Dakarui besirengiantys K.Raišys ir I.Daunoravičius pristatė naujieną: lenktynėse dalyvaus su „Ovoko“
Ryčio Petrausko nuotr. | Organizatorių nuotr.
Klasikinei Dakaro ralio trasai besiruošiantys žinomi lenktynininkai Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius pristatė savo komandos pavadinimą ir jau šią savaitę ruošiasi išlydėti savo automobilį „Land Rover 109 Station Wagon“ į tolimą kelionę. Sausį vyksiančiose „Dakaro Classic“ lenktynėse jie startuos su „Ovoko“ komandos vardu. Pagrindinis dueto tikslas – unikali patirtis, išbandant beveik 50 metų skaičiuojantį automobilį vienoje prestižiškiausių ir sunkiausių bekelės varžybų trasų pasaulyje.
Lietuvos startuolis „Ovoko“, vystantis naudotų automobilių dalių elektroninės prekybos sprendimus, tapo pagrindiniu lenktynininkų K. Raišio ir I. Daunoravičiaus komandos Dakare rėmėju. Nuo šiol jie neš „Ovoko“ pavadinimą ir demonstruos ne tik atkaklumą, bet ir panašias vertybes. Komandos automobilis savo kelionę į Dakaro ralį pradės jau lapkričio 28 d. Barselonoje, iš kurios vėliau keltu bus nugabentas į lenktynių vietą.
Dakaro ralis vyks Saudo Arabijos dykumose sausio 3–17 d., o „Dakaro Classic“ įskaitos lenktynininkų laukia sudėtinga trasa, kurią reikės įveikti iki 2005 metų registruotais automobiliais. K. Raišio pasirinktas automobilis bus vienas seniausių trasoje – tai 1978 metų „Land Rover 109 Station Wagon“. Tokiu pačiu modeliu važiavo vieni pirmųjų Dakaro lenktynininkų – 1979 m. trasoje startavę broliai prancūzai.
Kaip sako K. Raišys, Dakaras jam yra daugiau nei lenktynės – tai iššūkis, kuriame svarbiausia ne vien rezultatai.
„Tai vienas iš pirmų kartų, kai esu suinteresuotas ne pasiekti aukštą vietą, o suformuluoti sau sudėtingą užduotį. Mano pasirinktas pasiruošimo kelias ir pati transporto priemonė primena originalų Dakarą, kai lenktynininkai turėjo susidurti su dideliais iššūkiais. Aš noriu patirti tikrąją šio ralio dvasią, su senesniu automobiliu, kurį reikia nuolat tobulinti ir pritaikyti, kad pasiektume tikslą“, – pasakoja nuolatinis prestižinių lenktynių dalyvis ir daugkartinis čempionas.
„Ovoko“ tapimas pagrindiniu rėmėju nėra atsitiktinis. Startuolio ir komandos vertybės puikiai dera – abu tiki, kad daug vertės gali sukurti tai, ką jau turime, jei tik mokame surasti ir atgaivinti naujam gyvenimui.
„Dakaro ralis yra iššūkis, kuriame svarbus atkaklumas, kūrybiškumas ir gebėjimas įprasminti istoriją. Mus sužavėjo, kad Karolio ir Igno komanda siekia atgaivinti seną automobilį ir suteikti jam naują gyvenimą. Šia filosofija mūsų darbuotojai vadovaujasi kiekvieną dieną – dirbame tam, kad padėtume naudotoms automobilių dalims surasti savo pirkėją ir naują paskirtį. Be to, kaip tikri lenktynininkai nestokojame drąsos ir ambicijų būti geriausiais“, – teigia vienas „Ovoko“ įkūrėjų ir vadovas Justinas Baranovskis.
Klasikinių automobilių gerbėjas K. Raišys neįsivaizduoja savo darbo be panašių projektų, kai seni automobiliai su naujai pritaikytomis dalimis prisikelia naujam gyvenimui. „Aš pats mėgstu vairuoti klasikinius automobilius, kurie atgimsta patobulinti naujų detalių bei technologijų. Įdomus sutapimas, kad ir pats esu ieškojęs detalių retam automobiliui, kurias radau tik „Ovoko“ elektroninėje parduotuvėje. Visgi, per ilgai uždelsiau svarstydamas, todėl detalę greitai nupirko kitas žmogus ir tai tik parodo, didžiulį šios paslaugos poreikį“, – dalijasi K. Raišys.
Lietuvos startuolis „Ovoko“ neseniai pritraukė 20 mln. Eur B serijos investicijų ir turi ambiciją tapti didžiausia ir patraukliausia platforma naudotų automobilių dalių elektroninei prekybai visoje Europoje. „Ovoko“ vystomi produktai apima ne tik elektroninę automobilių dalių prekybos platformą, bet ir pažangią, skaitmenizuotą sandėlio valdymo sistemą bei transportavimo sprendimus, kurie leidžia užtikrinti greitą ir patikimą prekių pristatymą visoje Europos Sąjungoje. Šiuo metu startuolio komandoje dirba 200 darbuotojų Lietuvoje ir kitose Europos šalyse.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.