo ratą keistis, bet panašu, kad tos padangos laiko kosmosą. Kur mes 70 km/h laikome, ten eina „pilna rankena“.
– Ar dar jėgų bus šuoliukui?
– Nežinau, ką ten darysime, kūlversčius gal.
– Apibendrinkite šių metų Dakarą.
– Banguotas, bet bangelės nedidutės, tai kai greitai varai – beveik lygiai. Labai džiugu. Toks kaifas finiše, kaip pirmą kartą finišavus su Sauliumi (Jurgelėnu, – aut. past.). Žiauriai! Paskutinę dieną tiek jėgų atidaviau, tiek savęs atidaviau.. Galvojau – nepaleisiu. Dėl to taip saldu finiše, smagu.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.