M.Verstappenas sureagavo į didžiulę jam skirtą baudą, Ch.Leclercas trina rankomis
Maxas Verstappenas | „Stop“ kadras
Sekmadienį Meksikos GP lenktynėse net 20 baudos sek. gavo ir tik 6-ą vietą užėmė olandas Maxas Verstappenas.
„Red Bull“ lyderis lenktynių pradžioje trumpai pirmavo, bet vėliau krito į antrą vietą, o jo tempas ėmė kristi. Galiausiai M.Verstappenas įsivėlė į kovą su britu Lando Norrisu („McLaren“), du kartus jam nepaliko vietos trasoje ir buvo nubaustas už abu incidentus. M.Verstappenas taip pat gavo 2 baudos taškus. Surinkus 12 baudos taškų per 12 mėnesių laikotarpį, pilotui būtų skiriama vienerių lenktynių diskvalifikacija. M.Verstappeno kraityje dabar yra 6 baudos taškai.
„Esmė tame, kad mes buvome labai lėti ir dėl to atsidūrėme tokiose situacijose, o aš ne iš tų, kurie lengvai pasiduoda. Kalbėti čia reikia ne apie tai, ar aš sutinku su bauda, ar ne, o apie tai, kaip padidinti bolido greitį. Aišku, 20 baudos sek. yra daugoka, bet mums dabar reikia rūpintis savo greičiu. Net ir be tų baudų neturėjau jokių šansų kovoti dėl pergalės“, - aiškino M.Verstappenas, kurio vairavimo stilių L.Norrisas pavadino pavojingu.
Panašiai po lenktynių kalbėjo ir „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris: „FIA su lenktynininkais turi susėsti ir pagaliau išsiaiškinti, kas yra leidžiama trasoje, o kas – ne. Reikia nubrėžti aiškias ribas. Man atrodo, kad šį kartą Maxas buvo nubaustas per griežtai, bet mums didžiausia problema dabar yra ne tos baudos, o bolido greitis“.
M.Verstappeno ir L.Norriso peštynės padėjo nesunkią pergalę pasiekti ispanui Carlosui Sainzui jaunesniajam („Ferrari“), o trečias atvažiavo monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“), kuris tikrai dar gali pakovoti bent jau dėl vicečempiono titulo – iki L.Norriso jam trūksta 24 tšk.
„Aš sveikinu Maxo agresyvumą kovojant prieš Lando, nes tai man bent jau suteikia progą priartėti prie Lando pilotų įskaitoje, kur kovoti dėl antros vietos dar tikrai įmanoma. Dabartinėje situacijoje Lando yra mano tikrasis varžovas, o ne Maxas, nes jo persvara yra gana didelė“, - sakė Ch.Leclercas.
Kai kurie ekspertai pastebėjo, kad M.Verstappenas Meksikoje labai stengėsi sugadinti L.Norriso lenktynes, jausdamas, kad pats dėl aukštų vietų kovoti negali.
„Ar Maxas elgėsi negražiai? Taip. Jo tikslas buvo sugadinti Lando lenktynes ir atimti iš varžovo šansą iškovoti pergalę. Prieš kelis mėnesius Maxas pasakė, kad jei nori laimėti čempionatą, tai kartais turi elgtis kaip idiotas. Jums tai gali patikti arba ne, bet čia yra kovojama dėl pasaulio čempiono titulo, o ne dėl apdovanojimo už sportiškumą“, - teigė žurnalistas Piergiuseppe Donadoni.
Max è stato scorretto? SI. Il suo obiettivo era rovinare la gara a Norris e cosi gli ha probabilmente tolto chance di far P1. "Per vincere a volte devi anche essere un idiota" aveva detto mesi fa. Può piacere o meno ma l'obiettivo è vincere i mondiali, non il premio fair play.
— Piergiuseppe Donadoni (@SmilexTech) October 28, 2024
Tuo tarpu kitas ekspertas Martinas Brundle'as pareiškė, kad M.Verstappenas tokiu vairavimo stiliumi tik griauna savo reputaciją.
Likus 4 etapams ir 6 lenktynėms (4 pagrindinėms ir 2 sprinto) M.Verstappenas turi 47 tšk. persvarą prieš L.Norrisą. Britui per likusius etapus ne tik reikia kuo daugiau pergalių, bet ir kuo daugiau M.Verstappeno nesėkmių.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.