Apie testus ir naujojo „Hilux“ privalumus kalbėjęs B.Vanagas įvertino prologą: „Tai yra žmogaus ego ir sportinio azarto, kuriam neturiu loginio paaiškinimo, miksas“
Benediktas Vanagas ir Kuldaras Sikkas | „Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos nuotr.
Ketvirtadienį Benediktas Vanagas su šturmanu estu Kuldaru Sikku dalyvavo „Toyota“ prižiūrimuose testuose, kur išbandė savo naująjį „Toyota GR DKR Hilux“ automobilį.
„Pirmas pusdienis užimtas testais. Mūsų testai buvo vėlyvi, kadangi derinomės prie „Toyotos“ komandos, o ir automobilyje buvo reikalų, kuriuos turėjome padaryti“, – ketvirtadienio vakarą vykusioje gyvoje transliacijoje pasakojo B.Vanagas. „Pirmą pusdienį turėjome 30 km greičio ruožą, kuris apėmė įvairiausių paviršių, neturėjome tik kopų. Tiek mes, tiek ir Vladas su Aisvydu tris kartus pravažiavome po 30 km. Naujasis „Hilux“ dar geriau valdosi. Anksčiau būdavo, kad skraidydavo galas, o dabar – visai kitas reikalas. Padarėme papildomus amortizatorių ir stabilizatorių nustatymus. Inžinieriai dar nemažai dirbo prie variklio programos ir dar dirbs daugiau.
Antroje pusėje buvo oficialus atidarymas, kuris buvo kitoks nei įprastai. Tai taip pat buvo susiję su saugumo reikalavimais, tai dabar dabar buvo nemaža scena, o visų klasių dalyviai darėsi bendras nuotraukas“, – pasakojo B.Vanagas.
Sausio 5-ą, penktadienį, Dakaro dalyviai pradės siekti rezultato – geresnės startinės pozicijos pirmajame greičio ruože ir tai darys bandydami kuo greičiau įveikti 27 km prologo trasą. Kaip pasakojo B.Vanagas, nesupratingi vairuotojai prologe gali persistengti.
„Rytoj mūsų laukia 27 km prologas. Bus mažos kopelės, truputėlį akmenų, bet daugiausiai smėlingas greičio ruožas“, – pasakojo B.Vanagas. „Prologo rezultatas skirtas tik pirmojo greičio ruožo starto tvarkai ir į bendrą rezultatą jis nesiskaičiuoja. Prologas neatspindi to, kas bus finiše arba tik 15 proc. to rezultato galėsite pamatyti finiše. Nesupratingi vairuotojai labai nori geresnės starto pozicijos, bet nesupranta, kad jiems reikės atidarinėti kelią, o tai yra labai sunku ir tu praradinėji laiką. Tai, ką matysime prologe – žmogaus ego ir sportinio azarto, kuriam neturiu loginio paaiškinimo, miksas. Kokia 7-15 vieta prologe būtų labai neblogas rezultatas“.
B.Vanagas taip pat atskleidė, kad per testus sugadino vieną ratlankį, kadangi stengėsi išvengti aštraus ir aukšto akmens.
„Bandžiau apvažiuoti ir sulanksčiau ratlankį, truputį sugadino suportą. Taip pat reikėjo vairo kolonėlei padaryti mažą „rebuild‘ą“. Bet tai nurašome, kaip į standartinius darbus“, – pasakojo B.Vanagas.
Pranešama, kad motociklų ir keturračių klasės dalyviai prologą pradės 7:30 val. Lietuvos laiku, o paskutinis dalyvis startuos 10.13 val., tuo tarpu automobilių, motobagių ir sunkvežimių klasių dalyviai – 10.52 val. paskutinis – 14.09 val.
B.Vanago ekipažas prologe startuos 11.42 val. Lietuvos laiku.
Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.