A.Juknevičius papasakojo apie bėdas trečiame greičio ruože: „Įveikėm šitą problemą, įveiksim ir kitas. Svarbiausia, kad Dakaras tęsiasi“
Antanas Juknevičius | Organizatorių nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius antrame greičio ruože lenkė vieną varžovą po kito ir galutinėje įskaitoje pakilo per 50 pozicijų. Dėl to trečiojo greičio ruožo starto rikiuotėje pavyko išvengti didelės dalies lėtesnių komandų, kurias teko lenkti vakar. Tačiau laukė kiti iššūkiai – dingęs krovimas privertė stoti trasoje. Teko įsijausti į elektrikų darbą ir taisyti trūkusį generatoriaus laidą. „Kreda“ ekipažui pavyko išspręsti kilusią problemą ir pajudėti, o galiausiai pasiekti ir trečiojo greičio ruožo finišą.
Problemą rado ir ją pašalino patys
Sausio 4-ąją Dakare vyko trečiasis greičio ruožas. Jame Dakaro dalyvius pasitiko 255 kilometrai atliekant kilpą aplink Al Qaysumah miestą. Organizatoriai šiame greičio ruože žadėjo 54 proc. smėlio, 23 proc. grunto ir 23 proc. kopų. Anot jų, laukė tikra smėlio begalybė, akmenys ir navigacinės mįslės kopose, klaidinančios net itin patyrusius šturmanus. Tačiau „Kreda“ komandai daugiau problemų sukėlė kitas iššūkis – dingęs automobilio generatoriaus krovimas. Dėl šios priežasties komanda buvo priversta stoti trasoje ir pasiraitojusi rankoves kibti į darbus.
„Važiuojant dinginėjo elektra, tiksliau vis prasčiau ir prasčiau krovė generatorius. O galiausiai, visiškai nustojo tą daryti. Stojom, kai buvo likę vos 8 voltai. Nusiėmėm apsaugą ir generatorių, o tada radom problemą. Buvo nutrūkęs generatoriaus laidelis, bet jį sutvarkėm patys. Įveikėm šitą problemą, įveiksim ir kitas. Svarbiausia, kad Dakaras tęsiasi“, – sakė „Kreda“ komandos lyderis A. Juknevičius.
Trasoje praleido beveik 6 valandas
Antrajame greičio ruože lenkusi vieną varžovą po kito, „Kreda“ komanda turnyrinėje lentelėje pakilo per 50 pozicijų – į 37 poziciją. Tačiau ekipažas trečiajame greičio ruože startavo iš 70-as, nes Dakaro organizatoriai nusprendė sumaišyti skirtingų klasių starto laikus. Startavus iš 70-osios vietos priekyje laukė ne tik automobiliai, bet ir lengvieji prototipai, SSV motobagiai ir didžiulius dulkių debesis formuojantys sunkvežimiai.
Trasoje praleidęs beveik 6 valandas, „Kreda“ komandos ekipažas pasiekė finišą. Po jo teko įveikti 167 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki bivako. Iš jo Dakaro dalyviai rytoj pajudės į ketvirtąjį greičio ruožą.
Kas laukia ketvirtame greičio ruože?
Sausio 5-ąją Dakare vyks ketvirtasis – ilgiausias – greičio ruožas. Jame Dakaro dalyvių lauks 465 kilometrai sportiniu režimu, važiuojant iš Al Qaysumah į Rijadą. Greičio ruožo maršrutas bus sudarytas iš 200 kilometrų ilgio greitų sekcijų, įvairių dydžių kopų grandinių, vienas kitą keičiančių akmenimis nusėtų slėnių ir išdžiūvusių upių vagų. Laukia tikras piloto, šturmano ir lenktyninės Dakaro technikos išbandymas.
2022-ųjų Dakaro ralis sausio 1–14 dienomis trečią kartą vyksta Saudo Arabijoje. „Kreda“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis Dakaro lenktynininkas, startavęs 13-ame savo Dakare. Smėlynus ir dykumas laikantis savo stichija, Dakaro panku vadinamas lenktynininkas yra tris kartus pagerinęs Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-iais Antanas Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.