B.Vanagas pristatė evoliucinį automobilį, tačiau šturmanas paaiškės tik kitą mėnesį
Benediktas Vanagas pristatė naują automobilį | Organizatorių nuotr.
Ketvirtadienį Benediktas Vanagas pristatė 2025 m. Dakaro tikslus bei savo naująjį automobilį, tačiau vis dar negalėjo atskleisti būsimo šturmano, kuris turėtų pakeisti sveikatos problemų turintį ir Dakare negalėsiantį dalyvauti estą Kuldarą Siiką.
„Kad galime pretenduoti į TOP-10 jautėme jau po 5-ojo ar 6-ojo Dakaro, o dabar važiuosime į 13-ąjį“, – kalbėjo B.Vanagas. „Visgi pasiekti tą TOP-10 nebuvo taip paprasta. Mentaliai mes jautėme, kad galime tai padaryti, bet dienos pabaigoje tu turi parodyti rezultatą. Rašyti komentarus visada paprasčiau, o padaryti tą darbą nėra taip paprasta.
2024 m. Dakare užėmėme 8-ą vietą absoliučioje įskaitoje. 2025 m. Dakare bus nemažas iššūkis pakartoti rezultatą, nes Dakare prisijungia du nauji automobilių gamintojai („Dacia“ ir „Ford“, – aut. past.), tai tikrai bus karšta. Kalbant apie mūsų komandos tikslus, tai kelerių metų tikslas yra būti TOP-5. Manau, kad ten galime būti, bet žinau, kad tai yra labai nepaprasta ir reikės daug išminties ir ištvermės“.
Benediktas Vanagas pristatė naują automobilį (11.14) 15 nuotr.
B.Vanagas taip pat atskleidė, jog keičiasi komandos pavadinimas.
Pirmoji šios dienos naujiena: „Gurtam“ organizacija prisijungė prie mūsų prieš 11 mėnesių. Jau buvo įvykęs praėjusio Dakaro pristatymas, technika išvykusi, o ta organizacija patikėjo mumis ir prisijungė prieš pat išvykstant į Saudo Arabiją. Dabar „Gurtam“ žengė dar vieną žingsnį ir dabar mūsų komanda vadinsis „Gurtam Toyota Gazoo Racing Baltics“. Mums tai yra labai svarbi pagalba, kaip ir kiekvieno mūsų partnerio. Jie padarė ilgalaikį žingsnį ir tai neapsiribos vieneriais ar dvejais metais“, – pasakojo B.Vanagas.
B.Vanagas papasakojo, kad kol kas šturmano pristatyti negali, tačiau atskleidė, kad jis turėtų paaiškėti gruodžio pradžioje.
„Perduodu linkėjimus nuo Kuldaro (Sikko, – aut. past.), kuris manau, kad stebi šią transliaciją. Tai žmogus, kuris turėtų būti komandoje ir rodyti kelią. Neveltui FIA priėmė sprendimą ir šturmanus arba antruosius vairuotojus leidžia vadinti navigatoriais, nes tai tikrai yra žmonės, kurie ieško kelio ir perduoda jį vairuotojui. Labai gaila, šiai dienai negaliu atskleisti šturmano pavardės. Kaip anksčiau minėjau, yra dviejų kandidatų sąrašas, tačiau dabar tos pavardės yra kitos. Esame derybinėje pozicijoje ir tikiu, kad gruodžio pradžioje galėsime paskelbti, kas jis bus. Tai bus profesionalus žmogus, kuris žino, ką jis daro, bet reikia nepamiršti, kad komandinis darbas taip pat labai svarbus, o su Kuldaru buvome padarę labai gerą darbą ir jis yra geriausioje savo formoje. Turėsime tam tikrų iššūkių, bet gyvenimas yra toks ir pats Dakaras yra iššūkis“, – sakė B.Vanagas.
Lenktynininkas taip pat pristatė savo automobilį – „Black Hawk 8.5“.
„Jo pavadinimas – „Toyota GR DKR Hillux T1+ Ultimate Evo“. Esminis žodis yra „Evo“ – evoliucija“, – pasakojo B.Vanagas. „Automobilis tapo 10 centimetrų platesnis ir dabar yra 2,3 metro. Priekabos ar sunkvežimis, su kuriuo veždavome automobilį neišardžius, jau to nebegalės daryti, nes jis yra beveik tokio pločio, kaip ir sunkvežimis. 10 centimetrų, atrodytų, yra nedidelis skirtumas, bet geometrijoje tai yra milžiniškas. Techniškai praktiškai visa automobilio apačia yra pakeista, išlikęs „Hillux“ vaizdas, bet tai yra investicija, kuri kainavo šešiaženklę sumą eurais. Pagrindinis dalykas – šis automobilis bus gerokai stabilesnis. Gamintojas sako, kad ši evoliucija pagreitina iki 1 sekundės per kilometrą. Jeigu Dakare turime 5 tūkst. km lenktynių trasą, tai ši investicija mums gali sutaupyti apie 1 valandą rezultate ir tai yra labai didelis žingsnis į priekį“, – pasakojo B.Vanagas.
Paskutinį lapkričio savaitgalį į Dakaro ralį iškeliaujanti technika turi būti pristatyta į Barselonos uostą. Iš čia automobiliai, sunkvežimiai bei kita lenktynių technika pasieks Saudo Arabijos Džedos uostą. Dakaro ralis startuos sausio 3-ą dieną, o finišas numatytas sausio 17-ą.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.