Pasibaigęs. 11-19 02:00
NBA
Pistons
112
Bulls
122
Pasibaigęs. 11-19 02:30
NBA
Knicks
134
Wizards
106
Pasibaigęs. 11-19 05:05
NBA
Kings
108
Hawks
109
Pasibaigęs. 11-21 02:30
NBA
Bucks
122
Bulls
106
Pasibaigęs. 11-22 20:00
Eurolyga
Žalgiris
84
Panathinaikos
77
Pasibaigęs. Vakar 02:00
NBA
Wizards
96
Celtics
108
Pasibaigęs. Vakar 03:00
NBA
Bulls
136
Hawks
122
Pasibaigęs. Vakar 05:30
NBA
Clippers
104
Kings
88
Pasibaigė po baudinių. Vakar 15:00
A Lyga
Sūduva
2(1)
BE1 NFA
0(0)
Pasibaigęs. Šiandien 03:00
NBA
Bulls
131
Grizzlies
142
Rytoj, 00:00
NBA
Pacers
-
Wizards
-
Rytoj, 04:00
NBA
Kings
-
Nets
-
11-26, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
11-26, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Atletico
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
-
Brest
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sporting
-
Arsenal
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Feyenoord
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Leipzig
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
-
PSG
-
11-27, 02:00
NBA
Wizards
-
Bulls
-
11-27, 18:00
KMT
M Basket
-
Nevėžis-Optibet
-
11-27, 18:30
KMT
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
11-27, 19:00
KMT
Neptūnas
-
Šiauliai
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Dinamo
-
Borussia
-
11-28, 02:00
NBA
Magic
-
Bulls
-
11-28, 02:00
NBA
Wizards
-
Clippers
-
11-28, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Kings
-
11-28, 19:00
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Venezia
-
11-28, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Baskonia
-
11-29, 20:00
Europos taurė
Buducnost
-
Wolves
-
11-30, 03:00
NBA
Bulls
-
Celtics
-
11-30, 05:00
NBA
Trail Blazers
-
Kings
-
11-30, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-
11-30, 19:00
LKL
Neptūnas
-
Uniclub Casino-Juventus
-
12-01, 03:00
NBA
Bucks
-
Wizards
-
12-01, 16:50
LKL
Žalgiris
-
CBet
-
12-01, 19:00
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Nevėžis-Optibet
-
12-02, 04:00
NBA
Kings
-
Spurs
-
12-03, 03:00
NBA
Bulls
-
Nets
-

Dakaro „klasikai“ prabilo apie pinigus: atskleidė, kokio minimalaus biudžeto reikia, norint startuoti ralyje (1)

2022.01.08 11:Jan
„Heston Airlines“ ekipažas | Organizatorių nuotr.

„Heston Airlines“ ekipažas | Organizatorių nuotr.

 „Dakar Classic“ įskaitos pirmame dvidešimtuke važiuojantis „Heston Airlines“ ekipažas šiandien poilsiauja ir sutiko pasidalinti patirtimi apie komandos biudžetą. Juk daugelis lietuvių domisi, kiek kainuoja važiuoti šioje lenktynių įskaitoje.

„Šį projektą sugalvojau vasario mėnesį, pasakoja Valdas Valiukevičius.- Šiam tikslui dirbau iki pat Dakaro maratono pradžios, buvau komandos vadybininkas, tiekėjas, viešųjų ryšių specialistas, fotografas. Šio darbo kaštų neskaičiuoju.

Pirmiausiai reikia pilotui susirasti šturmaną, ar šturmanui pilotą. Komanda prasideda nuo to. Tuomet ieškomas automobilis. Automobilių pasirinkimas gana platus. Svarbu, kad jis būtų senesnis nei 20 metų. Organizatoriai rašo, kad jis turi būti anksčiau važiavęs Dakare, tačiau šios taisyklės nesilaiko. šiemet čia dalyvauja daug visokių keistų automobilių ir realių Dakaro mašinų yra ne daugiau 20 iš 150. Tarp kurių mūsų legendinė „Toyota“.

Tad ką rinktis, norint važiuoti? Paprasčiausias variantas 80, 85 serijos „Toyota“, senasis „Nissan Patrol“, „Mitsubishi Pajero“ ar „Land Rover Discovery“. Tokį , naudotą sporte automobilį galima nusipirkti už 10-20 000 ir tiek pat įdėti. Automobilio pasirinkimą geriausiai iš anksto derinti su organizatoriais, kad jis atitiktų reikalavimus.

Automobilį geriausiai atiduoti ruošti mechanikui su Dakaro patirtimi. Labai gerai, jeigu tas pats mechanikas lydės jus ir maratone, nes jis puikiai žinos automobilį.

Be serviso komandos neverta startuoti, nebent abu ekipažo nariai yra puikūs mechanikai. Neturint mechaniko, po finišo reikės patiems taisyti automobilį ir poilsiui laiko nebeliks.

Daugybė Europos komandų siūlo serviso paslaugas. Kai kurios siūlo sykiu ir fotografų paslaugas bei miegamas vietas jų sunkvežimiuose. Tokį pilną komplektą čekų komanda siūlė už 18 000 eurų. Vakarų Europos komandų paslaugos siekia 20 -30 000.

„Heston Airlines“ ekipažas | Organizatorių nuotr.

„Heston Airlines“ ekipažas | Organizatorių nuotr.

Mums pasisekė, nes mano senas bendražygis Antanas Juknevičius broliškai priėmė mus į savo komandą, veža mūsų detales, daiktus, suteikia galimybę mūsų mechanikui Juozui Čibirui naudotis jų turimomis techninėmis galimybėmis. Mums tereikėjo sumokėti organizatoriams 9000 eurų mechaniko mokestį. Ir žinoma mechaniko atlyginimas už darbą, kuris siekia apie 3000 eurų.

Ekipažo starto mokestis Dakare kainoja 15000 eurų. Už tokius pinigus gauname vietą stovykloje, maitinimą, draudimą, degalus.

Dar daugybė visokių mokesčių atitenka organizatorių aplinkai. Už video klipą 850 eurų, už foto paslaugas 800 eurų. Žinoma, viso to galima atsisakyti.

Jeigu ekipažas neturi homologuotos sportinės aprangos, už ją teks palikti apie 2000 eurų žmogui. Automobilyje turi būti įrengtos homologuotos sėdynės, diržai, gesinimo sistema. Dar vieną, kitą tūkstantį kainuos navigacijos prietaisai.

Vėliau laukia automobilio dizainas, apklijavimas, spaudos konferencijos, reklaminiai drabužiai, automobilio nuvežimas iš Vilniaus į uostą Marselyje ir atgal. Jeigu norite viešumo, ir to nemokate daryti pats, teks samdyti viešųjų ryšių specialistą, fotografą.

Lenktynių metu daug išlaidauti netenka. Jeigu gyveni stovykloje, nekainuoja niekas, jeigu nori pailsėti viešbutyje, teks už naktį sumokėti apie 100 eurų, dar 30 eurų už taksi paslaugas. O poilsio reikia, pavargęs gali prarasti labai daug, net ir gyvybę.

Sunku prisiminti visas sąskaitas. Jų daug. Suma paaiškės tik pasibaigus Dakarui. Tačiau, manau, kad 50 000 eurų yra ta minimali suma, su kuria galima pretenduoti į „Dakar Classic“ startą. Žinoma, neskaičiuojant automobilio. Pinigai nemenki, tačiau važiuojant sporiniu automobiliu, kainuos kelis sykius daugiau. „Klasiko“ biudžetas, prilygsta mažam motociklininko biudžetui. O įspūdžiai ir patirtys – didžiuliai!”

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų