Antrame greičio ruože senojo „Hiluxo“ pasiilgęs B.Vanagas išbandė naujojo automobilio maksimalų greitį: „Reikės grįžus su inžinieriais spręsti klausimus“ atnaujinta 14.23 val. (2)
Benediktas Vanagas | Komandos nuotr.
Pirmadienį Saudo Arabijoje tęsiasi, ko gero, sunkiausios lenktynės pasaulyje – Dakaro Ralis, kurio antrame greičio ruože lenktynininkai turėjo įveikti 338 km lenktynių atkarpą.
Iš 21 pozicijos startavęs Benediktas Vanagas vienu metu demonstravo 18-ą laiką, tačiau vėliau kelis šimtus kilometrų važiavo 20-as, o galiausiai finišavo 18-oje vietoje (+00:22:23). Po šio greičio ruožo B.Vanagas bendroje įskaitoje užima 18-ą poziciją (+01:27:30).
Vos tik išlipęs iš automobilio, prieš važiavimą į bivaką, B.Vanagas pasidalino įspūdžiais apie antrąjį greičio ruožą bei turėjo priekaištų naujajam T1+ klasės „Toyota“ automobiliui, o tiksliau – jo modifikacijoms, po kurių„Toyota GR DKR Hilux“ maksimalus greitis tapo šiek tiek mažesnis ir šiandien ekipažas tiesiosiose galėjo važiuoti vos didesniu nei 160 km/val. greičiu.
„Greitas greičio ruožas! Trūko senojo Hilux'o“, – po finišo rašė B.Vanagas. „Iš 340 km, du trečdaliai buvo tiesiosios su maksimaliu greičiu. Tik mūsų bolidas nusprendė leisti važiuoti iki 163km/h... Reikės grįžus su inžinieriais spręsti klausimus. Šiaip, kur ne tiesiosios tai visai techniškas ir įdomus GR'as, plius kopos, smėlingi keliukai ir t.t.“.
Šiandien pirma diena, kai organizatoriai dalyviams nepagailėjo kopų. „Toyota Gazoo Racing Baltics“ lenktynininkas sakė, kad su jomis tvarkytis nebuvo sunku, bet jų pasitaikė įvairių: „Buvo vietomis labai greitos, o vietomis labai techniškos, palaužytos kopos. Tose vietose vis krisdavom nuo jų įvairiais būdais. Galima sakyti, kad kopos šiandien dar buvo pakankamai nedidelės, bet techniškos. Ypatingai paskutiniame greičio ruožo trečdalyje.“ Po finišo ekipažas, pagal pakeistą pervažiavimo maršrutą, patraukė link bivako, iki kurio beveik trys šimtai kilometrų. Rytoj dalyvių laukia 255 įskaitiniai kilometrai ir 381 km pervažiavimų. Pasak organizatorių, trasoje vėl dominuos smėlis, o antroji greičio ruožo dalis turėtų būti mažiau techniška ir labiau greita. Taip pat laukia iššūkis ir šturmanams, mat trasoje turėtų būti daug sankryžų ir kitų apsunkinančių navigaciją elementų.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.