„CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkai po finišo: „Organizatoriai sakė, kad turėjo būti sunki diena“
„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.
Penktadienį Lenkijoje lenktyniaujantys sportininkai turėjo įveikti beveik 180 kilometrų itin painų kelių tinklą turinčiame poligone. Tai turėjo būti bene sunkiausia lenktynių diena: didelis trasos atstumas, o taip pat ir mažas tarpas poilsiui po vakarykščio naktinio greičio ruožo. Tiesa, „CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotai šios dienos finišą pasiekė be didesnių nesklandumų, o iškilusius iššūkius išsprendė kaip įmanoma greičiau.
„CFMOTO Thunder Racing Team“ Breslau ralyje 11 nuotr.
„Viskas šiandien ėjosi puikiai. Startavau 30 sekundžių paskui Antaną ir taip važiavome apie 40 kilometrų, bet važiuoti dulkėse buvo labai sudėtinga. Tad šiek tiek atsilikau ir stengiausi išlaikyti tempą. Vėliau jis įstrigo klampiame smėlyje, padėjau išsikapanoti ir toliau važiavau pirmas, be dulkių, tad buvo tikra atgaiva. Organizatoriai žadėjo, kad šiandien turėjo būti labai sudėtinga diena, tačiau aš ja mėgavausi, nepadariau jokių klaidų“, – po finišo pasakojo Gaetanas Martinezas ir juokėsi, kad porą kartų keturratis vos nevirto povandeniniu laivu, kai teko įveikti gilią balą. „Šalia stovėjo fotografas ir nenorėdamas jo aptaškyti važiavau per balos vidurį. Keturratis sulėtėjo ir vos neužstrigo – bala buvo gilesnė nei įsivaizdavau. Antrą kartą važiuojant pro ten fotografas vis dar stovėjo toje pačioje vietoje, bet neberizikavau ir važiavau šalia jo.“
Antanas Kanopkinas po finišo sakė, kad navigacinių klaidų šiandien išvengti nepavyko, tačiau jis nebuvo toks vienintelis: „Džiaugiuosi, kad esu finiše, nors ir pridariau daug navigacinių klaidų. Praklaidžiojau bent jau 15 minučių. Bet pagal tai, ką mačiau, atrodo, kad kiti turi dar daugiau reikalų. Nuotaika gera, nieko blogo nenutiko, o navigacinės klaidos yra ta dalis, kurią dar reikia tobulinti ir mokytis. Kitaip sakant – kuo daugiau važiuoti.“
Šeštadienį sportininkai startuos 80 kilometrų greičio ruože, kurį įveikę galės pravažiuoti viso ralio finišo arką. Tai vienas trumpiausių šio ralio etapų, tačiau, kaip jau visi ne kartą yra įsitikinę, ralio finišu galima džiaugtis tik kirtus finišo arką. Sportininkai jaučiasi nusiteikę gerai, mechanikai atlieka kasdienius technikos patikrinimus ir ruošiasi rytojui.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.