L.Messi efektas Paryžiuje: milijonas parduotų marškinėlių, nauji rėmėjai ir noras kelti bilietų kainas (9)
Lionelis Messi | Scanpix nuotr.
34-erių argentinietis Lionelis Messi PSG klube kol kas nedemonstruoja tokio gero žaidimo, prie kokio visus yra įpratinęs, tačiau jo ekipa jau skaičiuoja dividendus po futbolininko įsigijimo.
„Goal“ teigimu, PSG jau spėjo parduoti maždaug 1 mln. L.Messi marškinėlių. Jei ne covid-19 sukelti pramonės apribojimai, tas skaičius galėjo būti dar didesnis.
„Messi pagal visus komercinius rodiklius klubui yra neįtikėtinai naudingas. Jau pernai, mūsų skaičiavimais, pardavėme daugiau marškinėlių nei bet kuri kita komanda, o šiemet rezultatas bus dar įspūdingesnis. Marškinėlių paklausa išaugo apie 30-40 proc. Norinčiųjų įsigyti marškinėlius yra tiek daug, kad siuvyklos nespėja suktis. Messi efektą pajautėme ir iš rėmėjų. Sulaukėme daug daugiau pasiūlymų remti klubą ir reklamuotis ant marškinėlių nei anksčiau“, - sakė Marcas Armstrongas, atsakingas už PSG derybas su rėmėjais.
Paskelbus apie L.Messi įsigijimą, PSG sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose per savaitę išaugo 20 mln.
„Mūsų bendruomenė dabar gausiausia per istoriją. Socialiniuose tinkluose turime 150 mln. gerbėjų, o mūsų įrašai socialinėje erdvėje šiemet susilaukė rekordinio susidomėjimo“, - džiaugėsi M.Armstrongas.
Šiame sezone išaugo susidomėjimas ir bilietais į PSG rungtynes. M.Armstrongas pažymėjo, kad jau svarstoma galimybė kelti bilietų kainas.
„Paklausa yra tiesiog milžiniška, bet dėl įvairių apribojimų ne visada galėjome ją patenkinti. Natūralu, kad dėl to išaugo „juodoji“ rinka. Dėl šios priežasties svarstome kiek pakelti bilietų kainas geresnėse vietose. Tuo pačiu nenorime, kad rungtynės taptų per brangios eiliniams PSG gerbėjams, todėl paliksime ir dalį pigesnių bilietų“, - sakė M.Armstrongas.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.