Eurolygos sezono apdovanojimuose – aukštas įvertinimas „Žalgirio“ organizacijai
Jankūnas | BNS nuotr.
Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas sulaukė vieno aukščiausių įvertinimų tradiciniuose Eurolygos „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose. Trečiadienį Eurolyga pasveikino produktyviausius marketingo projektus kuriančias Eurolygos bei Europos taurės komandas.
Kauno „Žalgiris“ pateko tarp Eurolygos geriausiųjų ir laimėjo bronzinį apdovanojimą.
Žalgiriečiai buvo įvertinti už sėkmingai inicijuotą organizacijos įvaizdžio ir stiliaus atnaujinimo kampaniją. Eurolyga atkreipė dėmesį į „Žalgirio“ organizacijos pasiektą efektą žiniasklaidoje atnaujinus įvaizdį, pasiektus istorinius atributikos pardavimo ir sirgalių pritraukimo į „Žalgirio“ areną skaičius.
Auksinis apdovanojimas buvo įteiktas Miuncheno „Bayern“ ekipai, kuri buvo įvertinta už sėkmingai integruotą LED technologiją arenos parkete. Ši technologija suteikė „Bayern“ organizacijai galimybes integruoti pagrindinį klubo rėmėją bei kurti papildomą turinį.
Antroji vieta ir sidabrinis apdovanojimas atiteko Stambulo „Anadolu Efes“ klubui, kuris skyrė dėmesį lyčių lygybės temai. Turkijos klubo organizacija viešai kalbėjo ir rengė socialines akcijas šia tema, didino organizacijoje dirbančių moterų skaičių, užtikrino moterų ir vyrų, dirbančių tose pačiose pozicijose, atlyginimų lygybę bei sėkmingai padidino moterų sirgalių, nusipirkusių sezono abonementą, skaičių.
Į tris prestižinius prizus iš viso pretendavo visas būrys Eurolygos ir Europos taurės komandų. 7 finalininkus atrinko Eurolyga, o laimėtojus išrinko patys klubai, negalėję balsuoti už savo pačių deleguotus projektus.
2019 m. „Žalgiris“ buvo laimėjęs auksinį apdovanojimą, o 2016–2018 m. sezonais ir 2022 m. buvo sulaukęs sidabrinio apdovanojimo.
Zalgiris