Pasibaigęs. 11-17 16:50
LKL
Rytas
71
Wolves
82
Pasibaigęs. 11-17 16:50
LKL
Žalgiris
101
M Basket
46
Pasibaigęs. 11-17 19:00
LKL
CBet
84
7bet-Lietkabelis
82
Pasibaigęs. 11-18 01:00
NBA
Wizards
104
Pistons
124
Pasibaigęs. 11-18 02:00
NBA
Bulls
107
Rockets
143
Pasibaigęs. 11-19 02:00
NBA
Pistons
112
Bulls
122
Pasibaigęs. 11-19 02:30
NBA
Knicks
134
Wizards
106
Pasibaigęs. 11-19 05:05
NBA
Kings
108
Hawks
109
Pasibaigęs. 11-21 02:30
NBA
Bucks
122
Bulls
106
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Žalgiris
84
Panathinaikos
77
Šiandien, 02:00
NBA
Wizards
-
Celtics
-
Šiandien, 03:00
NBA
Bulls
-
Hawks
-
Šiandien, 05:30
NBA
Clippers
-
Kings
-
Šiandien, 15:00
A Lyga
Sūduva
-
BE1 NFA
-
Rytoj, 03:00
NBA
Bulls
-
Grizzlies
-
11-25, 00:00
NBA
Pacers
-
Wizards
-
11-25, 04:00
NBA
Kings
-
Nets
-
11-26, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
11-26, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Atletico
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Leipzig
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
-
PSG
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
-
Brest
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sporting
-
Arsenal
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Feyenoord
-
11-27, 02:00
NBA
Wizards
-
Bulls
-
11-27, 18:00
KMT
M Basket
-
Nevėžis-Optibet
-
11-27, 18:30
KMT
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
11-27, 19:00
KMT
Neptūnas
-
Šiauliai
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Dinamo
-
Borussia
-
11-28, 02:00
NBA
Magic
-
Bulls
-
11-28, 02:00
NBA
Wizards
-
Clippers
-
11-28, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Kings
-
11-28, 19:00
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Venezia
-
11-28, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Baskonia
-
11-29, 20:00
Europos taurė
Buducnost
-
Wolves
-
11-30, 03:00
NBA
Bulls
-
Celtics
-
11-30, 05:00
NBA
Trail Blazers
-
Kings
-
11-30, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-

Lenktynių „neskraidymo“ zonos ir kiti „Kuusamet group Rally Elektrėnai“ ypatumai fotogalerija + VIDEO

2021.09.10 11:Sep
Elektrėnų ralis | Organizatorių nuotr.

Elektrėnų ralis | Organizatorių nuotr.

 Jau šiandien - penktadienį oficialiu susipažinimu su trasa prasideda didieji benzingalvių atlaidai – „Kuusamet group Rally Elektrėnai“. Arčiausiai civilizacijos rengiamos ir lengviausiai pasiekiamos lenktynės legendiniuose greičio ruožuose Elektrėnų ir Trakų apylinkėse šiais metais tradicijų nelaužo: varžybos itin kompaktiško formato, visas svarbiausias ir įdomiausias veiksmo vietas žiūrovams pasiekti nesudėtinga, o didžiulė intriga kaunantis dėl pozicijų Lietuvos čempionato įskaitose leidžia tikėtis itin aštrios kovos.

„Kuusamet group Rally Elektrėnai“ strategams paskelbus trasų žemėlapius paaiškėjo, kad daugumai ralio fanų nusigauti iki tų vietų, kuriose labiausiai atsikleidžiamas sportininkų ekipažų meistriškumas, greičiausiai navigacijos neprireiks, nes bemaž viskas žinoma mintinai. Visgi lenktynių organizatoriai bei energingoji „Rally Freaks“ komanda nusprendė pasidalinti savo įžvalgomis ir pasufleruoti kuriame greičio ruože ir kurioje vietoje ko tikėtis.

Taigi – penktadienį nuo 17:20 pirmuosius greitus kilometrus visi ekipažai įveiks Elektrėnų gatvėmis aplink „Ledo rūmus“ ir išsiaiškins, kas savo trofėjų kolekciją papildys miesto mero taure.

Pagrindinės kovos užvirs ankstyvą šeštadienį iki kurio pavakarės sportininkų lauks keturi greičio ruožai, kuriais teks važiuoti po du kartus. 8:20 pirmieji koviniai automobiliai pajudės įGR3/5, kurio ilgis 7,17 km neabejotinai patrauklus ralio virtuozams, tačiau nėra dosnus žiūrovams patogia logistika ir saugiai stebėti veiksmą trasoje leidžiančiomis vietomis. Iki intriguojančių taškų sunkoka nusigauti, matomumas ribotas, todėl patariama rinktis atkarpą prie Stančikų gyvenvietės, kurią nesunku pasiekti važiuojant nuo Pastrėvio.

15,54 km ilgio GR 4/6 pirmasis ekipažas startuos lygiai 9 val. „Rally Freaks“ rekomenduoja rinktis aštrų posūkį į asfaltuotą miško keliuką. Šią sankryžą pasiekti galima keliu 221 pasukus link Ūbiškių ties Krunio ežeru. Antroji dėmesio verta vieta yra netoli Noškūnų – tramplinas į dešinę besisukančiame kelyje turėtų būti vienu kietesnių riešutėlių visiems ekipažams. Stebėti patogu tiek atvažiuojančias, tiek tolstančias mašinas. GR 7/9 sportininkai pasirodys 14:55 po serviso pertraukos. Čia lenktynininkų lauks 12,46 kilometro egzaminas dideliu lanku aplink Nečiūnų ežerą. Iš keleto čia rekomenduojamų vietų bene labiausiai dėmesio verta legendinė tramplinų virtinė greta Bijūnų kaimo. Geroji žinia – matomumą riboję krūmokšniai netoli šios vietos šiais metais iškirsti, todėl galimybės paganyti akis į skraidančius ralio bolidus bus gerokai didesnės. Taip pat dėkinga vieta yra netoli finišo prie Ivoniškių kaimo su bei fotogenišku tramplinu ir ilga bei neprastai matoma kelio atkarpa iki jo.

Bene greičiausias ir sudėtingiausias GR 8/10 su mišria asfalto-žvyro danga 1,64 km ilgio trasoje ralio žinovų yra lyginamas su grasiuoju Stelmužės greičio ruožu netoli Zarasų. Čia bus bene daugiausia progų pamatyti, kaip atrodo oro skriejančio bolido dugnas ir kiek pilietinės drąsos kuris ekipažas turi. Geriausios vietos šiems tyrimams – netoli Užumiškių bei Pakalniškių.

Pagrindinis „Kuusamet group Rally Elektrėnai“ lenktynių architektas Ramūnas Čapkauskas, komentuodamas šių metų trasų dėlionė pastebėjo, kad išankstinius planus koreguoti teko ne tik dėl keletą metų galiojančių griežtų kelininkų reikalavimų ralio organizatoriams, bet ir itin sparčiai šiame krašte pridygusių naujakurių sodybų.

Elektrėnų ralis | Organizatorių nuotr.

Elektrėnų ralis | Organizatorių nuotr.

„Projektuodami greičio ruožus visuomet ieškome racionalios logistikos – jungiamųjų kelių dėlionės, kad sportininkams nereiktų sukti daug „tuščių“ kilometrų. Taip pat tokių ruožų, kurie atlaikytų sportinių automobilių kanalą du kartus. Pastaroji užduotis tampa tikrai dideliu iššūkių, nes atidžiau pasižiūrėjus susidaro įspūdis, kad dabar kelių statybai ir priežiūrai naudojamas ne žvyras, o smėlis. Ypač daug reikalų būna, jei varžybų išvakarėse gaunam stipraus lietaus. Didesnis vandens kiekis atpalaiduoja gruntą, kelias suminkštėja ir žymiai greičiau suyra. Nieko pakeisti neįmanoma net bandant gruntą sutankinti su volais. Kažką keistų papildomas žvyro su moliu sluoksnis, bet mes taip „pamaitinti“ kelio neturime jokių galimybių. Kita vertus dalis greičio ruožams naudojamų kelių po varžybų tampa kokybiškesniais nei prieš jas, nes – jei tik leidžia oro sąlygos – greideris ten pasirodo vos tik išsiskirsto žiūrovai. Vietinių gyventojų nesam nė karto nuvylę, todėl žmonių požiūris pakito ir atsirado pasitikėjimas. Tai labai svarbus momentas, nes Lietuvoje nėra raliui tinkamų asfaltinių kelių“, – dėsto R. Čapkauskas.

„Kuusamet group Rally Elektrėnai“ organizatorius pasidžiaugė dar vienu dalyku. Kaip žinia, prieš kiekvienas lenktynes yra skelbiami regionai, kuriose draudžiama važinėti būsimiesiems jų dalyviams. Ne taip seniai tose „neskraidymo zonose“ virdavo detektyvinį poskonį turintys debatai dėl gudrauti bandančių ir trasą mintinai besimokančių sportininkų elgesio.

„Dabar šios problemos neliko, draudimo važinėti prieš oficialų susipažinimą su trasa visi garbingai paiso. Kita vertus, vietiniai žmonės yra perspėti kas kada kur vyks, jie žino taisykles ir turi fotografuoti bei filmuoti galinius telefonus. Todėl bet koks bandymas treniruotis neišvengiamai labai greitai patektų į viešą erdvę. Užsitraukti gėdą prieš kitus sportininkus ir prarasti licenciją nenori niekas“, – konstatuoja R. Čapkauskas. „Kuusamet group Rally Elektrėnai 2021“ startuos 94 Lietuvos ralio, ralio sprinto čempionatų ir „4x4” įskaitos dalyviai.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų