Pirmoji ketvirtosios dienos dalis įveikta – sportininkai ruošiasi naktiniam išbandymui
„CFMOTO Thunder Racing Team“ nuotr. | Komandos nuotr.
„Rallye Breslau“, žiūrint į kalendorių, artėja link pabaigos, tačiau tai toli gražu nereiškia, jog sportininkai gali atsipalaiduoti. Ketvirtadienį dalyviams teko įveikti ilgą ir sudėtinga greičio ruožą, susidedantį iš kelių sekcijų, tačiau grįžus į bivaką jie turės vos kelias valandas poilsiui – dešimtą valandą vakaro vietos laiku startuos 60 kilometrų naktinis greičio ruožas.
„CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda Breslau ralyje 17 nuotr.
„Šiandien jau buvo ilga diena – vien iki starto teko važiuoti keliasdešimt kilometrų, po to sekė 30 kilometrų greičio ruožo ir vėl penkiasdešimt kilometrų pervažiavime. Viso pravažiavome apie 150 kilometrų greičio ruožuose ir panašiai tiek pat pervažiavimuose. Trasos buvo įdomios, driekėsi miškais. Daug šaknų, nelygumų, kalvelių – man labai patiko. Navigacija kartais buvo sudėtinga, bet pavyko surasti teisingą kelią be klaidų. Apibendrinant – gera diena“, – pasakojo Gaetanas Martinezas ir sakė, kad po dienos ruožo finišo ruošiasi naktiniam startui.
Antanas Kanopkinas pasakojo, kad ketvirtadienis jam prasidėjo prastesne nuotaika nei įprastai, o ir lenktynių tikslus teko šiek tiek pakoreguoti: „Šiandien ryte pasižiūrėjome į paskelbtus rezultatus ir teko nuliūsti bei nubraukti ašaras. Susikaupiau ir važiavau toliau – turėjau kaip įmanoma greičiau aplenkti varžovus ir taip būti kuo arčiau Gaetano naktiniame ruože ir likusiomis dienomis. To reikia tam, kad jeigu kažkas nutiktų Gaetanui, būčiau kaip įmanoma arčiau ir galėčiau padėti toliau siekti rezultato. Nepaisant šios situacijos diena buvo gera.“
Ketvirtadienio vakare sportininkai startuos naktiniame greičio ruože, o penktadienį jų laukia 180 kilometrų ruožas Drawsko Pomorskie poligone, pasižyminčiame itin tankių kelių tinklu, taigi – sunkia navigacija.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.