FIA sprendimu nepatenkintas C.Sainzas norėjo rasti balansą taisyklėse ir kalbėjo apie vieną didžiausių nusivylimų savo karjeroje
Carlosas Sainzas | Scanpix nuotr.
Nors keturiskart Dakaro laimėtojas ispanas Carlos Sainzas įveikė 48 valandų „Chrono“ greičio ruožą, tačiau patirti automobilio sužalojimai buvo lemtingi – automobilis buvo nurašytas kaip nesaugus ir nebegali tęsti lenktynių.
„Kai mes atvykome čia, atliko papildomą automobilio patikrinimą ir pastebėjo, kad viena iš apsauginių lankų buvo labai, labai mažai pažeistas. Komanda sakė, kad tai lengvai sutvarkoma, tačiau FIA nenorėjo rizikuoti ir šiuo atžvilgiu, galbūt šių varžybų aplinkybėse, turint tokį garantą kaip „Ford“, galbūt reikėtų būti šiek tiek lankstesniems“, – pasakojo C.Sainzas.
C.Sainzas norėjo, jog būtų surastas logiškas balansas taisyklėse, kadangi komanda jam leido važiuoti antrą „Chrono“ greičio ruožo dieną, per kurią C.Sainzas net sumažino atsilikimą nuo konkurentų ir sėkmingai pasiekė finišą, o štai dabar jam lenktynės yra nutraukiamos.
„Aš 100 proc. gerbiu FIA ir jų sprendimus, tačiau sakau, kad reikia rasti balansą, nes jeigu komanda mano, kad automobilio negalima sutaisyti su garantijomis, jie man nesakys važiuoti į greičio ruožą, tačiau vakar jie pamatė automobilį, matė, jog buvo vos sulenkta ir šiandien man leido lenktyniauti. O jeigu šiandien lenktyniavau.. Nežinau.. Nenoriu kritikuoti, o noriu atverti diskusiją. Negalima keisti to, ką sako reglamentas, bet galima keisti dalį, ją suvirinant“, – aiškino C.Sainzas. „Aš jaučiuosi labai nusivylęs, tai vienas didžiausių nusivylimų mano karjeroje, tačiau, galiausiai, aš turiu daug patirties ir žinau, kad lenktynės būna įvairios, kartais pasiseks, kartais ne, tai priklauso nuo smulkmenų. Jei likčiau namuose, tikrai nieko neatsitiktų ir vienintelis dalykas, kurį noriu, tai... Man apmaudu dėl „Ford“, dėl komandos, kad negalėjome padaryti išvadų, išbandyti automobilį, įgyti daugiau patirties. Tikiuosi ir linkiu, kad tiek Mattias (Ekstromas, – aut. past.), tiek Mitchas (Guthrie, – aut. past.) galės kovoti dėl pergalės, o aš grįšiu į Madridą ir pasitikrinsiu nugarą“, – kalbėjo C.Sainzas.
C.Sainzas buvo nusivylęs tuo, jog negalėjo parodyti, koks išties yra „Ford“ automobilis.
„Šiandien matome, kad visas metų darbas beveik nieko nereiškia. Na, galbūt ne visai nieko, nes automobilis yra konkurencingas ir kažkokį pasitenkinimą jis suteikia, nes po visų pastangų ruošti automobilį ir skiriant jam visus metus, per tris dienas grįžti namo – tai tikras šaltas dušas“, – sakė C.Sainzas. „Aš neslepiu savo klaidų. Tai mano klaida, nes galiausiai įvažiavau į kopą 20 km/h greičiu, ji buvo tokia gili, kad buvo pakankamai greita, jog apsiverstume. Nereikia ieškoti pasiteisinimų. Tai man atsitiko du kartus (su „Audi“ 2023 m.) ir tai atsitinka visiems. Jei būčiau sėdėjęs Madride ant sofos, man taip nebūtų atsitikę“.
Jis taip pat papasakojo apie tą apsivertimą, dėl kurio buvo pažeista kairė „Ford Raptor“ dalis.
„Kopa buvo labai stati ir labai gili. Mes buvome antras automobilis trasoje, bet tai mano atsakomybė ir nenoriu ieškoti pasiteisinimų. Galbūt pirmos dienos taktika nebuvo tinkama, turėjau prarasti daugiau laiko ir išvažiuoti vėliau. Bet vėliau viskas atrodo lengviau. Tai, kas tikrai yra tiesa, mano nuomone, yra tai, jog pradėti Dakarą su 48 valandų etapu, po kurio seks dar vienas greičio ruožas ir maratonas, yra tokia varžybų pradžia, kokios Dakaras iki šiol niekada neturėjo. 48 valandų etapas praėjusiais metais buvo antroje savaitėje. Galbūt maratoną ir 48 valandų etapą būtų geriau išdėstyti skirtingose Dakaro pusėse“, – sakė lenktynininkas.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.