Kvalifikacijoje sužibėjusi ir į „Superpole“ patekusi „Baltic Caps“ ekipa įsitvirtino dešimtuke
„Baltic Caps“ nuotr. | Komandos nuotr.
Penktadienį „Aurum 1006“ km lenktynių dalyvių laukė antroji treniruočių sesijos dalis, o galiausiai dieną vainikavo kvalifikaciniai važiavimai bei „Superpole“ lenktynės. Čia sėkmingai pasirodė „Baltic Caps“ komanda, kuri įsitvirtino greičiausiųjų dešimtuke.
„Baltic Caps“ komanda „Aurum 1006 km lenktynių“ kvalifikacijoje 25 nuotr.
„Baltic Caps“ komandos vadovas ir „BMW M4 Silhouette“ automobilio konstruktorius Edvinas Arkušauskas teigė, kad nors maksimalaus plano ir nepavyko įgyvendinti, tačiau pasiektas rezultatas – išties solidus.
Kvalifikaciniuose važiavimuose komanda užfiksavo šeštą laiką, toli už nugaros paliko artimiausius klasės oponentus, nusileido tik tokiems automobiliams kaip „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“, „Audi R8 LMS GT3 EVO II“, „Lamborghini Huracan“ ar „Porsche 911 GT3 CUP 992“ bei pateko į „Superpole“ važiavimus. Juose greičiausiam komandos vairuotojui, Nyderlandų lenktynininkui Maxui Tubbenui pavyko dar šiek tiek pagerinti rato įveikimo laiką.
„Planavome pakliūti į „Superpole“, tai šią užduotį įgyvendinome gana lengvai. Po to galvojome, kad užsidėjus naujas padangas dar šiek tiek visiems pakutensime nervus. Pradžioje pavyko, bet visi kiti irgi pradėjo lėkti. „Superpole“ važiavo Maxas. Sakė, kad buvo sunkoka. Tačiau 1 min. 7 sek. laikas yra mūsų pats geriausias, kokį esame turėję. Pernai važiavome su „Michelin“, o šiemet su „Hankook“, bet, nepaisant to, šiemet sugebėjome pagreitėti. Tai mane džiugina. Aišku, man norėjosi įlysti į „Superpole“ penketuką, bet palikime šias ambicijas rytojaus lenktynėms“, - sakė komandos vadovas Edvinas Arkušauskas.
Geriausio komandos rezultato autorius Maxas Tubbenas tvirtino, kad savo tempu yra patenkintas. Jo teigimu, dabar svarbiausia panašiu tempu važiuoti ir lenktynėse. Anot jo – 1 min. 7 sek. – ne riba, tačiau rytoj atsiras papildomų iššūkių.
„Manau, kad šiandien nuveikėme tikrai neblogą darbą. Automobilį pavyko susireguliuoti puikiai, todėl šiandien galėjome važiuoti greitai. Man pavyko pagerinti ir šio automobilio rato įveikimo rekordą. Bet manau, kad galima važiuoti ir dar greičiau. Bandysime tai padaryti rytojaus lenktynėse. Laukia tikrai įdomi diena. Turėsime būti greiti ne tik trasoje, bet ir priimti teisingus strateginius sprendimus“, - pasakojo Maxas Tubbenas.
Antras pagal greitį ekipos pilotas Klaudas Bučinskas teigė, kad prieš rytojaus lenktynes ekipa laiko skirs ir dar vienai svarbiai detalei – treniruosis vairuotojų pasikeitimo procedūrą. Būtent čia galima laimėti papildomo laiko, kuris per visas lenktynes gali virsti ne tik sekundėmis, bet ir minutėmis.
„Pavyko viskas. Pagerinome tiek automobilio rekordą šioje trasoje, tiek asmeninius rekordus mano ir Maxo. Po pirmos kvalifikacijos buvome šešti, „Superpole“ likome devinti, tačiau Maxas rodė kosminį tempą su šiuo automobiliu. Labai laukiame rytojaus. Šiandien vakare treniruosimės vairuotojų pasikeitimą, kad jam lenktynių metu sugaištume kuo mažiau laiko“, - mintimis dalijosi Klaudas Bučinskas.
Kol kas komanda dar neatskleidžia, kuris iš lenktynininkų šeštadienį pradės lenktynes ir stos į startą devintoje pozicijoje. Kaip sako kitas ekipos pilotas Povilas Gutauskas, šiandien vakare tai bus aišku po pasitarimo su komandos vadovu. Komandos nariai neslepia, kad lenktynių pradžioje taip pat svarbi užduotis – neįsivelti į kontaktus ir incidentus su varžovais.
„Šiandien vakare aptarsime visą strategiją ir kiekvieno užduotis rytojui. Kalbant apie šios dienos treniruotes ir kvalifikaciją tai mane rezultatai tikrai tenkina. Tiek komandos, tiek asmeniniai. Vakar ir šiandien bandžiau pasiekti praėjusių metų savo tempą, tai džiaugiuosi, kad pavyko tą padaryti. Šiandien jaučiausi saugiai ir komfortiškai, bet tuo pačiu važiavau ir gana greitus ratus. Manau, kad rytoj mūsų komanda, o ypač Maxas, dar šį tą parodys“, - sakė Povilas Gutauskas.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.