„ConnectPay Racing“ ekipažas antrame Dakaro greičio ruože eksperimentavo su padangų slėgiu
„ConnectPay Racing“ (Martin Macik Team nuotr.) | Organizatorių nuotr.
Pirmadienį Dakaro ralio dalyviai įveikė antrąjį greičio ruožą, kuris driekėsi 338 kilometrus. Ir nors po šios dienos turėjo prasidėti maratoninis etapas, organizatoriai savo planus buvo priversti pakeisti dėl gausių liūčių. Taigi, šiandien sunkvežimių įskaitoje 18-ą vietą užėmusi „ConnectPay Racing“ ekipos trijulė grįžusi į bivaką galės atsipūsti – prie vilkiko dirbti jiems patiems nereikės.
„ConnectPay Racing“ komandos lenktynininkas Vaidotas Paškevičius sakė, kad antroji Dakaro ralio diena didesnių staigmenų nepateikė. Komanda išvengė bet kokių įklimpimų ar įstrigimų trasoje. Piloto teigimu, ekipa ir toliau laikosi konservatyvios strategijos nes supranta, kad Dakaras dar ilgas ir nepamatuota rizika gali kainuoti brangiai.
„Šiandien sekėsi neblogai. Daug smėlio, daug kopų. Išbandėme antro sudėtingumo lygio kopas. Tikrai yra ką veikti būtent su sunkvežimiu. Kopų viršūnės gal ne tiek aukštos, bet labai aštrios. Turėjome porą nelabai malonių situacijų, bet viskas baigėsi laimingai. Vos neįpuolėme į išpustytą duobę prie kopos, kitoje vietoje per kopą persivertimas buvo labai status. Tačiau aklai nerizikavome, sunkvežimio nesugadinome. „Mamba“ sveika, neaplankstyta. Važiuojame savo tempu“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
„ConnectPay Racing“ ekipai šiandien gyvenimą palengvino ir dėkinga starto pozicija, kurioje pradėjus varžybas neteko lenkti daugybės lėtesnių varžovų. Komanda didesnių klaidų išvengė ne tik vairavime, bet ir navigacijoje.
„Nebuvo baisiai sudėtinga diena. Navigavimo klaidų nedarėme. Greičio ruožas tikrai labai smagus. Kopos įspūdingos. Į galą jau norėjosi, kad jau tas greičio ruožas pasibaigtų. Bendrai tai patirtis labai gera“, - kalbėjo komandos šturmanas Slavomir Volkov.
Šiandien darbo turėjo ir komandos inžinierius Tomas Gužauskas. Komanda nemažai eksperimentavo su padangų slėgio pasirinkimais ir bandė suprasti, kokiai dangai kurie nustatymai yra optimaliausi. Panašu, kad eksperimentai pavyko, kadangi ekipos nariai nebuvo nė karto sustoję trasoje.
„Greičio ruožo reljefas labai dažnai keitėsi. Tai kopos, tai akmenys. Su padangų slėgio parametrais dirbome labai aktyviai. Nesinorėjo nei įklimpti, nei pramušti ratą. Tačiau kastuvų nereikėjo, nebuvome nei sustoję, nei išlipę. Rezultatas manau yra geras“, - sakė komandos mechanikas ir inžinierius Tomas Gužauskas.
Kadangi maratoninis greičio ruožas yra atšauktas, dalyviai po šios dienos finišo išvyko į kitą bivaką ir ten galės ilsėtis, nes mechanikų pagalba čia jau nebus draudžiama. Antradienį „ConnectPay Racing“ komanda kils į kovą trečiame greičio ruože. Jame organizatoriai numatė 255 kovinius kilometrus, kuriuose vėl dominuos smėlynai.
Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.