Pasibaigęs. 11-18 02:00
NBA
Bulls
107
Rockets
143
Pasibaigęs. 11-19 02:00
NBA
Pistons
112
Bulls
122
Pasibaigęs. 11-19 02:30
NBA
Knicks
134
Wizards
106
Pasibaigęs. 11-19 05:05
NBA
Kings
108
Hawks
109
Pasibaigęs. 11-21 02:30
NBA
Bucks
122
Bulls
106
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Žalgiris
84
Panathinaikos
77
Pasibaigęs. Šiandien 02:00
NBA
Wizards
96
Celtics
108
Pasibaigęs. Šiandien 03:00
NBA
Bulls
136
Hawks
122
Pasibaigęs. Šiandien 05:30
NBA
Clippers
104
Kings
88
Pasibaigė po baudinių. Šiandien 15:00
A Lyga
Sūduva
2(1)
BE1 NFA
0(0)
Rytoj, 03:00
NBA
Bulls
-
Grizzlies
-
11-25, 00:00
NBA
Pacers
-
Wizards
-
11-25, 04:00
NBA
Kings
-
Nets
-
11-26, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
11-26, 19:45
UEFA Čempionų lyga
Sparta
-
Atletico
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Sporting
-
Arsenal
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Feyenoord
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Leipzig
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Bayern
-
PSG
-
11-26, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
-
Brest
-
11-27, 02:00
NBA
Wizards
-
Bulls
-
11-27, 18:00
KMT
M Basket
-
Nevėžis-Optibet
-
11-27, 18:30
KMT
CBet
-
Uniclub Casino-Juventus
-
11-27, 19:00
KMT
Neptūnas
-
Šiauliai
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
-
Real
-
11-27, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Dinamo
-
Borussia
-
11-28, 02:00
NBA
Magic
-
Bulls
-
11-28, 02:00
NBA
Wizards
-
Clippers
-
11-28, 03:00
NBA
Timberwolves
-
Kings
-
11-28, 19:00
Europos taurė
7bet-Lietkabelis
-
Venezia
-
11-28, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Baskonia
-
11-29, 20:00
Europos taurė
Buducnost
-
Wolves
-
11-30, 03:00
NBA
Bulls
-
Celtics
-
11-30, 05:00
NBA
Trail Blazers
-
Kings
-
11-30, 16:50
LKL
M Basket
-
Rytas
-
11-30, 19:00
LKL
Neptūnas
-
Uniclub Casino-Juventus
-
12-01, 03:00
NBA
Bucks
-
Wizards
-

Turine K.Raišys pompastiškai pradėjo pasirodymą Monte Karlo istorinių automobilių ralyje

„Monte Carlo Historique“ startas | Egidijaus Babelio nuotr.

„Monte Carlo Historique“ startas | Egidijaus Babelio nuotr.

 Vėlų ketvirtadienio vakarą įvairiuose Europos miestuose prasidėjo prestižinis istorinių automobilių ralis „Monte Carlo Historique“. Iš Turino į Monaką išvažiavo ir lietuvių Karolio Raišio bei Ovidijaus Meilūno ekipažas. Šiemet jų laukia itin permainingos varžybos, kuriose su 60-ies metų amžiaus automobiliu reikės įveikti daugiau nei 2 tūkst. kilometrų snieguotais ir apledėjusiais Alpių serpantinais.

Nauja starto vieta lietuviams

„Tokio pompastiško starto šiame ralyje dar neteko regėti“, – raudonu kilimu su 1961-ųjų „Jaguar MK2“ nuvažiavęs nuo starto arkos Turino San Karlo aikštėje sakė Karolis Raišys.

„Rallye Monte Carlo Historique“ vyksta kiek kitokiu principu nei modernus ralis. Šios prestižinės varžybos išlaikė praėjusio amžiaus pradžios formatą, kai startas yra duodamas skirtinguose Europos miestuose, ir iš jų dalyviai krašto keliais važiuoja iki Monako. Kiekvienas miestas pasirūpina starto programa. Jau 6 kartą šiose lenktynėse dalyvaujantis lietuvis yra startavęs iš Bad Homburgo Vokietijoje, Reimso Prancūzijoje, Milano Italijoje, tačiau šių metų startas Turine jam paliko didžiausią įspūdį: šventė centrinėje miesto aikštėje, ištaigingi dalyvių pristatymai, juos į trasą su superautomobiliais ir lenktyniniais modeliais išlydėjo Turino automobilininkų klubo nariai.

Nenuspėjamos trasos

Išlaikytas ne tik varžybų formatas, tačiau ir dalyvių parkas. Šiose varžybose leidžiama dalyvauti tik tiems automobiliams, kurie yra lenktyniavę originaliame Monte Karlo ralyje. Organizatoriai dalyvius atrinkinėja griežtai, patekti čia nėra lengva. Nors dalyvių skaičius siekia beveik 300, į šį renginį patenka ne visi norintys.

Tai sunkios varžybos. Ypač važiuojant pusę amžiaus ir daugiau skaičiuojančia technika. Jos trunka penias dienas, per kurias teks įveikti 2 130 kilometrų maršrutą ir 16 tikslaus važiavimo laikui greičio ruožų. Prancūzijos Alpėse besidriekiančios trasos yra vadinamos vienomis sudėtingiausių ir mažiausiai nuspėjamų ralyje.

„Monte Carlo Historique“ startas | Egidijaus Babelio nuotr.

„Monte Carlo Historique“ startas | Egidijaus Babelio nuotr.

„Atvykome į Turiną keliomis dienomis anksčiau tam, kad galėtume nulėkti pasižiūrėti į trasas. Čia susipažinimas yra leidžiamas. Organizatoriai mums suteikia tik kelio knygą, tad labai naudinga yra pasižymėti pavojingas vietas, pažiūrėti, kokios trasos ir planuoti, kokias padangas naudoti vieną ar kitą dieną. Ir labai džiaugiuosi, kad tą padarėme, nes šiemet sugrįžo tikrasis Monte Karlo išskirtinumas“, – pasakojo Raišys.

Kai žiema su pavasariu keičiasi kas kelis kilometrus

Tik Monte Karlo ralyje greičio ruožo gali startuoti ant sauso asfalto šviečiant pavasarinei saulei ir finišuoti ant visiško plikledžio. Sausio pabaigoje Alpėse vykstančios varžybos garsėja nenuspėjamomis sąlygomis. Jos čia keičiasi ne priklausomai nuo regiono, ne dienomis, o kas kilometrą. Vienoje trasoje aplink kalną lenktynininkams gali tekti važiuoti sausu asfaltu, per plikledį, sniegą, ir nusileidus nuo kalno vėl finišuoti pavasariškomis sąlygomis. Tai apsunkina strategiją ir padangų pasirinkimą. Organizatoriai netgi reikalauja dalyvių su savimi turėti grandines sniegui. O ir pačios trasos – itin siauri ir klastingi serpantinai.

Paskutinius du metus šilti orai pašykštėjo nenuspėjamumo, visos lenktynės vykdavo ant sauso asfalto. Šiemet lietuviai džiaugiasi sugrįžusiomis sudėtingomis sąlygomis, jomis važiuoti Karoliui sekasi. 2019-ais bei 2020-aisiais K. Raišys laimėjo ralį seniausių automobilių kategorijoje, o absoliučioje įskaitoje liko atitinkamai 4-as ir 9-as. Pergalę jam atnešė „Jaguar XK150“ modelis. Dabar jis tęsia savo pasirodymą su greičiausiu pasaulyje septintojo dešimtmečio sedanu „Jaguar MK2“. Šiemet nugalėtojai bus skelbiami sausio pirmąją.

info@sportas.lt

Naujienų portalo Sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų