Pasibaigęs. 11-19 02:30
NBA
Knicks
134
Wizards
106
Pasibaigęs. 11-19 05:05
NBA
Kings
108
Hawks
109
Pasibaigęs. 11-21 02:30
NBA
Bucks
122
Bulls
106
Pasibaigęs. 11-22 20:00
Eurolyga
Žalgiris
84
Panathinaikos
77
Pasibaigęs. 11-23 02:00
NBA
Wizards
96
Celtics
108
Pasibaigęs. 11-23 03:00
NBA
Bulls
136
Hawks
122
Pasibaigęs. 11-23 05:30
NBA
Clippers
104
Kings
88
Pasibaigė po baudinių. 11-23 15:00
A Lyga
Sūduva
2(1)
BE1 NFA
0(0)
Pasibaigęs. Vakar 03:00
NBA
Bulls
131
Grizzlies
142
Pasibaigęs. Šiandien 04:00
NBA
Kings
103
Nets
108
Šiandien, 00:00
NBA
Pacers
-
Wizards
-
Rytoj, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
Rytoj, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Atletico
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sporting
-
Arsenal
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Feyenoord
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Leipzig
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
-
PSG
-
Rytoj, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
-
Brest
-
11-27, 02:00
NBA
Wizards
-
Bulls
-
11-27, 18:00
KMT
M Basket
-
Nevėžis-Optibet
-
11-27, 18:30
KMT
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
11-27, 19:00
KMT
Neptūnas
-
Šiauliai
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Dinamo
-
Borussia
-
11-28, 02:00
NBA
Magic
-
Bulls
-
11-28, 02:00
NBA
Wizards
-
Clippers
-
11-28, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Kings
-
11-28, 19:00
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Venezia
-
11-28, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Baskonia
-
11-29, 20:00
Europos taurė
Buducnost
-
Wolves
-
11-30, 03:00
NBA
Bulls
-
Celtics
-
11-30, 05:00
NBA
Trail Blazers
-
Kings
-
11-30, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-
11-30, 19:00
LKL
Neptūnas
-
Uniclub Casino-Juventus
-
12-01, 03:00
NBA
Bucks
-
Wizards
-
12-01, 16:50
LKL
Žalgiris
-
CBet
-
12-01, 19:00
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Nevėžis-Optibet
-
12-02, 04:00
NBA
Kings
-
Spurs
-
12-03, 03:00
NBA
Bulls
-
Nets
-

Prologo laukiantis A.Kanopkinas: apie pavojingą „Audi“ automobilį, panašų į „vištų kiaušinių vežimo“ važiavimą ir būtinybę išjungti sportinį azartą

Antanas Kanopkinas | Organizatorių nuotr.

Antanas Kanopkinas | Organizatorių nuotr.

 Dakaro naujokas iš Lietuvos Antanas Kanopkinas pasiruošęs sunkiausioms pasaulio lenktynėms.

Ketvirtadienį A.Kanopkinas, kaip ir kiti dalyviai, sėkmingai praėjo techninę ir administracinę komisiją bei su „CFMOTO CFORCE“ keturračiu yra pasiruošęs važiuoti link Dakaro finišo.

Ketvirtadienio vakarą A.Kanopkinas dar surengė gyvą transliaciją bei papasakojo, kokią turėjo dieną prieš prologą.

„Šiandien rytas prasidėjo puikiu išsimiegojimu, buvo net per karšta. Šiandien dar mėgavomės ilgu miegu ir kol tik galiu miegoti, tol miegosiu, todėl šiandien po „live“ transliacijos iš karto einu tą daryti“, – pasakojo A.Kanopkinas. „Mūsų administracinė komisija turėjo 11.15 val., o techninė – 12 val. Visgi sutikome Laisvydą (Kancių, – aut. past.), kuris pasakė, kad nėra eilių ir viską nuvarę praeisime greitai“.

A.Kanopkinas atskleidė, kad administracinėje komisijoje jis išvydo kelių minučių vaizdo įrašą, skirtą „Audi“ automobilių vairuotojams ir šturmanams bei suprato, kad tai yra gana pavojinga transporto priemonė.

„Administracinėje komisijoje buvo „safety“ vaizdo įrašas, kuris visas buvo skirtas „Audi“ automobiliams, kad žinoti, ką kiekvienas mygtukas reiškia, kai kas nors atsitinka. Supratau, kad tai yra labai pavojingas automobilis, nes jeigu dega raudona šviesa ant šono arba iš priekio, tai reiškia, kad automobilis galvoja, jog jis yra pavojuje, todėl tuo metu reikia imtis visų atsargumo priemonių.

Jeigu ateityje Dakare turi nelikti vidaus degimo variklių, tai aš neįsivaizduoju , kaip reikėtų išspręsti tą visą saugumo klausimą“, – pasakojo A.Kanopkinas.

Lenktynininkas pasakojo, kad kadangi važiuoja su „CFMOTO“ komanda, jis sulaukia daugybės dėmesio iš Kinijos žmonių.

„Įdomus dalykas buvo techninėje komisijoje, kur turėjome problemų su kelio knyga. Visgi tų problemų turėjo ir keletas kitų sportininkų. Dar Barselonoje mums pakeitė laidą, bet... Naujas produktas ir dar vyksta kažkokie techniniai pakeitimai. Techninėje komisijoje sutikome keletą Kinijos kompanijų, kurie važiuoja su motociklais, tai žinokite, mes gauname daugybę dėmesio iš Kinijos influencerių, žiniasklaidos ir panašiai. Jie pamato, kad mes esame „CF Moto“ ir džiaugiasi, nori pasidaryti nuotrauką. Tas spaudimas didėja ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Kinijos“, – sakė A.Kanopkinas.

Ketvirtadienį vienoje vietoje susibūrė ir visi 10 ekipažų iš Lietuvos – viso 14 žmonių, kurie pasidarė bendrą nuotrauką. Kaip pasakojo A.Kanopkinas, visi buvo itin draugiški.

„Vakar buvo išspręstos problemos su padangomis, o šiandien net nebuvome išvažiavę su keturračiu iš palapinės. Turėjome keletą laidelių pakrapštymo, keletą darbelių. Vėliau susitikome su visais lietuviais, pasidarėme nuotrauką ir labai buvo smagu, jog visi draugiški, nesijautė jokios konkurencijos, visi buvo šilti ir kiekvienas iš lietuvių turi savo misiją ir darbus“, – sakė A.Kanopkinas. A.Kanopkino teigimu, šiame Dakare jam sunkiausia bus išjungti sportinį azartą ir agresyvų važiavimą bei pamėginti atvežti „CFMOTO“ keturratį į finišą.

„Prologe planas įjungti tą tempą, su kuriuo ir važiuosime, jokių forsavimų ar spurtavimų. Mūsų tikslas tas pats – atvešti „CFMOTO“ į finišą. Kadangi padangose gyvybių neturime, nes kiekviena pradurta padanga kainuos laiką remontui, jeigu tik jis bus įmanomas. Tas važiavimas bus panašus į vištų kiaušinių vežimo, bent jau toks turėtų būti. Bus labai sunku, kaip žmogui, išjungti tą sportinį azartą ir agresyvesnį važiavimą, prie kurio esu įpratęs. Ypatingai esu įpratęs šokti per duobes, bet panašu, kad teks šiek tiek ramiau dėlioti visas mintis. Per prologą jau reikėtų tai įsijungti.

Komanda man užrašė tikslą ant keturračio – įrodyti, kad „CF Moto“ gali pasiekti Dakaro finišą. Neabejojame, kad ši technika gali tai padaryti, bet abejojame labiau dėl savęs, ar nepagaus tas azartas bei pradurtų padangų remontas, greitis ir viso to pasekmės. Jeigu pradurtos padangos suremontuoti neįmanoma, važiavimas ant disko dar įmanomas, bet tik 30-50 km. Jeigu dar laukia pervažiavimas.. Bus labai daug reikalų.

Komandoje sakome, kad laimime ar pralaimime kartu, tai kartu ir kovosime“, – sakė A.Kanopkinas.

R.Kanopkinas taip pat kalbėjo apie greitus varžovus bei paaiškino, kuo skiriasi jo ir L.Kanciaus keturračiai.

„Mūsų klasėje yra 10 dalyvių, iš kurių 8 – žiauriai greiti. Dėl vietinio dalyvio nežinau, o savęs prie greitųjų negaliu priskirti, nes mūsų tikslai yra kiti“, – sakė R.Kanopkinas. „Mūsų ir Laisvydo keturračiai yra dvejose skirtingose kategorijose: pas Laisvydą 700 kūbinių centimetrų variklis, pas mus – beveik 1 tūkst. Taip pat pas mus daugiau arklio galių, kurios skiriasi per 18-20. Visgi pas mus kiek daugiau nei dvigubai didesnis svoris, du varomieji ratai. Pas jį yra greičių dėžė, o pas mus – variatorius, kuris turi vieną pavarą pirmyn ir dvi atgal (palėtintą ir pagreitintą)“, – pasakojo R.Kanopkinas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų