„Baltic Motorcyclists Association“ sezoną pradeda apdovanojimais
Motosportas | Edgaro Ščiglinsko nuotr.
Jau šį savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje rinksis motociklų gaudesio ir varžybų išsiilgę sportininkai ir jų komandų nariai. Pagaliau atšilus orams, sezoną pradės „Baltic Motorcyclists Association“ („BMA“) čempionatas: didysis startas įvyks kartu su kasmetinėmis varžybomis, skirtimis Kauno taurei laimėti, pagal projektą „Iniciatyvos Kaunui“, kurį finansuoja Kauno miesto savivaldybė. Tradiciškai, etapą palydi ir „Navas Racing Club“ organizuojamos treniruotės.
Dvigubai daugiau važiavimo
Kitaip nei pernai, šiais metais varžybų organizatoriai dalyviams siūlo net dvi dienas, skirtas motociklams vaikyti. Šeštadienis (gegužės 15-oji diena) orientuotas į naujus sportininkus ir treniruotėms nusiteikusius entuziastus bei sportininkams BMA ir Kauno Taurės varžybos pasiruošti . Šiame renginyje gali dalyvauti visi motociklininkai, turintys pilną ekipiruotę (įskaitant ir nugaros apsaugą) bei tvarkingą motociklą (organizatorių teigimu, rekomenduojama užklijuoti žibintus ir numontuoti ar užlenkti veidrodėlius). Standartiškai, siekiant užtikrinti renginio saugumą, „Navas Racing Club“ organizuojamos treniruotės dalyviai skirstomi pagal savo gebėjimus ir turimus įgūdžius. Iš viso planuojamos keturios grupės, tarp kurių – „A“ („velniškai“ greiti), „B“ (greiti), „C“ – pažengusieji ir naujokai („D“ grupė). Toks skirstymas leidžia ne tik važiuoti saugiau: dalyviai gali daugiau laiko skirti mokymuisi ir greitėjimui trasoje, nesukdami galvos dėl per greitų (ar per lėtų) kolegų.
Sekmadienį, „BMA“ čempionato pirmojo etapo, skirti Kauno taurei laimėti, dalyviai galės džiaugtis trimis treniruočių važiavimais (pagal klases, kuriose dalyvauja), tuomet jų laukia kvalifikacija ir pačios varžybos.
Tradiciškai, pagal techniką ir gebėjimus klubo „Supersportas“ organizuojamo „BMA“ čempionato sportininkai skirstomi į skirtingas klases. Svarbu priminti ir tai, kad varžybose gali startuoti tik „BMA“ licenciją turintys sportininkai, kurią jie gauna susipažinę su taisyklėmis, išklausę instruktažą ir išlaikę žinių testą.
Dalyviai skirstomi į „Street-street“ klasę (čia „Street“ tipo motociklas, pilnai paruoštas ir tinkamas eksploatuoti gatvėse), „Street-superbike“ (klasė, kurioje dalyvaujama „Superbike“ tipo motociklais, pilnai paruoštais ir tinkamais eksploatuoti gatvėse). Šiais metais atsirado klasės, pagal techniką skirstomos į 600 cm3 ir 1000 cm3klases. Taip pat, tarp įskaitų - ir„Super-Street“, kurioje dalyviai lenktyniauja „Superbike“ ir „Street“ tipo motociklais, pilnai paruoštais ir tinkamai eksploatuoti gatvėse, tačiau jais važiuojantys sportininkai - labiau patyrę, gebantysratą Kačerginės „Nemuno žiede“ įveikti greičiau, nei per 1 minutę ir 20 sekundžių. . Kiek daugiau susipažinę su motociklų sportu, pradedantys karjerą lenktynininkai varžosi „C600“ ir „C1000“ klasėse, dar labiau patyrę – „B600“ ir „B1000“ klasėse. Labiausiai patyrę, lenktynininkai - profesionalai varžosi „Supersport“ ir „Superbike“ įskaitose. Taip pat, „BMA“ čempionatas turi ypatingą įskaitą labai patyrusiems sportininkams, kurių amžius viršija 40 metų: specialiai jiems skirta „BMA Senior TT“ klasė.
Sezono pradžiai - apdovanojimai
Pandemija, stipriai koregavusi praeitų metų sezoną, paveikė ir „BMA“ čempionatą. Tačiau nepamiršę 2020 metų čempionų ir nugalėtojų, organizatoriai šiuos metus pradeda apdovanojimais, taip ne tik įvertindami sportininkų pasiekimus, bet ir motyvuodami sportininkus stengtis šiemet: kviesdami juos papildyti apdovanojusių gretas.
„Na, niekur nedingsime: sezonas buvo toks, koks buvo. Dabar kviečiame sportininkus grįžti į trasas, kovoti dėl pozicijų ir daryti viską, kad šie metai būtų kur kas smagesni ir geresni. Džiaugiamės, kad mūsų ir taip gausų partnerių tarpą papildė dar keli draugai. Visada sakėme, kad tik dirbdami kartu galime padaryti eismą gatvėje saugesniu, o varžybas – patrauklesnėmis dalyviams. Daug gražių tradicijų išsaugojome: ir toliau saugumu užsiima profesionalių teisėjų komanda „Startas“ ir privati greitoji medicinos pagalba „Sidabrilis“, ir toliau kviesime tobulėti ir augti profesionalios vairavimo mokyklos „ARV-Auto“ dėka. Kartu su partneriais „Bauen“, „Bikeparts.lt“, „Litchema“, „Spark Energy“, „Eneos motor oil“ „Vimota“, „Motobaysport“, TG group ir Bygg & Fasade service, žadame itin patrauklų sezoną tiek pradedantiems, tiek patyrusiems sportininkams. Laukia tiek emociškai, tiek finansiškai patrauklių priežasčių, kodėl verta būtų dalyvauti.“ – apie prognozes 2021 metų sezonui sakė „Navas Racing Club“ vadovas Linas Navickas.
Daugiau apie būsimą sezoną, jo preliminarus kalendorius – puslapyje www.nrc.lt .
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.